Zítra jdu poprvé rehabilitovat. A je večer a připravuju se spát protože zítra brzo vstávám.
Ráno sem se zbudila okolo 7:00 hod. převlíkla sem se a šla opatrně po schodech do kuchně.
ET-Elišky Táta
ET: Dobré ráno Eliška ještě spí?
Ja: ne je v koupelně chce jet také.
ET: ok tady sem ti udělal snídani.
Ja: děkuju.
Trochu sem se najedla a šla za Eliškou.
E: Počkej kam jdeš
Ja: jdu pro bundu a botu.
E: proč si neřekla ja bych jí vzala pojť si sednout do obíváku.
Ja: jo díky
Eli mě pomohla si sednout na gauč a donesla my budu a botu.
E: Já toho tátu zabiju ví o tom už asi měsíc že tu budeš a neumí dodělat ten pokoj.
Ja: mě to nevadí zatím to vzládám
E: já mu to jako blbá připomínám a on ta neudělal. Tati!!!!
ET: ano co potřebuješ??
E: kdy jako hodláš udělat ten pokoj??
ET: On je skoro hotovej ale nějaké věci tam nejsou.
E: nějaké třeba postel, skřínky a různě. Hlavně že máš čas chodit za ženskýma
ET: Eliško nebuď drzá
Ja: 😆
Když se už dohádali tak sme odheli do pražské nemocnice. A šli do posledního patra kde na nás čekala doktorka.
D: Dobrý den já se Rehabilitační doktora Ema Malá.
ET: Dobrý den já sem Hajlík máme tu objednaní rehabilitaci.
D: ano poprosím jméno a Přímení a přímací papíri.
ET: Elizabeth Nová a tady jsou papíri.
D: ano děkuju.
Po chvíli za námi přišla sestra a odvezla mě do převlíkárni.
D: Tady se převlíkni do věcí které ste si měla vzít. jo a nechtesi ortézu.
Ja: ano
Převlíka sem se a sestra mě převezla do hlavního centra na cvičení různí věci. Šli sme do zadu kde bylo na dolní končetiny. Začali sme rehabilitovat. Po hodině sme skončili a převlékla se a jeli sme za Eliškou a jejim otcem.
D: na začátek jí to šlo a dobře spolupracovala. Potřebovala bych viplint papíri s jejím zákoním zástupcem. To ste asi vy.
ET: ne to já nejsem jenom se o ní starám ale její zákoní zástupce je její babička bydlí daleko tak ty papíri jí přivezem brzi tam pojedeme.
D: ano tak tady jsou a její lekařská zpráva máte tam napsaní datumy.
ET: ok děkujeme a naschledanou.
D: naschle.
Šli jsme do jeho kanceláře kde sme chvíli čekali protože musel někam jít.
Ja: Eli promiň že se ptám ale ti víš kdo je to.
E: ne přesně on jich měl hodně.
Ja: od tvé smrti matky kolik?
E: asi kolem 5-10
Ja: tolik když se to stal před dvouma měsíci.
E: jo oni totiš vydrželi jen týden on je má jen po sex. A jsou to nějaké šlapky a nebo doktorky.
Ja: aha pomiň
E: dobrý
ET: Holky poromiňte ale musím tady zůstat zavolám Tax a pojedete domů oběd vám obědnám.
E: jo jako vžicky.
Po chvíli sme odjeli domů a dali si oběd a po obědě sme šli se kouknot do dlního pokoje.
E: To bi měl být on
Ja: je toho tady málo a bordel kdy ho naposledi upravoval.
E: po smri maty nikdy.
Ja: na co měl jinak být.
E: pro dalšího sourozence ona totiž matka byla těhotná ale měla nemocné srdce. a nenarodio se to.
Ja: počkat tvoje matka byla těhotná já myslela že měla jen tebe a pak děti nemohla mít.
E: to je pravda ta co před měsícem řemřela nebyla moje pravá. On si pak našel jinou se kterou se měl brát ale zase zemřela.
Ja: aha jak to je dlouho od smri pravé matki?
E: nevim já ji moc neznala zemřela když my bylo 5 let. Táta o ní řikal že byla moc hodná.
Ja: promiň že se na to vyptávám měto jen zajímalo.
E: dobrý raději deme nebo se nám něco stane.
Odešli jsme a šli nahóru se učit. Byl večer a šli sme se kouknot jesli už přišel ale nikdo tam nebyl.
E: Hm divní vdicky volal. Počkat zavolám mu.
Ja: jo
"volaní učastník hovor nepřímá zavolejte později„
E: nebere to tak si jídlo bědnáme máme tady společné peníze.
Já: ok
E: zavolám na Dáme jídlo. Co si dáš?
Já: zeleninovej salát bez masa.
E: ok já si dám to sejné ale s masem. Na internetu vyhledám číslo běž si sednout.
Šla sem si sednout El objednala jídlo a po chvíli ho přivezli obejdnala dva koktejli bez alkoholu.
E: tak tady to máš hádej co sem ještě objednala
Ja: jo díky nevim co zase.
E: čokoládového tučňáka
Ja: jo ty si praštěná
E: nejsem tak na co
Ja: na nás dvě
Najedli sme se šli se opáláchnou a lehli do postele. A usli.
Ráno sme šli se převlíc a šli dolů.
E: haló tati si tu??
Ja: asi ne jinak by si měla připravenou svačinu.
E: no hezký kdo mě odveze do školy já ho zabiju.
Ja: tak si vem kolo nebo brusle je to kousek já mezitím trochu pouklidin a zkusím se mu dovolat.
E: ok tak zatím ahoj, když tak zavolej.
Ja: jo
Eliška si šla pro brusle a jela do školy. Trochu sem ukidila zapla myčku a autovysavač.
Já: no jdu udělat radost Elišce.
Šla sem uklidit v dolním místnosti a srovnala věci a šla na půdu pro gauč a když jsem ho přesunula dolů šla sem ještě pro klíče od Garáže a zakopla o schodi.
Konec.
Ahoj po dlouhé době zase navá kapitole. Jak se vám líbila? Jinak další čás už bude brzi.