"Bende seninle geleyim bugün Jim"
"Hoseok? Sen gelecek misin?"
"Hayır ben şu sikik iki dersten sonra eve gidip tonlarca yemek yiyeceğim. Siz gidin"
"Tamam"
"Sınıf öğretmeniyle mi ders?"
Sorunun hemen ardından kapı açılmış ve içeriye bay kim girmişti. Herkes ders mooduna girmiş ve sessizlik çökmüştü sınıfa. Bay kim masasına yerleşmiş, kısa bir yoklama sonrası ayağa kalkıp konuşmaya başlamıştı.
"Halâ bilmeyenler için son kez bilgilendirme yapıyorum. Yarın ilk dersten bir saat önce kulüp dersiniz var. Fakat müzik kulübü ve enstrüman kulübüne üye olanlar için hafta da üç gün, gün de iki saat ders var. Yarın herkesin ilk dersi başlıyor. Umarım güzel vakit geçirirsiniz"
Duyurusunu yapmış ve derse başlamıştı..
....
"Neden size iki ders bebeğim?"
"Taehyung salak mısın geçen sene de öyleydi"
"Her sene ortası ve sonu gösteriye çıkıyoruz ya biz, ondan"
"Ah evet anladım. Ama şey... Sen emin misin o kulüpte kalmak istediğine?"
"İyi düşün jimin, aynı sahneye tekrar çıkacaksın"
"Onu o zaman düşünürüm, sikmeyin kafamı"
"Ayy hadi kapatalım konuyu da gidip yemek yiyelim"
"Koca öğle arası boyunca yemek mi yiyeceksin?"
"Daha iyi bir fikrin mi var?"
Jimin aklına gelen daha iyi fikirle sinsice sırıtmış ve kafasını sallamıştı.
"GALİBA HAKKA ULAŞACAK RUHUM, JİMİN SENİN BEN-"
"Hoseok çok konuşma da pas ver"
Hoseok topun peşinden koşarken bir yandan deliler gibi küfrediyor bir yandan da kendi kendine konuşuyordu.
"Senin iyi fikrinin amına koyayım, senin topunun da futbolunun da amına koyayım"
Jimin topu almış ve hızla taeminin olduğu kaleye doğru ilerlemişti. Taemin jiminin ona yaklaştığını görünce hafifçe tırsmış ve elleriyle değerlisine bir kalkan yapmıştı. Jimin bazen orospu çocuğu gibi oynuyordu ve bir keresin de az kalsın doğmamış çocuklarının katili olacaktı. Jimin de bunu düşünüyor olmalı ki yavaşlamış ve hyungunun gözlerine bakmıştı. Ardından topu kaşla göz arası taeminin tam ayağının yanından kaleye sokmuştu. Başını tribünlere çevirmiş ve hunharca kendi ismini tezahürat yapan taehyung'a havalı bir şekilde öpücük atmıştı. Taehyung öpücükten sonra bayılıyormuş gibi yapmış ardından yanında jimini izleyen roseye nispeten konuşmuştu.
"Sana değil bana öpücük attı, yanlış anlamadın umarım"
Rose taehyunga göz devirmiş ve tekrar Jimine çevirmişti bakışlarını. Jimin bir maç daha teklif edecekti ki karşı tribün de yine aynı bakışlara sahip bir çift göz çekti dikkatini.
"Her yerde bu var amına koyayım"
Jeongguk sanki ağızını okumuş gibi hafifçe sırıtmış ve jimin gözlerinin içine bakarak derince sigarasını çekmişti.
Jimin, dumanın ağızından çıkışına sanki hipnotize olmuş gibi bakıyordu ki görüş açısını hoseok kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inattendu'jikook
RandomJimin, kendisinden hoşlanan ve onu elde etmeye çalışan rose'den, jeongguk'u öperek kurtulmaya çalışır..