-7.Bölüm -

4K 367 49
                                    

Öncelikle kocaman bir teşekkür ile başlamak istiyorum. Canı sıkıldığı için "yapacak bir şey yoktu napıyım "diyerek fice kapak  resmini yapan @kaiyehet e teşekkür ederim ...

***********

Minnie,  eve döndüğünde  çoktan sabah olmuştu. Gittiği yerden geri dönmesi kolaydı ancak yağmur bardaktan boşalırcasına yağdığı için yola çıkamamıştı. Bilirsiniz kediler ıslanmayı pek sevmezler.

Mutfak kapısının altındaki küçük bölmeden  içeri girdi. Mutfaktan çıkıp üst kata yöneldi. Sehun'un aralık olan odasının kapısından içeri girdi. Ona anlatması gereken şeyler vardı. Bu yüzden yatağın üzerine zıpladı. Ancak yatakta kimsecikler yoktu. Bu saatte Sehun genellikle uyuyor olurdu. Ama şimdi yatağında yoktu. Bir an panikleyip, acaba bir şey mi oldu, diye içinden geçirirken , odadan dışarı çıkıp havayı kokladı. Sehun hala evdeydi. Ancak Sehun'un kokusu ile karışan bir koku daha burnuna geliyordu ve bu kokuyu çok iyi tanıyordu.  Aklına gelen şeyin olmaması ümidi ile diğer odaya girdi.

İçeri girince gördüğü manzara nedeniyle şuracıkta bayılabilirdi.  Sehun,  o hödüğün yatağındaydı. Üstelik sarmaş dolaş bir haldelerdi.   Sehun'un bir bacağı , Jongin'in üzerindeydi. Jongin ise kolunu Sehun'un beline dolamıştı. Yüzleri ise neredeyse birbirine değmek üzereydi.

Yok, hayır doğru görüyor olamazdı.  İlerleyip yatağın üzerine zıpladı.

" Aman Tanrım . Aman Tanrım . Aman Tanrım! !!! Gözlerim , sanırım yanıyorlar . Şunların haline bak. Naptınız siz SEHUUUNN ?? " diye tüm gücüyle bağırmaya başladı .

Yatakta hala uyuyan ikili sese uyanmıştı ve gözlerini açtıklarında gördükleri ilk şey birbirlerinin içine girmek üzere olan yüzleriydi. On yada on beş saniyelik idrak etme evresinin ardından, ikiside panikle birbirinden ayrılıp hızla yatağın iki ucuna doğru gittiler.

" Şe-şey be-ben sanırım uyurken olmuş. Yoksa bu şekilde alanını işgal etmezdim . " diye açıklamaya çalıştı Sehun.  Utandığı için yüzüne bakamıyordu . Yüzleri birbirine o kadar yakındı ki olayın heyecanı ile sesi biraz titreyerek çıkmıştı.

Jongin ise hala uyku sersemiydi ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Sonunda jetonu düşüp farkına vardığında,  mahcup bir şekilde elini ensesine götürüp saçlarını karıştırdı.

" Uyurken biraz deli yatıyorum o yüzden olmuştur.  Yoksa başka ne olabilir ki " diye izah etti.

Kedicik ise " Hey hey hey !!! Benim saf ve masum Sehun'umu nasıl yatağa attın seni ırz düşmanı . Birde  masum ayağına yatıyor"  Jongin'e doğru dönüp miyavladı. Ya da miyavladığını düşünüyordu.

Jongin,  ilk önce gözlerini ovuşturdu.  Başını sağa sola sallayıp ayıkmaya çalıştı. Biraz önce kedi konuşmuş muydu . Yoksa Jongin uykunun verdiği sersemlik ile hayal mi görmüştü.

" Minnie , yok öyle bir şey.  Ayrıca ırz düşmanı falan da değilim . Sehun kendisi gelip uyumak istedi. Hem senin benim yatağımın üzerinde ne işin var? " refleks olarak da kedinin bu suçlamasına karşılık vermişti.

Kedi ve Sehun şaşkınlıkla birbirine bakarken , Jongin biraz önce olan şeyin farkına varıp bağırarak yataktan aşağı düşmüştü. Jongin kediyi anlayabiliyordu. Jongin düşmesini umursamayıp , kendini yerde poposunun üzerinde kaydırarak yandaki dolaba kadar uzaklaştırmıştı. Sağ eli ile de kediyi işaret ederek , " O .. oo. Oo ke-kedi bi-biraz önce ko-konuştu mu? Hayır. Hayır . Hayır.  Hayal görüyorum öyle değil mi . Artık nasıl etkilendiysem kedi rüyama bile giriyor". Jongin , şu an şok geçiriyordu.

Ev Arkadaşım Bir Hayalet! √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin