Utószó

157 13 7
                                    

Először is szeretném megköszönni, hogy végigolvastad a történetet, igazán hálás vagyok érte!💜💜
Nem akarom hosszúra nyújtani a lezárást, de van pár dolog, amit meg szeretnék magyarázni(mert esetleg nem lett szó szerint említve), hogy biztosan érthető legyen a történet (ez persze nem jelenti azt, hogy a ti értelmezésetek hibás, ez csak az én aspektusom)😊

Ez a sztori egyáltalán nem annak indult, mint ami lett belőle. Az elején teljesen más elképzelésem volt az egészről, de sokkalta jobban örülök, hogy végül ez lett belőle. Imádtam megírni, bár voltak részek, amiknél kicsit úgymond megtörtem érzelmileg(például mikor Jungkook elköszönt Yoongitól, Yoongi húgának a halála, Mina stb.)😅

Először is, megvan az oka annak, hogy miért télen játszódik. Ahogy erre a sztoriban is utaltam, a hópelyhek valamilyen elvont értelemben a halált szimbolizálják, párhuzamot vontam a hóesés és Jungkook zuhanása között, mindkét esetben az elmúlás volt a végkimenetel.

A rész, amit a legjobban szerettem írni, az Jungkook beszélgetése Minával. Ez egyébként elég fontos rész volt, tekintve, hogy Jungkook itt jön rá a legtöbb dolog miértjére. Arra, hogy a halállal áll szemben, hogy Taehyung a megmentője, de ha a megmentőd meghal, már te sem bújkálhatsz sokáig a halál elől.
Itt megjegyezném, hogy Yoongi húgának még nem volt meg a megmentője, mert senkit nem ismert, aki már szembenézett volna a halállal.

Taehyung nagyon régóta szívbeteg volt, és meg akarta menteni Jungkookot. Azt akarta, hogy együtt távozzanak.

Míg Jungkook a halál nélkül esett a szakadékba, az életébe esett vissza. Az elején nevetni is azért nevetett, mert annyira mélyen aludt, hogy az agya védekező mechanizmusba kapcsolt és felébreszetette, mind a nevetéssel, mind a zuhanással.

Jungkook álmai akkor kezdődtek, mikor járni kezdett Jiminnel, mindkettőre visszautal ("2 hónappal ezelőttre"). Ezt is egyfajta szimbolikus jelentésnek szántam. Jimin toxikus volt, ez hatott Jungkookra.

Jungkook a halállal távozott, csak a halál immáron Taehyung volt, hogy Jungkook (ahogy Yoongi szerette mondani) kijátszhassa a halált és olyasvalakivel távozhasson, akit szeret és aki hisz benne. 

Taehyung az egyetemről ismerte Jungkookot, többször is látta, hallott is róla és mikor felsegítette a földről, azt azért tette, hogy később megmenthesse. Azt ő sem tudta, mikor, de meg akarta tenni.

Jungkook azért vitte el Jiminnek a gyógyszert és azért szembesítette, hogy megnyisson előtte egy másik utat, egy olyat, ahol viszonylag gyógyultan élhet.

Ha valamit kihagytam, vagy nem érthető nyugodtan szóljatok :)

És így a végére Jimin és Yoongi utótörténete:

Jimin

Jimin gyógyszerfüggő volt, és csak kihasználta Jungkookot annak érdekében, hogy hozzájusson a gyógyszerhez. Apránként jelentkeztek rajta az elvonás tünetei, amiket Jungkook azért vett észre csak nehezen, mert szinte alig találkoztak. Jimin Jungkook halála után több éven át terápiára járt, halasztott az egyetemen, de végül színészként diplomázott. Leszokott a gyógyszerekről, de sosem épült fel teljesen. Bár a közönségével sikeresen elhiteti az ellenkezőjét.

Yoongi

Yoongi visszatért az egyetemre, ahol valóban ösztöndíjat kapott, és mire lediplomázott, az egyik legelismertebb és legsikeresebb gyógyszerésszé vált a kutatócsapatban való munkája miatt. Huszonhat éves korára sikeresen kifejlesztett egy gyógyszert, amivel meg lehet előzni a tüdőbaj kialakulását. A munkásságáért kitüntetéssel is jutalmazták, aminek átvételekor könnyekben tört ki és meg sem tudott szólalni. Jelenleg szívgyógyszerekkel kísérletezik és lázasan kutatja a rák ellenszerét. Jungkook a nap minden egyes percében eszébe jut, a zsebében hordja a fényképét és minden adandó alkalommal fülig érő vigyorral áradozik róla. 

💜

odalenn a mélyben/befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora