Můj život se níčí.

7 0 0
                                    

Jo níčí rozešla sem se s Martinem a vyspala sem se s Nejlepší kamarádky táto.
Je ráno a já vstávám převlíknu se zpátky do overálu a jdu do restarace pro jídlo. Ke snídani sem si dala jen čaj něják nemám chuť k jídlu. Vypila sem si čaj a šla zase zpátky na pokoj. Tomáš byl už vzhůru právě vylezl z koupelni.
T: Ahoj lásko jak si se vyspala?
Já: blbě nemohla sem zpát.
T: To mi je líto jestli chceš tak si lehni ještě do postele.
Já: ne jedu za Patrikem jeho otcem psal mi máme sraz u vás doma i s Eliško.
T: ok
Já: jdu klíče jsou v zámku nech je na recepci.
Odešla sem z Hotelu učet sem už zaplatila a zařídila že se tam ješte vrátím. Po chvíli sem byla u Elišky. Byla na zahradě a seděla. Šla sem za ní když mě uviděla přiběhla ke mě a objala mě. Šli sme si spátky sednout na lavičku.
E: sem ráda že žiješ ale asi si vůbec  nespala?
Já: ne nespala jen koukla do stropu. Už tu je?
E: jo opravuje stůl co rozbil Martin.
Já: aha jdu za ním ať to mám za sebou ještě musím si jet pro věci.
E: jo klidně tě tam hodíme až příde táta.
Šli sme do baráku do kuchině kde byl Patrik.
Já: Ahoj Patriku.
P: Ahoj jen tam dám ještě nohu a přídu za tebou.
Já: jdu ven.
E: já tu zůstanu jdu ukidit pokoj.
P: počkej je to hotové když tak něco najdeš rozbitého zavolej.
E: děkuju.
Patrik šel semno na lavičku si sednout.
P: začnemě omlovám se co ti udělal.
Já: Ti za to nemůžeš.
P: nemůžu ale klidně ti pomůžu ze vším. Než budeš v pořádku tady ti předávám letenku a klíče od chaty v chorvacku. Je to moje kopil jsem to od známích.
Já: ne nepjrredu tam měli sme tam jet z Martinem?
P: jo a pojeděš!
Já: ne to mi nepomůže musím to vzládnout sama.
P: Elizabeth si nemocná sama to nezvádneš pojedeš tam s Eliškou je to domluvení. A žádní keci neberu.
Já: ok ti nejdeš přemluvit.
P: nejde klíč a všechno je tady. O tu chatu se starají. Jídlo a tak je tam. Když vystopíte bude tam čekat auto pojedete až k lodi. Na lodi které bude čekat řidič pojedete až tam na místo. To je vše kdyby něco zavoje my.
Já: ok chápu ale potřebuju kufr je u tebe v autě.
P: jo vím je u nás tět pojedeme po něj a odvezu vás na latiště.
Já: ok Eliška ta už je zbalená?
P: jo ona nešla ukidit ale zabalit.
Já: já se z ní zblázní.
E: už to ví?
Já: jo
E: ok jedeme.
Nasedli sme do letadla. Jeli sme asi hodinů a půl. Když sme tam přijeli vzaly kufty a šli k autu a jeli k loďi. Když sme byli u loďi nastoupili jsme a po chvíli sme tam byli. Vystopili sme a šli k velké chaťe odemkli sme si a šli dovnitř. Prohlédli jsme si jí a šli vybalit kufry. V kufru sem měla album v abum byla fotka já a Martin. Chtělo se mi brčet ale vzládla to. Po vybalení sme šli spát protože byli jsme unavení. Po 3 hodinách sem se zbudila a šla se převlíc a vzala si  overál s Unicornem. Udělala sem si koktej a šla si ven sednout na lavičku. Na lavičce se my udělalo blbě ale asi to bylo s nervů. Po chvíli to bylo dobrý. Venku sem si to taky prošla byla to velká zahrada a byla vybavená. Když sem byla u venkovní skříňe otevřela sem jí a byla tam fotka. Na té fotce byl Martin, Patrik a Můj táta tady na chaťe. Byla hezká vzala sem jí a šla si sednout zpátky už tam byla i Eliška. Sedla sem si a pila koktej.
E: Hezká fotka ti ho máš pořád ráda?
Já: jo a bude to těžký ho přestat mylovat. Co ty a tvůj kluk?
E: jo dobrý jo a budu tu jen pár dnu protože jedem spolu na dovolenou.
Já: aha já jdu pro tablet si hledat bydlení zatím ahoj
Odešla sem do pokoje a vzala tablet a hledala byty. Našla sem hezký byt 2+1kk a za dobrou cenu. Ale je to blízko školy ale daleko od tety. Alespoň budu tam sma napsala sem jim zprávu. Tu dobu přišla Eliška.
E: tak bydli zase u nás doma?
Já: ne nebude to dělat dobrotu a ti tam budeš mít kluka já tam budu navíc. Už sem si něco našla zatím mi to bude stačit.
E: aha
já:Jdu se projít a možná půjdu do vody půjdeš taky?
E: jo
Vzali sme si plavky a přes sebe sme si dali ručník. Šli sme do vody poblíž chaty. Různě sme dělali blbosti a pak Eliška řekla že jde do ní skočit. Byla hluboká ale na dně byl kámen. Já tam skočila jako první pak Eliška. Voda rychle tekla dolů. Na začátku sme to vzládli ale pak už né. Chitila sem se stromu ale Eliška né jela dál. Po chvíli se voda zpravila a já šla se potopit a hledat jí. Po chvíli sem jí uviděla se držet stromu měla něco s nohou hnet sem šla za ní a vyšli sme ven. Pomalu sme šli k ručníkum kde sme je položili. Sedla si a já ji koukla na nohu měla jí otevřeno zleminu. Srovnala sem jí a zavolala záchranou službu. My že sme byli u stomů a skal musel přletět vrtulník. Obě nás vzali a jeli sme do bliží nemocnice. V nemocnici šla Eliška hnet na sál. Po chvíli za monou přišel doktor.
D: vy ste něco přbuzná k Elišce Hajlíkové?
Já: ne sem její kamarádka a byla sem u toho.
D: ano Eliška je po operaci v pořádku. Tět jí připravují na odled do vašeho města. Vy stě pořádku?
Já: jo ty ruce jsou jen poškrábané můžu jet sní?
D: ne to nejdu pojedete letadle vaše kamarádka bude tu dobu už v nemocnici.
Já: děkuju můžu za ní?
D: ne už za chvíli bude ve vrtulnílu zatím Naschledanou.
Já: neschle.
Odešla sem z nemocnice jela sem zpátky autem pak lodí. Zabalila sem kufri mě i Elišce. Převlékla se obejdla letado a auto a jela na letiště. Na letišti sem nastopila do letasla a jela zpátky. Cesta trvala hodinu a půl. Když sem přila vzala sem kufri a jela zpátky k těte. Před domem sem vystopila a šla ke dveřím a zazvonila.
Te: Elizabeth co tu děláš?
Já: přijela sem protože sme měli nehodu s Eliškou ve voďe. Eliška už tu je v nemocnici.
Te: a ti si v pořádku?
Já: jo jen poškrábaná. Je doma strejda potřebuju do nemocnice.
Te: jo je jdu za ním.
Já: ok
Odnesla sem svůj kufr do pokoje a její sem vzala a šla za strejdou do auta. Po chvíli sme tam byli. Vešla sem do nemocnice a šla za Patrikem do kanceláře.
Já: kde leží Eliška Hajlíková?
P: je na jipu cesta nebyla moc dobrá.
Já: můžu za ní?
P: je u ní tět rodina.
Já: to mi je jedno. A mám pro ní věci kam snima?
P: nech je tady pak pošlu sestru aby je dala otci.
Odešli sme k jipu kde ležela byla sem na chodbě a čekla na ně. Po chvíli višel Patrik a Tomáš.
P: už je v pořádku chvíli potravá než bude v pořádku.
T: co se vlastně stalo?
Já: šli sme do vody a ona skočila do  ní i já ale ta voda zničeho se ta voda šíleně začal chíbat. Jeli sme dolů chvíli sme to vzládali ale pak né. Já se chitila stromu ale Eliška né. Po chvíli to přestalo a Eliška se držela stromu to je vše.
T: proč ste tam chodili?
Já: ona tam chtěla já chtěla nikam jinam.
T: neměla s tebo jezdit. Můžeš za to ti vrahu!!
Já: ne nemůžu!!
T: kdyby ses nerozešla s tím idiotem bylo by to pořádku. Vypadni nechci tě vidět!!
Odešla sem prič. Šla jsem do kanceláře a sedla si. Byla sem naštvaná i zklamaná. Po chvíli přišel patrik.
P: jsi v pořádku?
Já: jo jdu prič nechci tu být ahoj.
P: ne počkej nechceš jít za ní?
Já: ne on tam je a bude Čau
Odešla sem prič a šla zpátky k autu . Odjeli sme zpátky k tětě. U ní sem šla si lehnout a už nikdo smenou nemluvil.
Konec
Ahoj tohle je poslední část téhla knížky. Brzi začnu psát pokračování. V jiné knížce Zatím Ahoj určitě zase brzi.

můj životKde žijí příběhy. Začni objevovat