¤¤¤
Merlin mutlu olarak ölebilirim.
Günler sonra -belki de günler değildir, zaman kavramımı kaybettim- birilerinin sesini duydum. Ve beni havalara uçurtacak kadar mutlu olmamı sağlayan sadece birinin sesini duymam değildi. Sesini duyduğum kişinin Harry olmasıydı.
Tülün önüne geldi. Neredeyse yarım saat benimle konuştu. Hala yaşıyor olduğuna o kadar sevindim ki bir tülün arkasında sıkıştığımı bile unutacaktım.
Sesi kötü ve ağlamaklıydı. Bana elvada demek için gelmişti. Yaşıyor olmasına o kadar sevinmiştim ki olanları ancak gittikten sonra fark edebilmiştim.
Benim öldüğümü düşünüyorlar. Hepsi sanırım. Bunu beklemiyordum. Yani en azından beni buradan çıkarmak için biraz çabalarlar diye düşünmüştüm.
Buradan çıkacağıma dair görünen son umut ışıkları da tükendi. Buradaki boş zamanımda fazlasıyla ölümün nasıl bir şey olduğunu düşünmeye başladım. On iki yıl Azkaban'da kaldıktan sonra hayatın yüzüme güleceğini düşünmüştüm.
James ve Lily'nin ölümden önce hayatımın en güzel yıllarını geçirmiştim. Remus ve ben aynı evde kalırdık. Her pazar Lily kiliseden döndükten sonra frambuazlı kekler yapar, bizi de çağırırdı. Saçma konular hakkında sohbet ederdik. Bazen sohbetlerimiz tuhaf yerlere kayınca kızıl cadı yeşil gözlerini sinirle bize diker, terbiyeli olmamız için bizi uyarırdı.
Lily'nin hamile olduğunu bize açıkladığı dönemi hatırlıyorum da nasıl sevinmiştik. Sonrasında ise Harry'i ilk kez kucağıma alışımı hatırlıyorum. Çocuklara olan bütün nefretim yerle bir olmuştu.
Eskiler güzeldi. Eğer öleceksem onların yanında bir mezarım olmasını isterdim. Böyle kaybolur gibi gitmeyi değil.
Bu satırları yazarken bile gözlerim kararıp duruyor. Fazlasıyla uykum geliyor. Ama uyumaktan korkuyorum açıkçası. Bir daha uyanabileceğimi sanmıyorum. Sanki ölümüm uykuya dalmaktan bile daha hızlı olacak.
¤¤¤
¤¤¤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgotten | Sirius Black
FanfictionSirius Black tülün arkasına düştüğünde hâlâ yaşayabildiğine fazlasıyla sevinmişti. Ama orada geçirdiği günler artarken bu sevinç, kırgınlığa ve hüzne dönüştü. En sonunda da bir umutsuzluk kapladı içini. Ta ki tülün diğer tarafından gelen keman notal...