13.Bölüm

2.7K 123 39
                                    

Hikaye askıya alınmıştı durduğu yerden devam ediyor.İyi okumalar :) Bu arada 39k olmuşuz çok mutluyum :)

Bu arada yakın bir arkadaşımın kitabını şiddetle tavsiye ederim ve okumanızı dilerim harika bir kitap adı "GÖKKUŞAĞI RUHLU İNSANLAR" Bölümden yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin güzel insanlar. :):)

İTHAF:@caglayalcinkaaya

ÖZET:

"İncil'deki şu meşhur hikayeyi bilirsiniz.Havva ve Adem cennetteki yasak meyveyi dayanamayıp yedikleri için cennetten kovulmuşlardı.Hiç isimlerinizin anlamını araştırdınız mı?HAVVA KIZI VE ADEM OĞLU.Tarih yenilenebilir.3. Göreviniz Sabır .Eğer 78 saat dayanıp da masadakileri yemezseniz bu odadan sağ salim çıkarsınız ancak eğer biriniz yerse oyun biter.Bu arada açlığınızı tahmin edebiliyorum.Umarım dayanırsınız küçük sevgili farelerim."

Şimdi Adam bana dönmüştü.Bana attığı bakışlardan aç olduğunu ve isminin anlamını yeni öğrendiğini anladım.Bende ismimin anlamını yeni öğreniyordum ve çok açtım.Tanrım,yardım et.

6.SAAT

Tanrım,notu okuduğumuzdan beri Adam'la birlikte bakışmalarımız, birbirimize attığımız aç bakışlar tarif dahi edilemez.Duvara asılmış saatin ritmik tik tak sesleri beni delirtecek.İçimde duyduğum Jessica'ya olan öfke açlığımdan besleniyordu.Eh en azından bir şeylerin karnını doyurması güzel.

12.SAAT

Adam ve ben ayrı köşelerde yatmış ayaklarımızı duvara doğru dikmiş birbirimize saçma salak şeyler anlatıyorduk.Tam anlamıyla sarhoştuk.Şu geçen 12 saatte Adam'ın ağız sulandırıcı yemeklerle donatılmış masaya attığı aç bakışlar ve benim bir kaç kez masaya doğru hareket etmemle geçti.Şimdi ne mi yapıyorduk?

"Hey Adam!"       

"Efendim?"

"Buraya gelmeden önce ne mesleği yapıyordun,babanla ailenle ilişkilerin nasıldı anlatsana biraz.Vakit geçer hem."

"Eve bunu gerçekten anlatmamı istiyor musun?Çünkü ben anlatmak istemiyorum.Açlıktan ve susuzluktan dilimde tüh bitti,karnım sırtıma yapışacak ve ben bu kurulukta sana inan laf anlatamayacağım."

"Adam yaşadığın duyguları bende yaşıyorum ama yapacak bir şey yok.Biraz konuşsak ölmezsin heralde.Hem vakit geçer güzel olur."

"Off peki.Buraya gelmeden önce şehrin en ünlü bankasında müdürdüm.İyi bir işim vardı ve bir çok arkadaşım.Yaklaşık 5 ay sonra evleneceğim güzel bir nişanlım vardı.Çevremde saygı duyulan biriydim.Patronum beni severdi.Bankaya ve bana duyulan güvenden bahsetmiyorum bile.Ve sonra bir anda işler kötüleşmeye başladı sanırım o zamandan beri kötü şans peşimde.Önce müşterilerimi yanlış bir şirkete yaptırdığım yatırımdan dolayı banka battı.İşsiz ve beş parasızdım.Kız arkadaşım parasız olduğum için benden ayrıldı ve bende kenarda birikmiş paramla kendime yeni bir hayat kurmaya karar verdim.Ailemle ilişkim hiç bir zaman iyi olmadı.Annemi daha 6 yaşında trafik kazasında kaybetmiştim ve o zamandan beri babamla yakın bir ilişkim olmadı.Kendisini işe vermiş tipik bir depresyon dönemine girmişti.Bende uğraşmadım tüm olanlara rağmen insan kendi ailesini seçemiyor değil mi?Babamın burada yaptıklarından dolayı ben sorumlu değilim buna rağmen hiç bir zorunluluğum olmamasına rağmen babamdan haber alamamdan dolayı buraya babama bakmaya geldim ve o lanet adam yine başımı belaya soktu."

Tımarhane-SessizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin