-- 13

358 53 6
                                    

" SUAPKAN , HIKHIK " ujar Xiaojun gedik . Lalisa dah buat muka geli . ikutkan hati nak je dia balik rumah dia sendiri sebab Xiaojun ni macam dah okay je . hm , dia rindu nak gigit telinga kucing dia .

" Lalisa , suapkan la aku . aku kan sakit . " kata Xiaojun . Lalisa mencebik . " kaki kau je terseliuh , tangan tak kan ? makan la sendiri . " kata Lalisa . Xiaojun peluk Lalisa erat , kepala disandarkan di bahu gadis itu.

" ish ya lah , aku suap . tapi kau janganlah peluk-peluk macamni . rimaslah eden . " Xiaojun akur dan Lalisa terus menyuapnya .

" bagus ! nasib kau makan sampai licin kalau tak dah lama aku sumbat kau dalam lubang jamban . " puji Lalisa , eh ye ke puji ? macam menghina je . Xiaojun memegang tangan Lalisa .

ok sis terkejoed .

" kau tak tinggalkan aku kan ? " tanya Xiaojun tiba-tiba . " kalau aku tinggal pun kenapa ? "

" aku nak kau stay je sini , aku sayang kau . "

Lalisa terkedu , dia pandang Xiaojun lama . Xiaojun mencium Lalisa sekilas , makin terdiam la Lalisa kat situ . dah macam tiang dah .

" sayang sangat-sangat . " kata Xiaojun , kali ini dia memeluk Lalisa .

" Xi-xiaojun . " panggil Lalisa , tak menyahut . berkali-kali Lalisa panggil . dia memegang bahu lelaki itu . Xiaojun menutup mata .

" Xiaojun ! "

masa macamni lah Xiaojun nak pengsan lah apa , Hendery dah lah paksa Lalisa jaga ponti jantan ni sorang sorang

astu ni macammana ni ?

Lalisa menjeling Xiaojun yang ' lena ' itu

GERAMNYAAAAA

tok tok tok .

" sekejap yaaaa " balasnya lalu membuka pintu tersebut . dia terkedu melihat seorang lelaki yang dia kenal berdiri di hadapannya .

" Lalisa . " sapa lelaki itu .

" kau buat apa dekat sini ? " tanya Lalisa kasar . dia mahu menutup pintu namun dihalang oleh lelaki itu .

" saya rindukan awak . saya rindu kita yang dulu- "

" -saya tahu saya salah dulu . " sambungnya lagi .

" sudahlah Renjun , saya tak perlukan awak lagi . " Renjun memegang tangan Lalisa .

" kita mulakan kisah baru ya ? " halemek , cerita say it ni pun entah bila nak habis , lu nak buat cerita baru pulek .

" kisah baru ? lol , ke awak nak pukul saya macam dulu lagi ? dulu pun , nasib Xiaojun dengan Hendery tolong saya ? kalau tak , saya mati kot . " kata Lalisa lalu menghempas pintu .

" saya akan pastikan saya dapat awak semula Lalisa ! " jerit Renjun .

Lalisa menyeka air matanya lalu mengambil telefon . nombor Hendery didail .

" hello ? kenapa ni ? " tanya Hendery .

" aku nak balik rumah aku harini juga . "

" tapi La- "

" itu keputusan aku , Hendery . "








halemek gais , apo pulek kali ni ;-;

btw gais , haku terpublish tadi kehkehkeh

✓ the vampire | xiaojun + lisaWhere stories live. Discover now