"Eee neden aşağı indiniz ?" meraklı gözlerle sordu Baekhyun.
Jongin, kendini koltuklardan birine bıraktı. Cevap vermek için çok dalgındı. Minnie, cevap vermesi için onu bekledi ancak ondan ses çıkmayınca kedicik cevapladı. " Ne olduğunu biliyorsun Baekhyun. Sehun'un , bedeninin olduğu odayı Jongin'e göstermek için indik."
" Peki sonuç ne ? Gördü mü kapıyı?"
Minnie, olumlu anlamda başını salladı. " Evet . O düşündüğümüz kişi. Kapıyı gördü. "
" Cidden mi ? " Ufak bir çığlık attı Baekhyun. " Sonunda iyi bir şey olmuş. " neşeyle söyledi.
" Evet , evet öyle."
" Şimdi sadece , dolunay zamanını beklemek kaldı öyle değil mi? " onay istercesine sordu Baekhyun.
" Evet dolunay zamanı kaldı. Bir de son sözü bulmamız gerekli" Minnie söyledi.
" Son söz?" tek kaşını kaldırıp sordu Baekhyun.
" Kapının kilidini açmak için gerekli olan sözler"
" Aaa, sihirli kelimeleri diyorsun "
" Biliyor musun ne olduğunu? "
" Evet biliyorum . Kitap da öyle bir sayfa görmüştüm. "
" Gerçekten mi ?" heyecanla sordu Minnie.
" Bekle kitaba bakalım" dedi Baekhyun. Salonun köşesinde, halının üzerine kurulmuş , kitabı karıştıran Artemis ' in yanına gitti. Beyaz kediciğin önünden kitabı aldı.
" Ne oldu Baekhyun? " masumca sordu Artemis.
Gülümseyerek , " Sehun'u kurtarabileceğiz Artemis" dedi Baekhyun.
Kedicik minik beyaz kulaklarını dikleştirip, " Hatamızı telafi edebileceğiz değil mi ?" Sordu.
" Evet , evet Artemis " diyip , tekrardan Jongin ve Minnie'nin olduğu yere döndü Baekhyun. Yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamıyordu. Sehun'un bu halde olmasında asıl etken kendisiymiş gibi hissediyordu. Ama şimdi gerçek anlamda yardım edebilecekti. Hatasını tam olarak telafi etmesede , en azından birazcık vicdanını rahatlatabilirdi.
Jongin, gözlerini dalıp gittiği boşluktan çekip, Baekhyun ve Minnie 'ye çevirdi. Hareretle bir şeyler konuşuyorlardı. " Hey ! Ne oluyor? Neden bu kadar gürültücüsünüz? " garipçe ikiside baktı.
Baek ve Minnie aynı anda başlarını çevirip Jongin'e baktı. " Son sözü arıyoruz tabiki " Minnie cevapladı.
Heyecanla kalkıp yanlarına gitti. " Buldunuz mu peki ?"
" Baekhyun kitapta ona benzer bir şey gördüğünü söyledi. "
"Evet , geçen karıştırırken gördüğümü hatırlıyorum ancak tam olarak çözemedim. "
" Çabuk olun da bulun hadi " sabırsızca söyledi Jongin.
" Biz ne yapmaya çalışıyoruz sence !" gözlerini devirdi kedicik , " Oyalamazsan bulacağız. Ayrıca tepemizde dikilme , çok rahatsız edici, kenara geç."
" Aman tamam , huysuz pisicik" Jongin , burun kıvırdı .
Birkaç dakikalık kağıt hışırtısının ardından Baekhyun heyecanla cırladı. " Buldum , buldum işte, işte bu " sayfayı işaret ediyordu. Minnie ve Jongin hemen sayfaya baktılar.
" Ne yazıyor peki ?" Sordu Jongin.
" Sanırım Latince" tahminde bulunarak söyledi Baekhyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım Bir Hayalet! √
Fiksi PenggemarOh Sehun》》Sevecen, tatlı mı tatlı, bir o kadar da yakışıklı olan, tepenin başındaki o evin bir zamanlar ki sahibi. Yalnız ufacık bir sorunumuz var. 30 yıldır bir hayalet ve tek istediği şey yeniden insan olabilmek. Laneti ortadan kaldırabilmenin ise...