>>> Günümüz<<<<
"Efendim aradığınız gibi bir ev ilanı buldum." Karizmatik Ceomuzun , bebek yüzlü sekreteri Kim JongDae, patronunun odasına girerek heyecanla söylemişti.
Seksi patronumuz ofisindeki masasının arkasında duran , o havalı deri koltuğunda otururken , sekreterinin ani girişi ile korkmuştu...demeyeceğim çünkü patronumuz , sekreterinin bu hallerine alışalı neredeyse üç yıldan fazla olmuştu. Heyecanlı olduğunda yaptığı şeylerden biriydi. Patronumuz , incelemekte olduğu evraklardan başını kaldırıp sekreterine baktı.
" Sonunda buldun demek. Neredeymiş peki bu ev?"
" Efendim, Seul'un biraz dışında , gayet sakin bir kasabadaymış. İlanda yazdığına göre ev yaklaşık on beş yıldır satılmayı bekliyormuş. Ayrıca resimde ev gayet iyi durumda gözüküyor . "
" Merak ettim. Getir bakayım şu eve."
Patronumuzun sekreteri elinde tuttuğu tableti, patronunun eline verdi ve ev ilanını gösterdi. "Bu ev işte efendim. Sizde yazılanları okuyabilirsiniz. "
Karizmatik patronumuz , tabletteki sayfaya baktı. Ev oldukça iyi gözüküyordu. Bahçeli, dubleks bir villaydı. Ve bahçenin kapısının oradan çekilen resimde, kapının üzerinde 'Oh Malikanesi' yazan bir tabela vardı. Evin eski sahipleridir diye düşündü. Ev, on beş yıldır satılmayı bekliyordu ama buna rağmen oldukça bakımlı gözüküyordu. Patronumuz, tableti tekrardan sekreterine verdi.
"Al bakalım. Benim bu işle uğraşmayacağımı biliyorsun. Bu yüzden tüm alım işini sana bırakıyorum JongDae-ssi. "
" Anladım efendim. Elimden gelenin en iyisini yapacağım. " sekreterimiz selam verdikten sonra odadan çıktı.
****
"Alo, iyi günler . Vale Emlak Ofisi mi?" Diye sordu JongDae.
" Evet buyrun, nasıl yardımcı olabilirim. " diye yanıtladı karşı taraftaki adam.
" Ben, internet sitenizde ki ev ilanı için aramıştım. "
" Anladım. Hangi ev için olduğunu söyleyebilir misiniz acaba?"
"Şu on beş yıldır satışta olan Oh Malikânesi için arıyorum. "
" Anladım. Oh Malikânesi. Satın almak mı istiyorsunuz efendim?"
" Evet satın almak istiyorum. Burada fiyat belitmemişsiniz ama para önemli değil."
"Peki, satın almak isteyen kişinin bilgilerini alabilir miyim?"
" Tamam. E-mail adresinize bilgileri gönderiyorum"
****
Konuşmanın ardından üç saat sonra , JongDae , emlakçı ile buluşup tüm noter ve tapu işlemlerini hallettikten sonra , yaptığı işin mutluluğu ile birlikte tekrardan patronunun ofisindeydi. " Efendim , evin satın alma işlemini hallettim." Elindeki evrak dosyasını ve evin adresini patronun uzattı.
" Dosyanın içinde evin sizin olduğunu belirten belgeler ve evin adresi bulunuyor. Yarın herhangi bir toplantınız ve randevunuz yok , evi görmeye gidebiliriz. Yani isterseniz. "
Patronumuz, elindeki tapuyu inceledi ve evin adresine baktı. Sekreterinin dediği gibi Seul'den çok uzakta değildi. Araba ile bir saatte gidilebilirdi. Yarın yapacak bir şeyi yoktu madem sekreteri ile birlikte gidip aldığı evi yakından görebilirdi. Böylelikle evi nasıl düzenleyeceğine de karar vermiş olurdu.
Sekreterinin önerisini kabul edip " Tamam o zaman. Yarın benimle birlikte sizde gelirsiniz ve evi görmüş oluruz. Hem çevresinide gözlemleriz. " Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım Bir Hayalet! √
FanfictionOh Sehun》》Sevecen, tatlı mı tatlı, bir o kadar da yakışıklı olan, tepenin başındaki o evin bir zamanlar ki sahibi. Yalnız ufacık bir sorunumuz var. 30 yıldır bir hayalet ve tek istediği şey yeniden insan olabilmek. Laneti ortadan kaldırabilmenin ise...