"Jimin biraz güleryüzlü olmayı deneyemez misin?"
"Deneyemem"
"Elmalı turtam, kıyafetlerini mi beğenmedin?"
"Hayır taehyung güzeller, sadece eşofmanlar kadar rahat hissetmiyorum. Ve biliyorsun genelde böyle yerlerde rahat olamam."
"Ama ben yanındayım birtanem, eğlenmeye çalış"
Jimin gülümsemiş ve kafasını sallamıştı. Nihayetin de lüks evin önüne gelmiş ve iyice süzmüşlerdi. Parti başlamış olsa gerek ki evin içinden kısık sesli müzik ve insanların eğlendiklerine dair sesler geliyordu. Jiminin bir korkusu yoktu fakat böyle yerlerde hep tedirgin hissederdi.
Geçmişten gelen tedirginlik..
Taehyung jiminin elini kavramış ve sımsıkı tutmuştu. Birşey olmayacağını söylüyordu bu hareketiyle. Hep birlikte iki katlı büyük evin içine girmiş ve anında gürültülü bir müzik sesi doldurmuştu kulaklarını. Parti yeni başladığı için henüz keskin bir içki kokusu yoktu ki bu jiminin işine gelirdi. Yavaş yavaş insanların arasına katılmış ve ortalara doğru ilerlemişlerdi.
Kendilerine göre bir masa bulmuşlar ve oturup mekana alışmayı beklemişlerdi.
Hoseok sesini duyurabilmek için arkadaşlarına eğilmiş ve hafifçe bağırarak konuşmaya başlamıştı."İki dakika bekleyin, bize içecek birşeyler alıp geleceğim"
Taehyung onu kafasıyla onaylamış ve bakışlarını Jimine çevirmişti. Jimin şimdilik rahat ve tedirgin değilmiş gibi görünüyordu. Az sonra hoseok gelmiş ve heyecanla konuşmaya başlamıştı.
"İçecekleri alırken birkaç kızın konuşmasına kulak misafiri oldum veeee bir sürü şey öğrendim"
Taehyung da aynı heyecanla kulak vermiş ve dinlemeye başlamışlardı.
"Parti henüz başlamamış çünkü jeongguk'u bekliyorlarmış. Ailesi yeni eğitim yılına biraz eğlenceli ve morali yerinde girmesi için parti vermişler onun evinde. Ama o bu partiyi istemiyormuş tabii sonra mecbur kalmış."
"Ya sözünü kesiyorum ama kim lan bu jeongguk?"
"Oha bilmiyor musun cidden?"
"Bilmem mi gerekiyor?"
"Bebeğim, Jeon jeongguk üst sınıflardan okulda oldukça, hatta gereğinden fazla popüler olmuş biri. Okulda ki tüm kızlar ona tapıyor."
"Gerçekten çok yakışıklı biri"
"Bu kadar yüceltilmesinin sebebi sadece yakışıklı olması mı?"
"Aynı zamanda çokta korkulan bir tip, yani kötü çocuk gibi birşey."
"Üstelik çokta zenginler bu ev onların. Çok güzel değil mi?"
"Bunun gibi bir sürü evleri varmış daha"
"Acaba ne zaman gelecek partiye"
"Off ne abarttınız ya, tamam kapatın konuyu sıktı"
Hoseok omuzunu silkmiş ve içeceğini içmeye başlamıştı.
"Kaldı iki bardak hakkınız, parti daha başlamadı bile"
Alayla gülümsemiş ve kafasını yana yatırmıştı. Hoseok gözlerini devirmiş, taehyung ise oflamıştı. İkisi de iyilikleri için böyle yaptığını biliyordu fakat içmekten de vazgeçemiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inattendu'jikook
De TodoJimin, kendisinden hoşlanan ve onu elde etmeye çalışan rose'den, jeongguk'u öperek kurtulmaya çalışır..