Evde yangın çıktı'

7.9K 738 504
                                    

Hızla vurulan gürültülü yurt kapısı yüzünden gözlerini hızla açmış ve korkuyla ayağa fırlamıştı. Gözünde ki çapaklar yüzünden yarı açık yarı kapalı, hızla kapıya doğru ilerlemiş fakat yerde ki eşofman altına takılıp büyük bir gürültüyle yere düşmüştü.

"Hay senin ebeni sikeyim"

Sinirle bir küfür savurmuş ve zor bela ayağa kalkıp sonunda kapıya ulaşmıştı. Kapıyı açarken öyle nefret doluydu ki kendi kendine söz vermişti, kapının arkasında ki her kimse onun cesedini 38 numara ayaklarıyla çiğneyecek, ardından ölüsüne türlü işkenceler yapacaktı. Büyük bir hışımla kapıyı yerinden sökermişcesine açmış aynı zaman da da ağız dolusu küfürlerini sıralıyordu.

"Senin ben ananı sikeyim orospu çoc-"

Kapı da gördüğü bedenle tüm küfürlerini yutmuş ve hayretle sorarcasına konuşmuştu.

"Rose?"

Genç kız hafifçe gülümsemiş ve el sallamıştı.

"Merhaba oppa~"

"Bu saatte burda ne yapıyorsun?"

"Sana kahvaltı hazırladım"

Cümlesinin ardından jimini hafifçe ittirip içeri girmiş ve mutfağa doğru ilerlemişti. Jimin arkasından ağızı açık öylece izliyor ve neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordu. Rose elinde ki kapları birer birer açmış ve masaya dizmeye başlamıştı.
Jimin nihayet şaşkınlığını üstünden atabilmiş ve kapıyı kapatıp mutfağa girmişti.

"Rose sen bir kızsın, bir erkek yurdunun odasından çıkarsan siktimin insanları kötü düşünüp seni incitebilirler"

"Çok kibar birisin oppa, ama umurumda değil kimin ne düşündüğü. Sadece kahvaltı yapalım"

Sıkıntıyla yüzünü sıvazlamış ve masaya oturmuştu.

"Rose.. bak bana olan ilgin çok güzel ama ben bunu kabul edemem. Seni o gözle göremiyorum çok üzgünüm"

Rose anlayışla gülümsemiş ve elini jiminin elinin üzerine koymuştu.

"Başarabilirim, beni sevmeni sağlayabilirim"

Jimin ağlamaklı bir ses çıkarmış ve saçlarını çekiştirmeye başlamıştı. Hiçbir zaman anlatamayacaktı. Hızlıca yastığının altında ki telefonu almış ve parmaklarını ışık hızıyla klavye gezdirmeye başlamıştı.

United States of Adana

Jimin
Taehyubng, hkseik mugten hemeb bufsya gelhn

Hoseok
Diğer elinle de 31 mi çekiyorsun?

Taehyung
LANZBDJEOENRMSPWMZBXKS

Jimin
Durum ciddi amjna kiyafyom

Taehyung
Biraz sakin ol ve düzgün yazmaya çalış hayatım anlamıyoruz

Jimin
Rose burda bana kahvaltı hazırlamış gelmiş gönderemiyorum da çabuk gelip yardım edin

Taehyung
Ya yeter artık benim sevgilimin evinde
ne sikim yapıyor bu😡

Hoseok
Hemen geliyoruz bro dayanmaya çalış

"Oppa oturup ye hadi, hepsini senin için yaptım"

"P-peki geldim"

Inattendu'jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin