SΞMБłŁΛЛ

29 11 0
                                    


ЏФФЛ ÐΛЏΞФЛG

    "Yes, siap! Bolehlah rehat." Aku terus terbang ke katil. Okey gurau, aku terus baring di katilku. Aku mengambil telefonku untuk melihat semua gambar dimana aku, taehyun, haneul dan beomgyu keluar shoping semalam.

    "Kacaknya taehyun, kenapa aku rasa muka dia familiar sangat? Macam aku pernah jumpa dia sebelum ni, tapi dimana ya?" Aku mula berfikir. Perah otak selama 10 minit.

    "Aduh, tak ingat. Satu hari nanti aku tahu juga." Aku terus menyimpan telefonku dimeja berdekatan dengan katilku.

    "Kenapa secepat ini aku boleh jadi milik dia sedangkan aku kenal dia belum sebulan." Aku mengeluh tidak tahu nak fikir hal apa lagi.

    Aku terus menutup mataku. Perlahan-lahan aku sudah masuk kedalam alam mimpi. Hahahahaha... Mimpi taehyunlah aku..

ЛФ ФЛΞ

    "Yah, hyuka! Dari semalam sampai ke pagi kau tak keluar bilik. Kau ada masalah ke? Kalau ada bagitahu aku. Aku sebagai kawan kau akan sokong kau macam tu juga dengan yang lain. Aku risau kau mesti belum makan. Aku tak nak kau sakit. Bukan senang jaga kau kalau kau sakit. Aku juga yang jaga kau. Beomgyu, taehyun dan yeonjun hyung pemalas betul. Nama je kawan tapi tak nak sokong. Aku sepak juga satu-satu tu nanti kalau buat hal. Lagi-lagi yeonjun hyung. Aku tanya sikit dia cakap aku lembap. Kau fahamkan perasaan aku. Jadi bagitahu kenapa kau tak makan? Kenapa mengelamun? Kenapa tak pandai keluar dari bilik? Aku risau weh!" Huening kai mampu diam. Tak nak batah bila choi soobin membebel.

    Belum sampai 24 jam, dia sudah risau tahap omma. Lagi-lagi berhari-hari. Taehyun dan yang lain juga bersama mereka berdua. Yeojun dengar soobin umpat dia, dia diam je.

    Mereka tak akan dan tak pernah bantah bila soobin membebel. Dia terlalu caring dan tak suka orang tu pendam je. Sememangnya dia leader yang terbaik buat mereka.

    "Aku dah lama simpan ni, jadi bagitahu aje lah. Aku suka jang yuri. Kelmarin dia-" kata-kata huening kai terhenti bila mendengar beomgyu dan yeojun ketawa.

    "Kau suka budak nerd tu? Kau sakit ke hyuka? Nerd tu?" kata beomgyu. Soobin mula tahan amarahnya.

    "Kau dah lah famous, nak couple dengan nerd. Carilah macam seohyeong ke, jiyeong ke. Ni nerd." beomgyu dan yeonjun sambung ketawakan huening kai.

    Buk! Pap! Buk! Pap!

    Pukulan dari soobin membuatkan mereka berdua terdiam. Taehyun menahan mulutnya dari ketawakan beomgyu dan yeonjun.

    "Cepat cerita." kata soobin singkat. Huening kai menarik nafasnya dalam-dalam.

    "Kelmarin dia pergi kelas aku. Hantar makanan. Maknanya aku tak bertepuk sebelah tangan."

БΞЯSΛMБUЛG

ⓢⓘⓐⓟ!! ⓜⓐⓐⓕ ⓚⓐⓛⓐⓤ ⓗⓐⓜⓑⓐⓡ ⓓⓐⓝ ⓣⓐⓚ ⓑⓔⓢⓣ. ⓗⓐⓝⓘ ⓣⓐⓗⓤ, ⓗⓐⓝⓘ ⓣⓐⓚ ⓟⓐⓝⓓⓐⓘ ⓑⓤⓐⓣ ⓑⓐⓑ ⓛⓤⓒⓤ ⓢⓞ ⓔⓝⓙⓞⓨ.

ⓙⓐⓝⓖⓐⓝ ⓛⓤⓟⓐ ⓥⓞⓣⓔ ⓓⓐⓝ ⓚⓞⓜⓔⓝ.

ⓢⓔⓛⓐⓜⓐⓣ ⓜⓔⓜⓑⓐⓒⓐ

😊

Pertama Dan Terakhir (벨 타 마 단 텔 악 힐) -KTH-Where stories live. Discover now