Dudaklarını sarı saçlı çocuktan yavaşça ayırmış ve kapalı gözlerini açmıştı. Jimin gözlerini sımsıkı kapatmış ve açmaya hiçte niyeti yoktu. Jeongguk onun bu haline gülümsemiş ve muzipçe konuşmuştu.
"Demek sevgilin benim hm?"
Jimin sımsıkı kapattığı gözlerinin birini açmış ve karşısında gördüğü alaycı gülüşe karşı tekrar kapatmıştı. Lanet olsun az önce onlar öpüşmüştü ve daha kötüsü jimin onun sevgilisi olduğunu söylemişti. Derin bir nefes almış ve yüz ifadesini düz tutmaya çalışarak umursamazca konuşmuştu.
"Yakamdan düşmesi için öyle söyledim"
Jeongguk tekrar yan ağız sırıtmış ve gecenin son kozunu oynamıştı.
"Dudaklarının tadı tam da tahmin ettiğim gibiydi Jimin"
√
"JİMİN SİKEYİM! NE YAPTIK DEDİN!?"
"TANRIM İNANMIYORUM ÖPÜŞTÜNÜZ MÜ? LANET OLSUN BU ÇOK GÜZEL!"
"HOSEOK GÜZEL DEĞİL, JİMİN NE DEMEK ÖPÜŞTÜK YA!"
"BEN DAMATLIK SİPARİŞİ VERİYORUM BİLADER"
"Lütfen bağırmayı kesin, bahçede ki herkes sizi izliyor"
Hoseok ve taehyung bahçeye göz gezdirmiş ve küçük bir küfür savurmuşlardı. Gerçekten de herkes pür dikkat onları izliyordu. Taehyung sinirle hepsine birden bağırmıştı.
"NE BAKIYORSUNUZ LAN, ALDATILDIM BEN!"
"Taehyung birtanem sakin ol otur hadi yanıma"
Taehyung dolu gözleriyle jiminin yanına oturmuş ve kafasını yere eğmişti. Hoseok gözün telefonundan ayırmadan Jimine ithafen konuşmuştu.
"Jeongguk kaç beden giyiyordur?"
Taehyung sinirli gözlerini bir hışımla hoseok'a çevirmiş, hoseok ise sevimlice sırıtıp telefonunu cebine sokmuştu.
"Taehyung, rose peşimi bıraksın, benden vazgeçsin diye yaptım. Eğer onu öpmeseydim inanmazdı. Üstelik planlanmış birşey değildi bir anda oldu işte"
"Çokta güzel oldu"
Hoseok neşeyle mırıldanmış, fakat taehyungun öfke saçan gözlerine maruz kalınca susmuştu. Tam jimin ağızını açmış konuşacaktı ki oturdukları masaya büyük bir gök taşı düşmüştü. Ah durun.. bunlar namjoon ve yoongiymiş.
"Oha masayı kırdınız lan"
"Hoseok doğru mu bu!"
"YAZDIKLARIN DA CİDDİ MİYDİN!"
Jimin ve taehyung anlamsızca birbirlerine bakıyorlar ve neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.
"Sakin olun brolarım, yazdıklarımın hepsi gerçek"
"Ne yazdın? Neler oluyor?"
"Bir yastıkta kocayın kardeşim çok sevindik"
"Aynen, mutluluğunuz daim olsun bro, çok yakışıyorsunuz"
"Tanrı aşkına neler oluyor amına koyayım?"
"Hoseok bize jeonggukla sevgili olduğunuzu ve öpüştüğünüzü söyledi, bizde damladık tedayları öğrenmek için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inattendu'jikook
RandomJimin, kendisinden hoşlanan ve onu elde etmeye çalışan rose'den, jeongguk'u öperek kurtulmaya çalışır..