Sessiz adımlarla üst kata, kendi odasına çıkmıştı. Yavaşça kapının kilidini çevirmiş ve aynı sessizlikle içeri girmişti. Tam lambayı yakmış arkasını dönmüştü ki gördüğü bedenle yerinde sıçramış, ağızından küçük bir çığlık kaçırmıştı.
Ağızını açıp en yaratıcı küfürlerini armağan edecekti ki yatağında oturan çocuğun şişmiş gözlerini görmüş ve şaşkınlıkla kalakalmıştı. Taehyung ağlamaktan kan çanağına dönen şiş gözleriyle Jimine bakıyordu yorgunca. Öyle bitkin görünüyordu ki, içinde bir yerlerin koptuğunu hissetti sarı saçlı olan. Taehyung ise jimini gördüğü gibi tekrar doldurmuştu gözlerini. Bir süre öylece birbirlerine bakmış ve ses çıkarmadan beklemişlerdi. Taehyung yorgun bir şekilde ayağa kalkmış ve Jimine doğru adımlamaya başlamıştı ufak ufak.
Ardından derin bir nefes almış ve sessizce fısıldamıştı."Özür dilerim jimin, sikeyim öyle söylemek istememiştim. Biliyorsun değil mi? İnanıyorsun bana?"
Jiminin endişeli hali geçmiş ve şefkatle tebessüm etmişti.
"Düşmanım bile olsa, bana yardım ediyorsa ona karşı mahçup hissederim biliyorsun. Onu kullanmış gibi olmasın diye gittim evine"
Taehyung başını kaldırmış ve göz teması kurmuştu.
"B-biliyorum, aptal gibi d-davrandım"
"Neden bu kadar çok ağladın güzelim?"
Taehyung tekrar ağlamaya başlamış ve kafasını eğmişti.
Jimin daha fazla dayanamamış olacak ki karşısında ki koca adamı kendine doğru çekmiş ve sımsıkı sarılmıştı."Yine uyuyamadın değil mi bensiz?"
Taehyungta hafifçe kıkırdamış ve kafasını sallamıştı onaylarcasına. Jimin sarılmayı sonlandırmış, üstünü çıkarırken konuşmaya başlamıştı.
"Hadi sen yat kay kenara, üstümü değiştirip bende geliyorum~"
Taehyung gözyaşların silmiş ve onaylamıştı..
....
"Artık ikinizin bir ilişkisi olduğuna dair şüphelerim var"
"Aynen, dün gece siktim jimini"
"Bebeğim, seme benim????"
Hoseok büyük bir kahkaha patlatmış ve sınıfta ki herkesin dikkatini çekmişti üzerine. Sonra ne yaptığının farkına varmış ve elini ağızına kapatıp öğretmeninden özür dilemişti.
"Ukelerin ukesi park jimin konuştu awsu"
"Zevzek zevzek konuşma, çıkarttırma bana haşmetliyi"
"Ananı sikiyim tamam sustum, çıkarma gözünü seveyim"
Jimin memnun olmuşcasına bir sırıtma göndermişti arkadaşına.
"Zil çalınca dışarı çıkalım bir hava almak istiyorum"
Diğer ikisi hoseoku onaylamış ve dersi dinlemeye(?) koyulmuşlardı.
Sonunda o kutsal zil sesi duyulmuş ve tüm sınıf dışarı akın etmişti. Hoseok sanki yıllardır gün yüzü görmemiş gibi kafasını hasretle gökyüzüne çevirmiş ve derin bir nefes çekmişti içine.
Jimin ve taehyung onun bu haline gülmüş, ardından taehyung konuşmuştu."Gidip bir yerlere oturalım, amip gibi ayakta mı duracağız?"
"Amipler ayakta mı duruyorlar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inattendu'jikook
RandomJimin, kendisinden hoşlanan ve onu elde etmeye çalışan rose'den, jeongguk'u öperek kurtulmaya çalışır..