W: Choi family

99 15 0
                                    

Treasure Villa ilsan.

~ Tuan Choi dan keluarganya berdiri di luar pagar rumah itu. Soobin yang memegang kertas maklumat mengangguk mengiyakan memandangkan Puan Choi memandangnya.

"Besar betul rumah hyunsuk hyung!"ujar Beomgyu teruja. Dia tak sangka yang rumah sebesar itu adalah milik hyunsuk.

"Encik datang Cari siapa?"soal pengawal keselamatan. "Saya datang Nak jumpa Choi Hyunsuk. Dia Ada?"balas Tuan Choi.

Pengawal keselamatan itu mengangguk. "Saya Akan maklum kan kepada Tuan jihoon. Silakan masuk!"ujar pengawal keselamatan itu.

Keluarga Choi mengangguk lalu masuk ke kawasan rumah itu. Mereka terpegun melihat Taman rumah hyunsuk.

Cantik dan kemas. Tersusun dan dijaga dengan rapi. Jihoon keluar Dari rumah. Dia memandang keluarga Choi.

Jihoon memeluk tubuh. "Nak apa?"soalnya malas. Dia sebenarnya malas Nak hadap keluarga Choi dengan keadaan hyunsuk yang demam.

Puan Choi mencebik. Dia tak sukakan sikap jihoon yang kelihatan seperti tidak hormat tetamu. "Hyung nikan yang peluk jiyu haritu?"soal Beomgyu.

Jihoon pandang Beomgyu. "Eoh!wae?"soal jihoon. Beomgyu mengangguk faham. "Jadi maksudnya hyung dah lama Tahu...yang jiyu keluarga kami?"soal Beomgyu.

Mata Beomgyu merenung jihoon tajam. Jihoon tersenyum sinis. Dia mengangguk mengiyakan. Sememangnya dia Tahu semua itu.

"Mana hyunsuk?kami Nak jumpa dia"ujar Tuan Choi. Jihoon terus pandang Tuan Choi. Dia menggigit bibirnya.

"Tak boleh!Tuan dan keluarga Tuan boleh balik!"halau jihoon. Penumbuk dikepalkan. Tanda dia menahan daripada kemarahan meletus.

Dia marah. Baru sekarang mereka Nak sedar segalanya. Kenapa bukan Dari dulu lagi mereka mengambil Tahu.

“saya tetap nak jumpa hyunsuk..dia ahli keluarga Choi!"Tuan Choi bersuara keras. Jihoon berdecit Kasar. Dia mahu membalas.

"Apa bising-bising ni,hyung?"soal jaehyuk mamai. Ditangannya Ada satu bantal lembut. Di sebelah jaehyuk Ada junkyu yang turut mamai.

Mata soobin membulat. Dia tak sangka yang junkyu,kawan baiknya itu Ada kena mengena dengan hyunsuk,abangnya.

"Junkyu?""jaehyuk?"suara soobin dan Beomgyu bersatu. Beomgyu juga turut terkejut dengan kewujudan jaehyuk disitu.

Mendengar suara soobin dan Beomgyu,jaehyuk dan junkyu yang Masih mamai terus Segar. Bulat Mata mereka memandang keluarga Choi.

"Korang buat apa dekat sini?!"soal mereka terkejut. Jihoon gelengkan kepala. "Nak jumpa hyunsuk. Mana dia?kami Nak bincang!"balas yeonjun.

Jaehyuk dan junkyu berbalas pandangan. "Tak boleh!"ujar seseorang dengan tegas di belakang jaehyuk dan junkyu.

Mereka menoleh dan kelihatan jeongwoo yang kelihatan sangat dingin. Berbeza dengan jeongwoo yang mereka kenal selama ini.

"Kamu siapa Nak halang kami?kami tetap Nak jumpa Yeonsuk!"bidas Puan Choi dengan lantang memandang kan dia sudah tidak tahan lagi.

Dia Rasa tak sedap hati dengan hyunsuk. Dia dapat Rasa anaknya seperti dalam keadaan yang kurang menyenangkan.

Mungkin itu adalah sebab kenapa mereka menghalang keras keluarga Choi bertemu hyunsuk.

Perang mulut mula berlaku Antara Puan Choi,jihoon dan jeongwoo. Yang lain hanya memerhati. Mereka tak nak terlibat dengan peperangan mulut itu.

"Jihoon?!"seru seseorang Dari belakang. Jihoon dan yang lain menoleh. Kelihatan hyunsuk yang Masih lemah itu.

Jihoon terkejut. "Kenapa Kau turun hyung?!"soal jihoon dengan Nada risau. Hyunsuk mendekati jihoon.

우리는 (We)Where stories live. Discover now