Ölüm yıldönümü'

7.8K 590 779
                                    

"Şu çocuklar taehyung'asataşıyor ben mi yanlış görüyorum?"

Kafasını hızla hoseok'un baktığı yere doğru çevirmiş ve gerçekten de birkaç kişinin taehyungla konuştuğunu görmüştü. Hoseok'u kolundan tutmuş ve yanlarına doğru ilerletmişti. Eğer dediği gibi taehyung'a sataşıyorlarsa bu onların sonu olurdu. Yaklaştıkça sesler daha net duyuluyordu. Onları gören taehyung'a 'sus' işareti yapmış ve konuşulanları dinlemeye koyulmuştu.

"Sen şimdi benim kız arkadaşıma bakmadığını söylüyorsun öyle mi?"

Taehyung sinirle gözlerini devirmiş ve konuşmuştu.

"Bilader gerizekalı mısın tek de anlamıyorsun?"

Çocuk öfkeyle taehyung'un yakalarını tutmuş ve tıslamıştı.

"Sen kime gerizekalı diyorsun lan piç kurusu?"

Eş zamanlı olarak Jimin de çocuğun ensesini tutmuş ve geriye doğru savurarak konuşmuştu.

"Sen kimin yakasını tutup kime artistlik yapıyorsun orospu evladı?"

Çocuk bir an afallamış ve jiminin suratına bakmaya başlamıştı.
Taehyung çaktırmadan alttan alttan gülümsüyordu. Jimin önce köşede gülüşerek onları izleyen kızlara sonra da çocuğun suratına bakmış ve tiksinircesine konuşmuştu.

"İkimiz de onun, kız arkadaşına bakmadığını biliyoruz. Sadece siktimin sevgilisine hava atacağım, gösteri yapacağım diye millete, özellikle ona sataşamazsın"

Kafasını çocuğun kulağına yaklaştırmış ve tehlikeli bir ton da fısıldamıştı.

"Yoksa sülaleni sikerim, duydun mu?"

Çocuk sinirle jiminin elinden kurtulmuş ve hızla okul binasına girmişti. Hoseok sesli bir ıslık çalmış ve ellerini çırpmaya başlamıştı.

"Çok havalıydın amına koyayım ıslandım"

Hoseok'un ensesine bir tokat patlatmış ve gözlerini taehyung'a çevirmişti. Yanına yaklaşmış ve elini saçlarına daldırıp yumuşak bir tonda konuşmaya başlamıştı.

"Sen iyi misin güzelim?"

Taehyung dolu gözlerini kırpıştırmış ve titreyen sesiyle fısıldamıştı.

"Jimin ben seni çok özledim"

Jimin kocaman gülümsemiş ve sıkıca sarılmıştı kırmızı saçlı arkadaşına.

"Tanrım sonunda beni affettin"

"Dün kapıma bıraktığın şeyleri görünce affetmiştim ben seni"

Jimin utangaçça gülümsemişti. Bu sırada hoseok ikisine bakıp göz devirmiş ve kendi kendine mırıldanmıştı.

"Bende yoonla sevgili olsaydım da kurtulsaydım sizden"

Jimin gözlerini hoseok'a çevirmiş ve merakla konuşmuştu.

"Ne zaman asılacaksın şu çocuğa?"

"Jeongguktan haber gelsin öyle"

"Haber değilde.. yoongi geliyor"

Taehyung'un konuşmasıyla ikisinin de gözleri kapıya dönmüş ve hoseok gördüğü bedenle hıçkırmaya başlamıştı bile.

"Aha başladı yine"

Inattendu'jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin