10. Hoe en waarom?

319 9 4
                                    

( warning: smut )

Louis Tomlinson
ik knijp mijn ogen stijf dicht wanneer ik al her licht zie. ik doe toch altijd mijn gordijnen dicht? langzaam open ik mijn ogen en kijk ik rond in mijn kamer. alleen is er een klein probleempje; dit is niet mijn kamer. fronsend kijk ik rond. de muren zijn lichtgrijs, en de nachtkastjes zijn van donker houd. huh..
ik strek me uit maar krimp in elkaar wanneer ik een ander lichaam naast me voel. met een ruk waarvan mijn nek knakt, kijk ik opzij. het is Eleanor. Eleanor?! wat- waarom- ik frons en probeer terug te denken aan gisteravond. we hebben wat gedronken.. toch? ja. ja, we hebben wat gedronken, maar dat is het... toch? er zitten groten zwarte gaten tussen de uren, waardoor ik niet precies kan invullen wat er nou gebeurd is. ik kijk weer naar Eleanor en dit keer schrik ik nog erger. ze is naakt. ze ligt op haar buik, en de dunne, witte deken ligt op haar onderrug waardoor ik net niet haar kont kan zien. ook haar borsten zie ik niet helemaal doordat die op het matras liggen, maar er is geen twijfel mogelijk; ze is naakt. er liggen plukjes bruin haar voor haar gezicht maar ik zie dat haar ogen gesloten zijn. ik kijk naar mezelf waardoor ik naar adem hap. ik ben ook naakt?! nee! nee! nee! nee, dat kan niet?! hoe is dit mogelijk?! ik bijt hard op mijn onderlip. wat is er gisteravond gebeurd? er ontstaat denk- rimpels op mijn voorhoofd als ik zo hard mogelijk terug denk aan gisteravond om alle zwarte gaten in te vullen.

ik duw mijn lippen gretig op die van Eleanor en duw haar naar het bed. ze pakt mijn riem vast en maakt hem snel los. “goed zo, Lou. laat me de pijn wegnemen”, fluistert ze, waarop ik knik. ze trekt mijn broek en boxer snel naar beneden en ik kreun wanneer ze mij in haar mond neemt. “fuck.”

i-ik heb seks gehad met Eleanor? nee, toch?!

ik kreun hard wanneer ik mezelf in haar duw. “fuck, Louis”, kreunt Eleanor in mijn oor.

“ik kan dit niet maken tegenover Charlie”, fluister ik waarna ik me terug wil trekken. Eleanor pakt me bij mijn schouders en rolt haar heupen omhoog, waardoor een kreun mijn lippen verlaat. “ik neem alleen de pijn weg, babe. en Charlie hoeft dit nooit te weten. je bent dronken, en je hebt pijn, dus laat mij die pijn wegnemen”, antwoord ze. “en als je het haar niet vertelt, doe je haar ook geen pijn, toch?” ik schud mijn hoofd. “als ik het niet vertel, doe ik haar geen pijn” herhaal ik fluisterend terwijl ik in haar stoot.

ik laat me naast Eleanor op het bed vallen. mijn borst gaat snel op en neer en ik probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen. Eleanor streelt over mijn borst. “jezus, Lou. ik was bijna vergeten hoe goed je was”, fluistert ze. ik lach wezenloos. “en je hoeft Charlie niet eens pijn te doen, win win situatie, toch?” ik knik. “inderdaad. win win situatie.”
Eleanor buigt zich naar me toe en neemt mijn oorlel tussen haar tanden. “ronde twee?”, vraagt ze. ik kijk haar grijnzend aan en buig me weer over haar heen.

ik schud mijn hoofd, in de hoop de herinneringen van gisternacht weer te verdrijven. ik heb seks gehad met Eleanor. ik heb Eleanor fucking Calder geneukt. hoe en waarom?! oké, hoe weet ik wel, maar waarom?! ik ben fucking getrouwd. ik wil alles op de alcohol afschuiven, maae weet dat ik dat niet kan maken. en hoe erg ik het ook vind, ik besluit me aan mijn eerdere plan te houden en het Charlie nooit te vertellen.

na nog even in het bed gelegen te hebben en mezelf woedend vervloekt heb, sta ik op en pak ik mijn kleding van de grond. ik trek het snel aan, maar net waarneer ik de deurklink vastpak, hoor ik een stem achter me. “ga je nu al?” ik draai me naar Eleanor om. “ja. wat gisteravond en afgelopen nacht is gebeurd was-” “geweldig. zoals the old days”, onderbreekt Eleanor me. ik schud mijn hoofd. “ik wou eerder zeggen: een fout. dit had nooit mogen gebeuren, Eleanor.” ze staat op waardoor mijn oog op haar naakte lichaam valt. mijn adem stokt in mijn keel. fuck, wat ziet ze er goed uit. “nee, Louis, het was geen fout. het was geweldig. jij was geweldig.” ik schud mijn hoofd. “ik ben vreemdgegaan...” Eleanor loopt dichter naar me toe en legt haar hand op mijn borst. “ach, babe, het is oké. als je het haar niet verteld, doet het haar ook geen pijn”, verteld ze me glimlachend. ik schud wilt mijn hoofd. “dit is fout.” ze laat haar hand van mijn borst naar mijn gulp zakken. “maar voelt het niet zo goed?”, fluistert ze. ik zucht wanneer ze mijn gulp losmaakt. “ik neem alle pijn weg, babe. ik ben gewoon je stress relief, oké?”, fluistert ze waneer ze mijn broek laat vallen tot mijn enkels. ik doe de deur weer achter me dicht en laat mijn hoofd naar achter vallen wanneer ze mij in haar hand neemt en haar hand op en neer laat bewegen. “godverdomme”, kreun ik. Eleanor glimlacht. “het is oké, babe”, fluistert ze weer. ze laat haar hand sneller beweging en ik begin wat harder te kreunen. langzaam laat ze zich tot op haar knieën zakken en neemt ze me in haar mond. ze beweegt haar mond op een snel tempo en ik vlecht mijn handen in haar haar. “fuck, je hebt gelijk”, kreun ik. “dit voelt zo goed.” ik begin sneller te ademen. “ik ga komen”, fluister ik waarna een hoge kreun mijn lippen verlaat. Eleanor laat haar tong om me heen draaien en dat is de druppel. ik kom met een kreun op mijn hoogtepunt. Eleanor laat me langzaam los en staat op. ze veegt haar mond af. “zullen we even gaan douchen?”, vraagt ze met een zachte stem. ik knik en loop achte haar aan naar de badkamer.
niet veel later galmen onze vermengde kreunen door het huis.




heyhey :) hier weer een nieuw hoofdstuk voor jullie. school begint voor mij aankomende dinsdag weer, dus ik ben bang dat het updaten iets langzamer gaat. maar, ik blijf m'n best doen en blijf schrijven.

hier wat info waar niemand naar gevraagd heeft, maar ik ben er heel blij over lmao so here we go :)) ik heb een nieuwe kat :)). hij is bijna 8 weken uit en is super klein en lief, echt helemaal in love. nou hier nog een foto, en dan laat ik jullie met rust. sorry voor deze melding waar niemand naar vroeg en een fuck om geeft ✌🏼. love u all.

𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐋𝐄𝐓 𝐘𝐎𝐔 𝐆𝐎 , one direction Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu