Je rána já vstávám jdu se opláchnout do koupelni. Vzala sem si na sebe černé kraťasi a červené tričko. Sešla jsem dolů nikdo tam nebyl jen dopis ve kterém bylo napsáno tohle:
Ahoj krásko promiň jel jsem za tátou do nemocnice potřeboval jsem s ním mluvit. Nechtěl jsem tě budit přijedu po 10 hod. Tvoje láska.
Nechala jsem dopis na stole a šla jsi udělat snídani. Dala jsem si vločky s mlíkem a čaj. Když sem se najedla šla jsem ukidit nádobý a pak šla nahoru. Převlékla jsem se do plavek a vzala ručník a šla na zahradu. Když jsem byla na zahradě šla jsem do vody. Chvíli jsem relaxovala. Po chvíli my někdo šáhla na záda.
Já: Už mě nelekej.
Ma: proč? Není to příjemní?
Já: ne jdeš jak duch.
Otočila jsem se a dal mi pusu na rty.
Ma: tak co jak se máš a jaká je voda?
Já: Dobrý a voda příjemná.
Přitáhla jsem ho blíž a namočila do vody. Byl mokrý.
Ma: ti si ale zmetek.
Já: ne chtěl si vědět jaká je voda.
Sundal si mokré tričko a šel taky do vody.
Já: tak už si mokrý celý.
Ma: jo ale ty taky.
Začal na mě cákat měla jsem mokrý vlasi.
Já: hej chceš boj máš ho mít.
Začala jsem taky na něho cákat on se taky přidal. Po chvíli přestal a já taky.
Já: sme mokrý ale i zem.
Ma: jo to jsme.
Přblížil se ke mě blíš a začal mě líbat. Já taky spolupracovala. Po chvíli jsem přestala.
Ma: jdeme na horu.
Já: jo
Vyšli jsme ven trochu sem se utřela ale sebral mi ručník a začal mě znova líbat. Já spolupracovala. Vzal mě do náruče a šli jsme nahoru. Na hoře my začal sundávat horní část plavek. Projíždil mi po těle. Sundal si kraťasi a mě zbytek palvek. Pak si sumdal i boxerky. Lehla jsem si na postel a ona taky. Po nějaké době sme jen leželi.
Ma: co tak najednou tak dlouho?
Já: nevim jen tak. Tobě se to nelíbilo?
Ma: jo byla to hezké.
Začal mě líbat já chvíli spolupracovala a pak se otrhala.
Ma: co je?
Já: jdu se obléknout.
Ma: ne počkej ještě chvíli.
Já: proč?
Ma: když to bylo hezké mám pro tebe dárek.
Já: jaký?
Vyskočil s postele a šel na stůl pro obálku.
Ma: otevři jí
Otevřela sem jí byli tam letenky.
Já: mi někam pojedeme?
Má: jo ale neřeknu ti kam až tam budeme tak ti to řeknu.
Já: jo proto si jel za tátou?
Ma: jo chci si tito prázdniny s tebou užít. Před pár dněma sme byli tady uplně poprvé.
Já: jo já taky si je chci užít jsou to moje nejlepší prázdniny.
Ma: a budo ještě lepší.
Dala jsem mu na rty půsu a šla se oblíc zpátky kraťasi a tričko a šla jsem dolů pro mobyl. Koukla jsem se na hodiny. Na chvíli sem si sedla a projela zprávy. Přišel zamno Martin udělal si pití a sedl si.
Ma: promiň že se ptám ale co spolů spíme vubec sem se nachránil. Ty bereš prášky?
Já: neboj jo už od 15. Chvíli jsem je přestala brát a pak si semnou chtěl něco mít tak sem je začala brát.
Ma: proč v 15.let?
Já: spala jsem s klukem co jsem se pohádala s mámo. Byla jsem těhotná ale byl ještě čas tak sem to dala prič. Kdybych si to nechala tět bych nežilá máma bi mě zabila. Můj doktor my to doporučil brát.
Ma: aha to sem nevěděl a proč si my to neřekla dřív?
Já: není moc jednoduchí to říc. Jdu si nahóru se připravit.
Ma: promiň.
Já: dobrý prosím chvíli za mono nechoť chci tě překvapit.
Ma: neboj jdu na zahradu uklidit.
Odešla jsem nahóru. Vyfokala si vlasy měla jsem je ještě mokrý. Když byli suchý udělala jsem kudrliny a nasprejela sem je tužidlem. Dala si je na chvíli do lehkého drdolu. Namalovala jsem se. Dala si červeno růžové stíni. Dala si řasenku černo a pak na rty rtětnu červenou která za chvíli uskla. Po namalování sem šla do pokoje pro kufr a vzala si červené šaty rozpistila vladi vzala srdíčkovou kabelku a šla dolů pro potpatky černé. Zavolala jsem Martina hnet přišel.
Koukal na mě jako kdybych to nebyla já.
Já: tak co?
Ma: si sexsi krásko.
Já: díky.
Přišel ke mě a začal mě líbat na rty. Já taky spolupracovala. Po chvíli jsem se otrhla.
Ma: hele kráso jdu se taky převlíc chvíli počkej.
Odešel a já šla si pro mobyl na stůl když sem se otočila už tam byl.
Já: ti si taky sexi lásko.
Přišel ke mě blíž a zašeptal my do ucha.
Ma: nejraději bych šel zase zpátky na horu. Ale už musíme jít.
Vzala jsem ho za ruku a šli do auta. Po hodině sme tam byli. Nechal sme auto u jejich domů. Vzali sme se za ruce a šli k nám na oslavu. Byla uvnitř. Zazvonila jsem a otevřela teta.
Te: Ahoj no konečně oslavenec pojť dál.
Já: nevadí že přišel taky?
Te: ne nevadí alespoň tu budou více kluku. A deme.
Šli jsem dovnitř do obýváku kde bylo hodně lidí. Byla tam teta a strejda pak další Teta a strejda a pak Bbička a děda, a na konec 2 bratranci.
Všichny: takže naše Elizabeth má narozenini my ti přejeme všechno nejlepší k narozeninám a hodne lásky a štestí.
Já: děkuju.
Pak každý přišel ke mě a popřál a dal dárek. Všechny dárky sem měla na stole.
Te: takže tvůj táta tu není už ale nechal ti tady dárek k 18 nám. Tady je.
Předala mi velkou krabici. Byla moc hezká. Položila jsem si jí.
Te: končně můžeš oficiálně pít. Každý si vemte skleničku. Takže znova všechno nejlepší.
Všichny sme si ťukli.
Te: takže půjdeme na zahradu a tam je jídlo. Vemte si sebou skleničku.
Šli jsem na zahradu si sednout a najíst když sem seděla sama přišla za monu teta.
Te: tak co líbí se ti oslava?
Já: jo hezky si to udělala děkuju za všechno.
Objala sem jí.
Te: promň že tu není nikdo ze třídy . Nikdo mi nevzal mobyl.
Já: to nevadí alespoň tu je rodina.
Te: to máš pravdu. Jo a někdo před chvíli přijel. Támhle je auto.
Já: no taky sem si všimala.
Te: tět my psala je u dveří máš tam přijít.
Já: ok
Odešla jsem k domu kde seděla na lavičce Eliška.
Já: ahoj.
E: Ahoj Elizebeth díky že si přišla. A sluší ti to.
Já: díky co si potřebovala?
E: Omluvit si ti za všechno jsem kráva. Jeho jsem měla ráda ale začala sem chodit s niky jiní. Pak sem ho nasnášela. Měla si včerá narozeniny a já se s tebo pohádám. Tady máš dárek všechno nejlepší k narozeninám.
Já: omluvu přímám a taky se ti chci omluvit za to že sem na tebe řvala a tak. Díky za dárek.
E: nemáš zač jo a chce s tebou mluvit táta můžu ho zavolat jsem?
Já: jo klidně ale zůstan tu bojím se ho.
E: jo zůstanu a neboj.
