7. Sorry Charlie

370 11 16
                                    

( warning: smut )

Louis Tomlinson
ik loop het café binnen en zie Eleanor al zitten. ze draagt een spijkerbroek, een simpel wit shirt en een leren jasje eroverheen. wanneer ze ziet aankomen glimlacht ze. “hey, Lou.” ik glimlach kortaf. “hoi.” ik ga tegenover haar zitten. ze wind een plukje haar om haar vinger. “dus.. hoe gaat het?” ik hang mijn bruine jasje over de stoel waar ik op zit. “uhm.. goed.” natuurlijk gaat het niet goed, maar ik ga haar niet mijn hele levensverhaal vertellen. ze is mijn ex, dat maakt dingen alleen maar awkward. “en met jou?”, voeg ik er snel aan toe. ze glimlacht enthousiast. “super. het gaat echt super. maar uhm..” ze speelt wat met haar vingers. “is het waar?” ik kijk haar fronzend aan. “is wat waar?” “heb je een zoon? en ben je echt... getrouwd?” ze spuugt het woord uit alsof het iets smerigs is. ik knik. “ja. ja, dat is inderdaad waar.” ze glimlacht weer, maar ik zie dat deze lach gemaakt is. “oh.. dat is geweldig, Lou. ik ben heel blij voor je.” ik antwoord niet. niet veel later bestellen we een drankje. ik een koffie, Eleanor een rode wijn. “hoe heet je vrouw?” ik kijk op van mijn koffie. Eleanor heeft haar wijnglas tussen haar ring- en middelvinger en haar eleboog rust op de tafel. ze ziet eruit als een diva. “Charlie.. haar naam is Charlie.” Eleanor duwt even spottend haar wenkbrauwen omhoog, waardoor ik mijn nagels in mijn handpalm zet. “en hoe is het met haar? ik hoop niet dat ze jaloers is.” “jaloers?” ze giechelt. “je weet wel, omdat je met je ex vriendin wat gaat drinken enzo..” ik duw mijn nagels harder in mijn handpalm. “nee. ik denk niet dat ze jaloers zal zijn.” Eleanor trekt haar wenkbrauwen op. “zal zijn? heb je het haar niet verteld?” “ze ligt in een coma.” Eleanor lijkt hier oprecht van te schrikken. “oh.. oh het spijt me.” ik schud mijn hoofd. “dat hoeft niet. het is oké.”
zodra ons drankje op is, bestellen we een nieuwe en dit keer stap ik ook over op alcohol. we nemen beide nog een slok van ons drinken voor ik naar haar leven vraag. “oh het gaat super”, antwoord ze kortaf. “en uhm.. heb je een nieuwe vriend?” ze neemt nog een slok wijn voor ze antwoord. “nee. niet op het moment. er zijn wel wat mannen geweest, natuurlijk, maar op het moment is er niemand.” ik knik langzaam. ze grijnst naar me. “nog een drankje?”

vijf drankjes later loop ik wankelend op mijn benen naast Eleanor. “zullen we naar mijn huis?”, fluisterd ze in mijn oor. ik schud heftig mijn hoofd. “ik.. ik ben nu ge-getrouwd”, stotter ik met dubbele tong. “we kunnen toch wel lol hebben? nog een drankje doen, bijvoorbeeld?” nog meer drank? absoluut! “oké dan. laten we gaan.”
ik stap bij haar in de auto, mijn auto haal ik later wel op. ze rijd op een rustig tempo naar haar huis. haar huis is prachtig. met een reusachtige tuin met een vijfer. zodra ze de deur van het slot heeft gehaald, dender ik naar binnen. “laten we... laten we zuipen!” Eleanor giechelt. “goed idee, Lou.”
ik loop haar keuken in en pak de eerste de beste fles die ik zie en zet hem aan mijn lippen. na een paar slokken stop ik even. “weet je... weet je Ellie. dit neemt de pijn weg. zo voel ik even helemaal niet meer hoeveel verdriet ik heb.” Eleanor aait over mijn arm. “precies, Louis. en daarom nemen we gewoon nog een drankje.” ze pakt twee glazen uit de kast, maar ik schud wild mijn hoofd. “n-nee. ik wil geen glas.” ze zet een van de twee glazen weer terug. “dan hoeft het niet Louis.” ze schenkt wat van een andere fles in haar glas. “zullen we lekker in de woonkamer gaan zitten?”, vraagt ze. wat is ze lief tegen me, zeg. “ja. laten we dat doen.” we gaan samen op de bank zitten. maar nadat ik de fles voor de helft heb opgedronken kreun ik geïrriteerd. “dit werkt niet genoeg. ik wil iets sterkers.” Eleanor staat op en komt terug met een fles whiskey en een glas. ze schenkt wat in het glas en geeft het me aan. ik gooi het in een keer naar achteren. het brand in mijn keel, maar dat maakt me niet uit.
als we nog wat drank op hebben komt Eleanor steeds dichter bij zitten. “zullen we even lekker naar mijn slaapkamer gaan?” slaapkamer? oh, een bed! “ja”, knik ik. ik loop achter haar aan naar boven, naar haar slaapkamer. als we in de kamer zijn, duwt ze me zachtjes tegen de muur aan. ik kijk haar verbaasd aan. dan drukt ze haar lippen op die van mij. snel duw ik haar weg. “nee! dat kan niet, Ellie. ik ben getrouwd.” Eleanor haalt haar schouders op. “maar ze hoeft het niet te weten, Lou.” ze legt haar hand op mijn kruis. “wat niet weet, wat niet deert”, fluistert ze in mijn oor voor ze haar heupen tegen die van mij aanduwt. ik kreun zacht. ze heeft gelijk. als ik het Charlie nooit vertel, doet het haar ook geen pijn. en ik heb al veel te lang geen seks meer gehad.
ik duw mijn lippen gretig op die van Eleanor en duw haar naar het bed. ze pakt mijn riem vast en maakt hem snel los. “goed zo, Lou. laat me de pijn wegnemen”, fluistert ze, waarop ik knik. ze trekt mijn broek en boxer snel naar beneden en ik kreun wanneer ze mij in haar mond neemt. “fuck.” even denk ik aan Charlie, maar die gedachten duw ik weg. ze slaapt, ze heeft nergens last van. en ik vertel het haar gewoon niet, dan kan het haar ook geen pijn doen. trots op mezelf omdat ik zo'n slimme oplossing heb bedacht, pak ik Eleanor bij haar haren vast. ik maak zachtjes een paardenstaart van haar bruine lokken. “sorry Charlie”, fluister ik, zo zacht dat Eleanor het niet hoort.

𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐋𝐄𝐓 𝐘𝐎𝐔 𝐆𝐎 , one direction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu