Dnes je pátek a je ráno a vstávám.
Já: dobré ráno kde máš tatu?
E: dobrý ráno šel pro snídani dáš si čaj, kávu, granko?
Já: lehkou kávu díky
Eliška udělala tři kávi pro mě malou kvůli práškám.
ET: dobré ráno tady je snídaně.
Já: ano děkujeme.
Nasnídali sme se a pak šli obléknout vzala sem si kratasi protože má být hezky a tričko na to černou košili. Vzala si tažku a mobyl a šla do kuchině kde už byla Eliška.
Já: pojedeme vlakem nebo autobusem.
E: pojedem autem táta nás odveze.
Já: ok a v kolik?
E: za chvíli šel si připravit auto.
Já: ok vemusi vodu a mužeme.
Odešli jsme do garáže kde sme si sedli a odjeli byli sme u babičky kde už nevěděl kam tak sem mu musel říc kam.
Já: tady za rohem je Panelák kde sme bydleli.
TH: jo já zastavím před ním.
Vystoupili a začal sem mít srach jak to tam vypadá. Prvně sme šli do bytu kde bylo prázdno jen nábytk tam byl. Vešli jsme do pokoje kde byli roztrhané fotky. Ve skřínce nic neblo jen schovaná krabice. Na skřínce byli zbytk fotek vzala sem to a šli jsme dolů do sklepa. Byli tam krabice vzala sem mojí jen jedu a šli jsme ven kde sme si sedli a čekali na Elišky tátu.
E: on bývalí řditel taky je ve vězení?
Já: jo je za spolupráci a kvůli tomu co se stalo.
E: aha táta mi napsal že jel na pumu a tět jede zpátky.
Já: ok nechceš jít k babičce na zahradu tam počkat?
E: jo klidně stavím se ještě v krámu mám chuť na nanuka.
Odešli jsme zpátky na zahradu k babičce a koupili si nanuky.
Já: ahoj babi můžeme nachvíli si sednout?
B: jo a co vy tu?
Sedli si na židly a povídali si.
Já: pro zbytek věcí a pro mojí krabici.
B: aha a jak jedete zpátyk?
Já: autem on Elišky táta jel na pumu za chvíli tu bude.
B: aha už jede
Rozločila sem se s Babičkou a jelisme domů ale docela tychle za chvíli tam bude nábytek.
ET: holky běžte odníst si věci za chvíli tu budou.
Odnesli si věci lidi co to dovezli pomohli to odnís do kuchině. Já taky převzala balík a odnesla ho do obíváku.
ET: takže jdu se převlíknout a mezitím si vyberte krabici.
Já si vzala docela malo a v ní byla židle rozložená. Za chvíli sem to složení tak sem šla pomoc Elišce ta měla taky židle stejní ale tři. Po chvíli bylo vše složení. V kuchni máme pult ze židlema. Pak sme šli rozbalit spotřebiče do kuchině já ani Eliška sme to nevěděli. Bylo to tihle spotřebiče: nový mixer na smultí, Vaflovač, Kávovar a koktejlovač. Byli sme rádi hlavně za mixer a koktejlovač. Když byla kuchiň hotová tak sme šli nahóru kde sme rozbali další věci a to tři noutbuky, tři pytle na sezení. Noutbuky byli na školu a práci. Celí odpočírna byla hotová.
Já: co je v té poslední krabici?
E: to je pravda tati co to je?
ET: hádanka: je to ven na zahradu je to velká věc. co to je?
E: bazen ne ten tam je, židle ti sme kupovali v sobotu, Trampoška tu sme taky kupovali v sobotu, já nevim nechám se podat co ty Elizabeth?
Já: možná vím Výřivka?
ET: jo výborně za to dostáváš nanuka.
E: pane bože ti si blázen.
ET: ne nejsem jdeme jí přesunout na zahradu.
Byla těžká a zvládli sme to postavyt byla lehká ale vodu do ní to chvíli trvalo. Voda tam byla ale studená tak sme jí zavřeli a nechali jí oteplit. Mezitím sme si na trampolíně otevřeli mobyli.
Já: ten je hezký jdem ho zapnout?
E: ne až po tabelu máž ho pořád v krabici a já taky tak na teť.
Otevřeli sme ho a byl velký a placatí nalepili sme na obej sklo a dali krat a zapli chvíli trvalo než sme byli přihlášení ale přihlásili. Do mobilu sme ještě dli simku a bylo hotovo. Uklidili sme bordel a šli do obýváku kde lažela moje krabice.
E: tak co otevřeš jí?
Otevřela sem jí byl tam deník, fotky a dopisi.
E: co je v dopisech?
Já: to sou od táty ale nikdy sem je neotevřela máma mi vzdycky seřvala.
E: asi je čas je otevřít
Já: ok
Vzala sem dopis v jednom bylo napsáno:
Ahoj Elizabeth snad se máš dobře brzy se vrátí. Hlevně buť v klidu. Tvůj táta
PS: v obálce jsou peníze schovej si je.
E: kolik je tam
Já: kolem dvou tisíc
V dalším bylo tohle:
Ahoj promiň že sem nepřijel tět sem daleko snad se máš dobř. Udělal sem ti účet kadý měsíc se ti tam přidaj.
Ahoj
Já: pane bože já mám další účet. Já ho nesnášela on my posílal peníze.
Raději jdem dál.
Další nebyl od táty ale od Martina: Ahoj Elizabeth táta ti posílá fotky kde je máma a její chlapi nikomu to neukazu brzi se vrátí máme tě rádi. Ahoj
E: kdo je Martin?
Já: náš bývalí učitel a táti kamarád. Ten kdo mi pomohl utíc.
E: kde je tět:
Já: nevím včerá sem se sním pohádala.
E: aha ale oň tě zná dlouho pojedeš za ním a ukaž mu ti dopisi je to tvůj zachránce.
Já: tak jo ale až zítra.
E: jo můžu si přečíst ten deník?
Já: jo klidně klíč je v obrázku nahóře
E: díky jo a ty fotky jsou tvoje že jó?
Já: jo když sem byla malá a rodiče byli jěšte spolu štastní.
E: ta toje máma byla dračice tolik chlapů je jich 39 můžu.
Já: jo ale ředitel ten tam není takře 40 idiotu. Jo a byla asi 30 krát těhotná ale narodilo se zdravích jen 5 dětí zbytek byli postížení nebo potratila nebo se narodili ale ona je zabyla nechtěla je a do vězení nešla.
E: těch pět dětí kolik jim je?
Já: 2,4,10,8,12 ona je nevichovává jsou u jedné ženský její kamarádky.
TH: holky co si dáte k obědu? Tyvole kolik jich je?
E: hele je jich asi 40. A asi salát ti vaříž?
TH: no ty vole. Ne ti si mě viděla vařit? obědnat nebo tam půjdeme?
Já: půjdeme potřebuju se odreagovat.
E: jo a odvezeš nás zítra zase zpátky.
TH: a proč?
E: jdeme k Bývalímu učiteli Elizabeth ho zná.
Já: potřebuju mu předat dopis a něco dořešit.
TH: jo klidně ale až odpoledne zítra jdeš na kontrolu.
Já: já málem zapoměla.
Uklidili sme fotky a šli si vzýt něco společenskýho a šli jsme na jídlo do restaurace. Když sme se vrátili šli jsme do bazénu a pak sme jen koukali na tv. Byl večer jídlo sme si objednali a to je vše Ahoj.
Ahoj jak se vám to líbilo? Brzi výde další kapitola.