Zavolala tátovi a on přišel za náma a sedl si.
Já: dobrý den co potřebujete?
ET: Ahoj omluvit si ti za to jak sem se chovala a tak různě. Měla si narozeniny s Eliškou sme ti kopili dárek.
Já: omluvu přímáma a děkuju za dárek. Snad už nebude omluva nechci už se hádat.
TH: to mi taky ne.
Já: to jsem ráda nechcete jít za náma?
TH: ne mi jedeme prič a už musíme Ahoj.
Já: naschledanou a ahoj.
Odešli já šla za nimi a objala sem Elišku.
E: ahoj ozvu se ti.
Já: ahoj.
Odešli do auta a odjeli. Já se vrátila za nima a sedla si k Martinovi. Strejda rozlíval panáki. Já mu Martinovi vzala a kopla do sebe pak i svůj.
Ma: tak co dobrý?
Já: jo a snad už to bude pořád dobrý.
Ma: to je dobře a klidini se s Alkoholem.
Já: jo nejsem alkoholik a jen dva sem měla.
Ma: jo měla jdu si pro jiného. Chceš taky?
Já: ne ale vem mi kofolu.
Přišel ze dvěma kofoliy
Já: kde je?
Ma: on zase to rozlije další. Máš blázniví příbozní.
Já: já vím.
Ma: jdu pro dort dáš si taky?
Já: jo
Odešel a přešla teta.
Te: tak co vyřešili jste to?
Já: jo dala mi i dárek.
Te: aha to je dobře. Ti s Martinem chodíš?
Já: proč?
Te: sluším vám to spolu. Tak co jo?
Já: jo chtěla sem vám to říc hromadmě ale oni by si to nepamatovali a ještě sme spolu jen prár dnů.
Te: aha ale je to dobrý chlap táta by měl radost.
Já: jo měl bylo to jeho přání na rozloučení.
Te: splnili jste to.
Já: já vím.
Te: jdu už za nima zatím.
Odešla teta a přišel zpátky Martin.
Ma: tady máš dort.
Já: díky teta se ptala jestli spolu chodíme?
Ma: a ti si řekla jo?
Já: snad jo
Ma: jo určitě kráso.
Dal my sladkou pusu. Snědli sme dort.
Po nějakých hodinách to skončilo půlka lidí šla domů. Vzali jsem kousek dortu a dali do krabice a šli pro dárky. Všechni sme dali do tažky a šli jsme domů k Martinovi. Na stůl sme dali dort pro Patrika s papírkem a šli na horu do pokoje. Převlíkla sem se do trička Martina a šli rozbalit dárky. Prvín sme vzali od táty. Byla v něm albů. V albub byli popsané dny a k tomů fotka až do 17 narozenin. Pak tam bylo pro 18 ale prázdné. Na konci byla narozeninová básnička.
Ma: jediná prázdná.
Já: ne dlouho.
Šla jsem do cestovky kde byli moje věci. Měla jsem tam fotku. Dala sem jí tam.
Já: už ti je plní.
Ma: jo je a sme tam spolu.
Já: jo spolu.
Martin s přiblížil ke mě a začal mě líbat. Já spolupravovala ale vyrušil nás zpráva.
Má: achjo Kdo to je?
Já: Elišky táta zítra máma sezení.
Má: aha proč?
Já: jako psichiatr. Chodila jsem k němu každý Týden a zítra je den kdy tam mám jít.
Má: aha proč tět napsal?
Já: protože je za chvíli druhý den.
Má: aha ale i tak to nechápu jdeme spát nebo zítra nevstaneme a já ti tady usnu.
Já: jo dám ho nabýt.
Dala sem mobyl na nabiječku a šla si lehnou k Marinovi.
Ma: to je poprvé co sem spolu tady.
Já: už sem tu spala.
Ma: jo ale sama bezemě.
Já: jo tak dobrou lásko.
Ma: Dobrou krásko.
Dal mi pusu a lehl si. Já si lehla na jeho hrudník a oba sme usnuli.
ahoj jak se vám líbila další kapitole? Brzi výde další.