Galiba senden hoşlaşıyorum'

6.9K 536 631
                                    

"Bak önce otur işleri daha da zora sokma"

"Jimin hadi güzelim gel otur yanıma, bak sıra sana geldiğinde de böyle olursan çıkamazsın sahneye"

"Taehyung b-ben bittim ç-çıkamam s-soojin olmadan yapamam"

Jeongguk hızla odaya girmiş ve gözleri dolu Jiminle karşılaşmıştı.

"Sorun ne Jimin?"

"Sikeyim Jeongguk b-ben tek çıkamam"

Jeongguk Jimini kendisine doğru çekmiş ve sarılmıştı.

"Sorun ne anlat bana güzelim?"

Beyninin içinde 'güzelim' deyişi yankı yapıyor ve biraz da olsun sakinleştiriyordu Jimini.

"Soojin ufak bir kaza geçirmiş ve yarışmaya katılamayacakmış. Ben ne yapacağım tek başıma?"

Jeongguk içinden kısa bir küfür savurmuş fakat Jimine birşey belli etmemişti.

"Tamam sen şimdi sakinleş ve bunu düşünme. Ben halledeceğim tamam mı?"

Gergince başını sallamış ve taehyungun yanına oturmuştu. Taehyung minik bebeğine sıkıca sarılmış ve en iyisi olduğunu fısıldamıştı kulağına. Jeongguk yarışma jurilerinin yanına doğru ilerlemiş ve aklında ki fikri sunmuştu. Jüriler birkaç dakika düşünmüş ardından kabul etmişlerdi. Çünkü Jeonggukta bir öğrenciydi. Jeongguk sevinçle Jiminin yanına gelmiş ve neşeli çıkan sesiyle konuşmuştu.

"Hazırlan Jimin, yarışmaya çıkıyoruz!"

Jimin birkaç dakika öylece boş boş bakmış sonra sevinçle havaya zıplamıştı.

"Seninle mi birlikte? Tanrım çok mutluyum"

....

"Sevgili öğrenciler, hepiniz yılsonu müzik yarışmasına hoşgeldiniz!"

Sunucunun konuşmasıyla kalbi daha hızlı atmaya başlamıştı. Yanında oturan Jeongguk gergince sallayan dizinin üzerine elini koymuş ve hafifçe sıkmıştı. Onun yanında olduğunu hissettirmeye çalışıyordu. Jeongguk kısa süreliğine hemen ön sırada oturan öğretmenlerinin yanına oturmuş ve onlarla konuşmaya başlamıştı. Bu sırada Jimin yarışmayı ve diğer herkesi unutup sadece Jeongguk'a odaklamıştı gözlerini. Jeongguk hayatın da gördüğü en yakışıklı, aynı zaman da en güzel kalpli adamdı. Kendisi de ona olan duygularının farkındaydı. Sadece ağırdan almak istiyordu. Korkuyordu çünkü..
Bu sırada Jeongguk konuşmasını bitirmiş ve tekrar yerine oturmuştu.

"Kapanışı sen yapacaksın Jimin"

Jimin en son olacağını duyduğu gibi rahat bir nefes vermiş ve arkasına yaslanmıştı.

"Benimle birlikte söyleyeceğin parça ise, iki yarışmacı sonra.."

Duyduklarıyla hızla dik hâle gelmiş ve endişe yüklü gözlerini Jeongguk'a çıkarmıştı. Jeongguk elini uzatmış ve beklentiyle bakmıştı yüzüne. Titreyen ellerini büyük ellerin içine yerleştirmiş ve Taehyung'a döndürmüştü kafasını.

"Ben burdayım birtanem, senin için buradayız. Sen kusursuzsun. Oraya çık ve kim daha iyiymiş göster onlara!"

"Seni seviyorum Taehyung"

Yüzünde asılı kalan gülümsemeyle kulise girmişti. Jeongguk arkalarından kapıyı kapatmış ve tekrar Jimine döndürmüştü bedenini.

"Heyecanının geçmesi için bir öpücük ister misin?"

Inattendu'jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin