Louis Tomlinson
om half vijf ga ik pas bij Eleanor weg. nadat we nog ongeveer vier of vijf keer seks hebben gehad. ik loop terug naar het café waar mijn auto staat, vanaf daar rij ik naar huis.
waarneer ik de deur open valt het stil binnen. ik slik en loop verder. “hallo?” Fenne springt op van de bank. “waar was jij?” ik bijt op de binnenkant van mijn wang. ze weten toch niks? nee, dat kan niet. “ik..” ze onderbreekt me. “we hebben je zo fucking vaak gebeld, Louis! je was maar niet te bereiken. we waren vandaag in het ziekenhuis, Harry is vanochtend gebeld door een dokter; het gaat beter met Charlie. haar overlevingskansen zijn weer gestegen.” mijn ogen worden groot. “ben je serieus?” “ja!”, roepen zes stemmen tegelijk. “dat is geweldig! ik ga nu metee-” “dat kan niet. de bezoekuren zijn allanf voorbij”, onderbreekt Isa me. “maar... ik moet naar haar toe”, bijt ik haar toe. “snauw niet zo”, antwoord Niall. natuurlijk verdedigt hij zijn vriendinnetje. “jullie begrijpen het niet, ik moet naar haar toe. ik moet haar zien! wat als ze wakker word? dan moet ik degene zijn die daar dan is”, antwoord ik snel. Zayn staat op en slaat zijn armen om me heen. “we snappen het wel, Lou. maar vandaag kan het niet meer. je moet morgen maar gaan.” ik zucht diep. “oké..”die avond zit ik met de jongens in de tuin. we liggen op het grasveld naar de sterren te kijken. “dit is toch top, net als vroeger”, verzucht Niall. Zayn vouwt zijn armen onder zijn hoofd. “net als vroeger”, beaamd hij. Liam kijkt naar Harry. “Hazz?” Harry kijkt op. “het spijt me. van alles. en ik wil dat je weet dat ik van je hou”, mompelt Liam. Harry glimlacht en steekt zijn hand naar Liam uit, die hem aanpakt. “ik hou ook van jou, Li. en het spijt mij ook.” verbaasd kijk ik van Liam naar Harry. “huh? is her weer goed tussen jullie?” “shit, we hebben het hem nog niet eens verteld”, mompelt Niall. “wat hebben jullie nog niet verteld?”, vraag ik verbaaad. Zayn zucht. “zet je schrap.”
“wat een bitch!”, roep ik woedend nadat de jongens zijn uitverteld. “ik weet het”, zucht Harry. Liam slikt duidelijk. ik snap niet dat ze hem zoiets heeft kunnen aandoen. maar dan bedenk ik me dat ik niet veel beter ben. ik heb mijn ex vriendin geneukt omdat mijn vrouw in het ziekenhuis ligt... dat heb ik de jongens natuurlijk niet verteld. ik kijk wel uit. ik denk dat ze me stuk voor stuk in elkaar slaan.
“we gaan haar niet meer opzoeken, toch?”, vraag ik de rest. de jongens schudden hun hoofd. “het is beter als we haar voor altijd uit ons leven blokkeren. beter voor ons allemaal”, antwoord Liam. ik leg mijn hand op zijn schouder. “het spijt me echt voor je, man.” Liam grijnst maar ik zie hoe verdrietig hij eigenlijk is. “ik ben een klootzak. ik ben zo boos op mezelf dat ik hiervoor mijn ouders weg heb geduwd. ik heb mijn moeder gebeld vanmiddag. toen ik haar een jaar geleden vroeg of ik een zusje had zei ze ja, daarna heb ik haar weggedrukt en niet meer met haar gesproken. maar nu heeft ze het eindelijk kunnen uitleggen, ik had inderdaad nog een zusje, maar die is overleden net na de geboorte. ik was nog maar vier. haar as zit in mijn moeders ketting en mijn vaders ring.” “jezus, Payno”, zucht Zayn. Liam haalt zijn schouders op. “het is oké. ik heb tenminste weer contact met mijn ouders. die trut mocht willen dat ze mijn band met mijn ouders heeft verpest”, antwoord hij. Harry zucht diep. “wat?”, vraag ik terwijl ik naar hem opkijk. “ik heb die bitch geneukt, man.” we schieten allemaal in de lach. Harry grijnst onschuldig. “het is wel zo. ik heb haar geneukt...” hij slaat lachend zijn handen over zijn gezicht. Liam kijkt hem aan. “ik ben nog boos op je geweest omdat je haar hebt geneukt.” Harry lacht. “I know, erg hè.” Zayn kijkt naar de sterrenhemel en zucht. “guys?” “hmm?” “ja?” Zayn kijkt ons aan. “ik hou van jullie.” Niall geeft hem lachend een duw tegen zijn schouder. “we gaan toch niet sentimenteel doen, hè, Zayntje.” Zayn grijnst. “nee, ik wil alleen dat jullie het weten”, antwoord hij. ik pak zijn hand. “ik hou ook van jou.” Harry en Liam zeggen hetzelfde. dan wend ik me tot iedereen. “bedankt, jongens. het betekend heel veel voor me dat jullie er zo voor me zijn.” de jongens glimlachen. “natuurlijk, Tommo. daar zijn we toch vrienden voor?” ik glimlach terug.
“hebben we nog meer bitches als in ex vriendinnen, waar we lekker over kunnen lullen”, vraagt Niall grijnzend. “Eleanor”, antwoord Harry terwijl hij naar me lacht. ik lach zenuwachtig. “zo hé”, zucht Liam. “dat was pas een bitch.” ik kan het niet eens ontkennen. Eleanor was inderdaad een bitch tegen de jongens toen we nog een relatie hadden. ze waren dolgelukkig toen ik haar dumpte na meer dan anderhalf jaar. “ik wil haar nog steeds in haar gezicht slaan”, mompelt Niall. “ik doe met je mee”, lacht Harry. “Tommo?” ik kijk ze nerveus aan. “absoluut, ik doe met jullie mee”, lach ik zenuwachtig.
als ze er ooit achter komen dat ik haar weer heb opgezocht en zelfs weer seks met haar heb gehad, ben ik bang dat ze haar inderdaad in haar gezicht slaan. en mij.“fuck you, Tommo! leer eens richten”, roept Harry nadat ik de voetbal volkomen tegen zijn hoofd heb aangeschoten. ik hou mijn buik vast van het lachen. “sorry.” Niall schud zijn hoofd. “jullie kunnen echt helemaal niks.” “nee jij dan”, lacht Zayn. “volgens mij schoot jij net de bal bijna het dak op.” “wat nou!” ik kijk glimlachend toe hoe ze beginnen te bekvechten. zoals Niall al zei, net als vroeger, toen de band net begon. ik zucht vol verukking als ik naar mijn beste vrienden kijk. ik hou van jullie.
so.. school is weer begonnen maar ik heb nog wat hoofdstukken klaar staan. anyway, ik hoop dat jullie dit en het volgende hoofdstuk leuk vonden! i love you all <3
JE LEEST
𝐈ʼ𝐌 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐆𝐎𝐍𝐍𝐀 𝐋𝐄𝐓 𝐘𝐎𝐔 𝐆𝐎 , one direction
Fanfiction- dit is deel twee van '"I'm Not Your Fan, I'm Never Ever Gonna Be" Ik raad je aan eerst dat boek te lezen, want anders snap je niks van de storyline. Na het auto ongeluk van Charlie en Louis, ligt Charlie nog altijd in een coma. Louis vreest voor h...