Tanzikli sidik'

8.1K 1K 706
                                    

"Bilader ben çok acıktım ya gidip birşeyler mi yesek?"

"Aynen, hadi jimin aşağıya inelim"

"Siz gidin ben bi sıçıp geleyim, üç derstir tuta tuta patlayacağım yakında"

"Tamamdır çabuk gel ama soğutma yemeği"

"He he"

Taehyung ve hoseok kantine, jimin ise tuvalete doğru gitmişti.
Öyle çok sıkışmıştı ki yürürken tıpkı bir penguene benziyordu. Can havliyle kapıyı tekmeleyerek içeri girmiş ve içeridekilerin gözlerini kendi üstüne çekmişti. Aralarından biri sinirle konuşmuştu.

"Yavaş"

Gözlerini devirmiş ve yanıtlamıştı.

"Kes lan sesini, sıçacağım şimdi amına koyayım"

Kendinden büyükler bile olsa lafını esirgemez ve herkese kafa tutabilirdi. Hiçkimseden korkusu yoktu.

Zor bela kendini tuvalete atmış ve büyük bir hızla pantolonunu indirmiş ardından adeta tanzikli su gibi işemeye başlamıştı. Nihayetinde vücudunda ki tüm idrarı bitirmiş ve derin bir nefes vermişti. Sakince işini bitirip dışarı çıkmış ve ellerini yıkamaya başlamıştı.

"Sidiğin tuvaleti delip geçmiş, tanrı aşkına kaç gündür içinde tutuyordun?"

Yanında gülerek konuşan taemin'e hafifçe vurmuş ve o da gülmeye başlamıştı. Taemin üst sınıflardan jiminin en yakın arkadaşıydı. Aralarında abi-kardeşten çok bro bağı vardı. Çok eğlenceli fakat aynı zaman da çokta yakışıklı bir adamdı. Birçok kızın hayallerinde ki gibiydi. Kaslı, uzun boylu ve çekici..

"Neden kendi tuvaletinize gitmedin?"

"Hepsi doluydu, benim sıçmamı bekliyorlardı heralde"

Taemin hafifçe gülmüş, aklına gelen soruyla tekrar ciddi haline bürünmüştü.

"Nereye gidiyorsun?"

"Bizimkiler aşağıda benim bekliyorlar öğle yemeği yemek için. Onların yanına ineceğim şimdi"

"Bende bugün benimle yer misin diye soracaktım"

"Ah tabii, bizimkiler dert etmez"

"Tamam aşağıda buluşuruz"

Kafasını sallamış ve aşağıya doğru inmeye başlamıştı. Kantinde domuzlar gibi yiyen tek, iki arkadaşını görmüş ve yanlarına ilerlemişti.

"Bugün öğle yemeğini taemin hyungla yiyeceğim. İzin almak için değilde sizi ektim gibi olmasın diye söylüyorum yani alınmazsınız değil mi?"

Hoseok ağızında ki lokmayı yutmuş ve konuşmuştu.

"Jimin? Bize ne amına koyayım, kimle yiyorsan ye. Simdi siktir git başımı şişirdin, yemek yiyoruz şurada"

Küçük bir kahkaha atmış ve hoseok'un kafasına vurmuştu. Taehyung her zaman ki anne nasihatlerini söylüyordu.

"Bebeğim dikkatli ol, tüm yemeğini bitir aç kalma"

Arkadaşının saçlarını karıştırmış ve kafasını sallamıştı. Ardından kantine giren hyungunu farkedip yanına doğru ilerlemiş ve sormuştu.

"Nerde yiyelim?"

"Seni almaya geldim, bizim fakültenin yemekhanesinde muhteşem yemekler var. Orda yiyelim"

Inattendu'jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin