Cand sfarsitul se apropie, il simti. Simti dezinteresul, simti teama, furia. Simti lipsa tadretii, lipsa atentiei, lipsa rabdarii. Simti adevarul cuvintelor dureroase, simti neimportanta si neputinta ta. Atunci cand orgoliul isi face loc mai presus de iubire, balanta se inclina, iar intunericul castiga. Daca timpul nu isi spune cuvantul, orgoliul o va face. Momentul in care celui de langa tine ii va fi mai bine fara tine, fara prezenta ta, fara grija ta, este momentul in care ar trebui sa il eliberezi, sa ii redai libertatea. Am sa plec curand...
Nick pov.
M-am trezit cu chipul ei linistit pe perna din dreapta mea, cu parul ei pisicos rasfirat pe asternuturile albe si cu tricoul care se ridicase aproape de tot peste sanii ei. I-am mangaiat chipul si a inceput sa zambeasca timid.
-Stii ca te-am considerat o nebuna? Cand te-am vazut pe geam prima oara. Ironia sortii. Mi-am spus ca nu as fi niciodata cu o nebuna ca tine. Acum nu te-as mai lasa o secunda.
-Hmm, chicoti, cine a zis ca nu sunt??
-Obraznica mica!
-Nici tu nu esti mai breaz, zise razand. Nick, astazi trebuie sa merg sa imi iau un nou telefon si sa merg acasa. Trebuie urgent sa ii sun pe ai mei.
-Ia telefonul meu, trebuia sa imi spui.
Nici nu m-am gandit la parintii ei... Doamne!
-Am sa le zic ca mi-am pierdut telefonul. Nu vreau sa le spun despre ce s-a intamplat. Nu m-ar mai lasa in Bucuresti.
-Cum sunt parintii tai?
-Sunt minunati, insa foarte protectivi si paranoici uneori. Mama mai mult. E taur, la fel ca mine, are o fire vulcanica. Ea e cu scenariile si tot, dar e o persoana foarte buna la suflet. Tata e un om preocupat, bland si amuzant. E cu munca mai tot timpul, dar mereu isi face timp sa se joace cu noi. Toata viata au fost extrem de protectivi cu mine. Nu am calcat in vreun club de exemplu. Nu am fost de capul meu niciodata undeva. La un moment dat, ii voi intelege pe deplin.
-Daca as avea o fiica la fel ca tine, as fi mult mai rau de atat. Frica de a nu pierde persoana pe care o iubesti cel mai mult depaseste orice intelegere. Te consuma foarte mult. Si nu neincrederea in acea persoana, ci in restul lumii. Si cred ca vineri seara ai inteles de ce au fost asa toata viata. Te-au protejat.
-Am fost norocoasa, stii asta...
-Poftim, suna-i, sper ca nu si-au facut prea multe griji.
-Doar ieri nu am vorbit, caci vineri am vorbit pe Messenger cu mama. Ar trebui sa fie in regula.
S-a ridicat in fund si a tastat numarul, iar in cateva secunde cineva a raspuns.
-Mami, sunt eu, Maya. Nu te-am trezit, nu? (...) Sunt bine, doar ca mi-am pierdut telefonul, imi pare rau. Ieri l-am cautat peste tot. Azi imi iau altul. (...) Da, l-am cautat si acolo. (...) Da, mai am niste bani, e in regula. (...) Voi ce faceti? Dave cum se descurca? Si-a facut temele? (...) Ma bucur mult. Pofta buna! (...) Nu, imediat imi fac ceva si plec la magazin. Sper ca nu ti-ai facut griji. (...) Da, e foarte bine la facultate, ma descurc, la fel si acasa. Weekendul viitor vin la voi. (...) Bine, mami, aveti grija si voi. Si eu va iubesc! Pa-pa!
-Multumesc! E totul bine. Ma poti duce acasa?
-Sigur. Ma duc sa fac un dus cat iti strangi lucrurile si mergem.
Am facut un dus scurt, iar din obisnuita am iesit doar cu un prosop in jurul soldurilor. Ea facea patul si s-a oprit vazandu-ma asa. Obrajii i s-au inrosit si si-a muscat usor buza de jos. Am sarutat-o si am muscat-o de buza apetisanta. Si-a pus timid mana pe pieptul meu si a mangaiat usor pielea inca umeda. Am luat-o de talie si am tras-o mai aproape. Simplitatea atingerii taliei ei...apocalipsa.
Ne-am indepartat cu greu, m-am imbracat si am plecat. De data asta i-am deschis portiera din fata si am mers spre blocul ei.
-Cand am implinit varsta la care puteam sa stau in dreapta, mama mi-a zis: "Vei sta in dreapta in masina barbatului tau".
-Si cum te simti acum, iubito?
A rosit si doar a zambit, dar pentru mine a fost de ajuns. Am ajuns, iar ea a zis:
-Vrei sa urci? Pregatesc ceva pentru micul dejun. Macar atat sa fac...
-Sigur, sunt lihnit! Multumesc.
Am urcat la etajul 1 intr-o garsoniera modesta, dar mobilata cu foarte mult gust si stil.
-Tu ai mobilat aici?
-Da, am facut o intelegere cu proprietarul. Garsoniera era complet goala, iar eu nu aveam bani sa o mobilez si sa platesc si chiria. Asa ca i-am propus domnului sa caut eu tot, sa fac un design simplu, dar demn de un designer bine-platit, in bugetul propus de dansul. I-am zis ca ii va creste pretul pe viitor, dupa ce eu nu voi mai sta, iar el a fost foarte dragut si intelegator si a acceptat.
-Foarte descurcareata! Imi place mult.
-Ma bucur! Ia un loc. Aici e bucataria cu o mini-sufragerie, in capat este baia, iar in stanga este camera mea. Eu ma apuc sa pregatesc ceva.
-Ma duc pana la baie, apoi vin sa te ajut.
M-am spalat pe maini, iar cand am iesit, usa camerei era deschisa. Era ordine, totul era la locul lui. Avea pe birou o tableta grafica, pe un perete avea cateva desene, dar si fotografii superbe. Vreau sa o cunosc din ce in ce mai mult.
Maya prajea oua cu bacon si pregatea paine prajita cu unt, miere si lapte cald. Am ajutat-o cu legumele, cu farfuriile si canile de lapte.
-Miroase minunat, jur!
-Nu-i asa? zise razand.
-Cu riscul de a strica aceasta minunata atmosfera, voiam sa te intreb cum te simti in legatura cu incidentul de vineri.
-Inca ma tem de ce a fost, insa nu am patit nimic pana la urma. Ai fost acolo. Iar cu tine ma simt in siguranta. O sa imi revin curand in totalitate. Incerc sa fiu fericita si recunoscatoare ca am avut atat de mult noroc sa fii acolo.
-Mai ai cosmaruri?
-Aseara nu am mai avut, o sa vad pe viitor.
Ochii i se umezisera, insa nu a lasat nici o lacrima sa ii strabata chipul.
-Esti o luptatoare.
-Am facut o zi de karate cand eram mica, deci chiar sunt!
Am izbucnit in ras si pana la urma am terminat micul dejun.
-O sa fac un dus, ma schimb si eu si am sa iti dau tricoul inapoi. O sa plec la magazin sa imi cumpar un telefon dupa aceea.
-Pastreaza-l. Asa nu o sa ma poti uita. Si mergem impreuna.
S-a rusinat si a lasat usor capul in pamant. Am tras-o de mana si am lipit-o de mine, sarutand-o.
-Stii...parintii mei sunt foarte sceptici, mai ales cand vine vorba de un barbat. Recunosc, au si parti proaste, printre care prejudecatile de exemplu. Mama mereu mi-a spus sa caut un barbat cu o meserie buna, in domeniul IT de exemplu. Dar mi se pare gresit cum ma indruma ea in sensul asta. Si, mai ales, nu vor sa fac sex inainte de casatorie, ceea ce, in anumite privinte, mi se pare exagerat, mai ales pentru secolul 21.
Spunand asta, a plecat spre baie. Eu am mers in camera ei si am asteptat-o, stiind ca nu si-a luat haine de schimb si va iesi doar in prosop. Ma gandeam la ce mi-a zis. In curand va trebui sa ii cunosc parintii si nu stiu daca vor fi multumiti. Cu siguranta nu...
O vad intrand in camera exact asa cum mi-am imaginat-o. Se panicheaza vazandu-ma, dar nu imi pasa. Ii e rusine de corpul ei, mai ales in preajma mea, si vreau sa o fac sa se simta frumoasa, exact asa cum o vad eu. Inevitabil, suntem atrasi unul de celalalt mai rau ca 2 magneti intr-un sarut salbatic, apocaliptic. O intorc cu spatele la mine si o lipesc de usa sifonierului. O iau de gat si o strang usor cu o mana, iar cu cealalta ii zbor prosopul de pe ea. Ii prind instant un san si il masez flamand, simtind cat de ferm, rotund si perfect e. Simt ca e facut special pentru palma mea. Cobor pe talia ei subtire pana pe solduri si imi imping bazinul in fundul ei. Geme usor si ma innebuneste.
-Ai idee cat de buna esti?!
-Incep sa simt asta! Nick... ceea ce imi faci, felul in care ma atingi, ma face sa imi doresc mai mult...
Interfonul suna, de parca stia in ce ipostaza eram si ma duc nervos sa raspund. A stricat tot momentul!
-Da!
-Maya e acasa? Cine esti? se aude o voce de barbat.
-Cine esti tu?!
-Jay.
-Hah! Nu e disponibila. Nici acum si niciodata.
Ii inchid in nas si o vad pe Maya, care radea infundat in spatele meu.
-Cine era? spuse amuzata.
-Jay.
Expresia fetei i s-a schimbat radical la auzul numelui. Inca nu a trecut peste.
-Il mai iubesti?
-Nu, spuse sec.
-Maya...
-Hai sa plecam. Totusi, ar trebui sa vorbim despre... stii tu.
-Shhh... Fugi si imbraca-te.
Am plecat sa isi ia telefonul dorit si in masina parca uitase de faza cu Jay. Era atat de incantata de telefon incat si-a instalat o multime de jocuri si se juca de zor langa mine. E asa copilaroasa!
-Nick, uite!! Am trecut de nivelul asta greu!
Radeam usor si ma indragosteam din ce in ce mai mult de ea. Cu fiecare gest, cu fiecare zambet.
-Maya, stiu ca abia am mancat, dar imi e foame din nou. Ai vrea sa mergem undeva sa mancam?
-Imi dai cumva intalnire? spuse cu o urma de amuzament.
-Daca asa vrei sa ii spui tu, da! Unde vrei sa mancam?
-KFC!!! KFC!! Te roooog, imi e pofta rau! Ce bine ca ai zis, Doamne! Mai bine luam la pachet si mergem la mine sa mancam si punem si un film.
-Imi place cum suna, iubito.
Am mers amandoi si am comandat si am platit eu, cu toate ca m-am contrazis cu ea.
-Abia astept sa ajungeeeem! Scuze ca vorbesc prea mult, dar imi e pofta rau. Ti-ai luat si tu sos de usturoi, nu?
-Da, am luat, stai linistita.
Ajunsi la ea, am pus totul pe o tava, iar ea a ales filmul. Spre surprinderea mea, a pus o comedie, nu un film de dragoste. Am inceput sa mancam si ma uitam la ea cu drag si amuzament, caci se vedea cat de pofticioasa e! Se muradarise toata si pe la botic si pe labute si ma excita inclusiv asta la ea!
Am mancat si am ras atat de mult, a fost exact genul de intalnire pe care nu am avut-o niciodata. Toate femeile voiau restaurante scumpe si tinute de gala, nestiind ca frumusetea unei intalniri consta in starea de spirit si in simplitate.
La sfarsitul filmului am sarutat-o indelung si m-am ridicat, nevrand sa profit de timpul ei. Pana la urma, ea e la facultate, are proiecte si tot tacamul, iar eu i-am rapit tot weekendul.
-Mi-a placut enorm ziua asta, iubire! De mult timp nu m-am mai simtit asa bine. Multumesc mult ca m-ai dus peste tot si ca te-ai uitat cu mine la film. Si sper ca e ok daca iti spun asa.
-Imi place mult, iubita. Si eu m-am simtit minunat. O sa fii bine in noaptea asta?
-Da, serios. Nu iti face griji. Oricum, am ceva de lucru pana dorm, dar vorbim prin mesaje, nu-i asa?
Eu ma gandeam doar cum o sa dorm in noaptea asta fara ea.
-Normal. Iti dau mesaj cand ajung. Iti multumesc pentru ziua asta!
-Sa ai grija pe drum, in regula?
Se apropie si ma saruta usor, ridicandu-se pe varfuri. Buzele ei le mangaie suav pe ale mele si in tot corpul simt un fior electrizant.
-Ne vedem maine, iubito! Vin sa te iau.
Voia sa spuna ceva, dar i-am taiat-o scurt:
-Fara comentarii! Sa fii cuminte.
Si am plecat, sarutand-o pe frunte, cu mirosul ei inca plutind pe un norisor langa mine.
Coborand din bloc, sunt intampinat de un individ care ma impinge cu mainile in piept. In 2 secunde, il iau de ceafa si ii pun o mana la spate, ingenunchindu-l.
-Jay, presupun?
-Ce treaba ai tu cu Maya?
-Dar ce treaba ai tu cu politia? zic razand si ducandu-l la masina de munca.
Ce moment bun sa nu imi iau masina personala! Dorind doar sa il sperii, ii dau drumul in fata masinii si il las sa plece, stiind ca inca nu am terminat definitiv.Vreau sa stiti ca va multumesc si va apreciez din tot sufletul. Pentru mine, sa vad ca ati votat macar un capitol, inseamna enorm si ma face extrem de fericita. Imi ofera increderea de care am nevoie sa continui. Sunt mandra ca o parte din timpul vostru este dedicat cuvintelor mele 🙏❤️.
CITEȘTI
De-acum ești a mea
Romantizm"Nu mai suport o secunda sa o aud plangand! Intru peste ea, cu ochii in pamant, iau prosopul si o infasor in el, incercand atat de rau sa nu privesc cel mai minunat lucru creat de Dumnezeu. O ridic si o las pe covor, intorcandu-ma cu spatele: ...