"Jimin sanki yarışma yarınmış gibi davranmayı kes"
"Altı gün hoseok.. altı gün sonra siktimin yarışmasına çıkacağım! Üstelik henüz tam hazır bile değilim"
Sızlanarak konuşmuş ve taehyung'a biraz daha sokulmuştu. Taehyung kucağında ki bebeğe sıkıca sarılmış ve saçlarını okşayarak konuşmuştu.
"Sadece korkun olduğu için böyle düşünüyorsun birtanem. Sen en iyisisin. Seni dinlerken insanın ağlayası geliyor"
"Taehyung sen zaten ağlıyorsun"
"Hoseok kes sesini, şurada teselli veriyoruz"
Jimin gülümsemiş ve başını arkadaşının göğsüne yaslamıştı.
"Başka ne söylenir bilmiyorum ama sen en iyisi olduğunu bil işte"
Jimin sevimlice kıkırdamış ve başını sallamıştı olumlu anlamda.
"Bu konuyu hallettiğimize göre sıra benim saadetime geldi!!"
Neşeyle konuşan hoseok'a anlamsızca bakmışlardı. Hoseok gözlerini devirmiş ve daha açıklayıcı olarak konuşmuştu.
"Yoongi ve benim saadetim.. mutluluğum.."
Jimin sesli bir kahkaha atmış, taehyung ise kafasını sağa sola sallamıştı olumsuzca. Hoseok adam olmayacaktı..
"Pekâlâ önce yanlız kalmanız gereken bir ortam yaratmamız gerekiyor.."
"Bu biraz zor, çocuk korkuyor hoseoktan amına koyayım"
"Sen kes sesini. Jimin hayatım konuş lütfen"
"Ben jeonggukla konuşup ortak bir alan bulacağım. Sonra da sizi kitler gideriz. Artık sevişir misiniz, konuşur musunuz kendiniz bilirsiniz"
Hoseok utanıp, başını yere eğmişti. Taehyung ise onun bu haline büyük bir kahkaha patlatmış ve gözlerinden akan hayalî yaşları silmişti.
"O ZAMAAAAN, YSÇO BAŞLASIIIINNN!!!"
Jimin sevinçle bağırmış, fakat kimsenin anlamadığını görünce gözlerini devirip açıklamıştı.
"YoonSeok Çiftleştirme Operasyonu"
...
Jimin & Jeongguk
Jeon
Yoon nerde?Jeongguk
Yoon hemen karşımda park
Peki seok nerdeO da karşımda
Anlattığım herşeyi anladın dimi
Sorun çıkartırsan amına koyarımJeongguk
LANZBDOANZBDKAKZBDH
Pardon, ciddiyim
Evet park anladımGüzeel
Anahtarlar sende ??Jeongguk
Jimin yavrum, bende herşey başlayalım artıkJeongguk
Jimin kızardın dimi :D
Tamam söylemeyeceğim bir daha söz 🤞🏻🤞🏻 Bunun ne anlama geldiğini biliyorum 😡
Herneyse seok'u getiriyorum hazırlıklı ol.
Başlıyoruz!!!!!"Hoseok başlıyoruz"
"JİMİN BEN VAZGEÇTİM YAPAMAYACAĞIM"
"Hoseok bağırma yarram bir sakin ol. Yapabilirsin. O kadar alıştırma yaptık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inattendu'jikook
RandomJimin, kendisinden hoşlanan ve onu elde etmeye çalışan rose'den, jeongguk'u öperek kurtulmaya çalışır..