Vysvěčení

7 0 0
                                    

Je ráno a já vstávám v 7:30 školu mám až od 8:30. Oblíknu si sukni, tričko taky černý a košili červenou. Když sem se oblékla šla si udělat kafe. Za chvíli vstávala Eliška.
E: ahoj ty jdeš pro výzo?
Já: jo třídní mi psala.
E: aha a z čeho si známkovaná?
Já: s prvního pololetí a posílala sem jí nějaký testi.
E: aha jdu se taky obléknout.
Eliška měla nasobě černé šaty a lehký přehos.
E: co si uděláš s vlasy?
Já: vyžehlím a dva prameny budou kudrnaté. Co ty?
E: asi si jen trochu poupravim.
E: aha jdu si je vyžehlit zatím
Odešla sem do koupelni a vyžehlila  a přidala k tomu pzdobnou čelenku. Když sem je měla hotové šla sem do pokoje a vzala si kabelku a do ní dala mobil. Pro učitelku mám čokoládu a hrnek.
Já: Eli nevíš kde mám slunečné brýle?
E: nevim byli na stole.
Já: a jo ja je tam položila. Díky.
Šla sem do obíváku pro bríle a čekala sem jen na Elišku.
E: asi můžeme.
Odešli jsme na Autobus. Cesta trvala jen chvíli. Ve škole sme byli jen hodinu. Od učitelky sme dostali fotku s Ližáku a já ještě čokoládu. Jeli sme domů a doma sem si položila věci a viměnila tažku.
E: kam jedeš?
Já: za Martinem.
E: aha můžu jed s tebou?
Já: jo klidně ale za ním půjdu sama budeš u Tety.
E: ok nevadí nechceš jít pak něco nakoupit do města?
Já: jo klidně taky mě to napadlo. Vemu si kartu a dopisi a můžeme jet.
E: jo jen si vemu kraťasi. Tak může.
Prvně sme jeli Autobusem a pak přestopili na Vlak. Vlakem to trvalo asi hodinu. Vystopili sme a šli k tětě domů. Nebyla doma ale na zahradě s bratrancem.
Já: ahoj teto
E: dobrý den
T: ahoj holky pojtě si sednou nechcete něco k pití?
E: já vodu studenou
Já: já nic prosím na chvíli si sedni.
T: jo co potřebuješ?
Já: výš o tom že my táta založil účet a posílal my peníze?
T: jo to vím řikla že tě má rád ti si dopisi až teť přečetla?
Já: jo máma na mě pořd křičela a zakázala mi to. V pátek sem je otevřela.
T: aha jo a víš o tom proč jenom tobě?
Já: ne?
T: byla si joho jediná dcera a díťe ona ho máma podvedla. Jdu pro vodu a pro dopis otcovstí.
Odešla po chvíli přišla.
T: měla sem ho usebe a řikal že ti to řekne v 15 let ale zemřel. Tady ho máš.
Já: pane bože co já se ještě nedozvím.
Teta měla prvadu bylo to tam ale já už musela jít za ním. Abychom stihly Vlak.
Já: já se za chvíli vrátím kdyby něco volám.
E: jo hlavně opatrně kdyžkat křič.
Odešla sem a za chvíli tam byla. Byl doma protože tam měla auto. Byl na zahradě u vody.
Já: jaká je voda?
Ma: dobrá co potřebuješ?
Já: něco sem zístila nechceš si jít sednout?
Ma: jo a neřikala si že tu si naposledy?
Já: jo do téhle školy nepůjdu ale já jsem venku. Tak si sedni?
Sedl si na stůl a já šla si sednout na židli. Vytáhla sem dopisi a dala můje.
Ma: co já snima?
Já: přečti si poslesdní věty?
Ma: no a co ?
Já: kdo to napsal?
Ma: nevim
Já: otoč ten papír jsou tam jména tak je přečti?
Ma: Martin Dlouhý a Táta novák.
Já: ty si to napsal v tělocvičně si řekl opak.
Ma: no to máš pravdu kdy si je četla?
Já: v pátek sem pro ně sem jela.
Ma: máš tam i tu fotku?
Já: jo tady je v dopise.
Má: je hezká a výš otom že mě tvoje máma taky chtěla ale táta jí to zakázal i málem se porval?
Já: jo to vím řekl že sme jeho jediný dva a to že ti sní nebudeš ale někdo jiní jo.
Ma: ti že jo
Já: jo jsem jediná jeho dcera a díťe chtěl mě ochránit přede vším i když sem byla u mámi.
Ma: to je pravda chvíli počkej mám tu jeho poslední dopis.
Odešel do domu a já seděla a pozorovala všechno okolo. Za chvíli přišel.
Ma: tenhle dopis napsal než sní jel v auťe promě to je jak na rozloučení přečti si ho?
Já: jo klidně
V dopise bylo tohel:
Martine můj kamaráde ochraň mi mojí jedinou dceru až dokud nebude dospělá já jedu s Její mámou prič kdybych to nepřežil splň mí přání jediný. Nezkalm mě.
Přání zní: ochraň jí a nic ji nudělelj hlavně ji nezlom srdce tvůj nejlepší kamarád.
Já: nemám slov.
Ma: jeho přáni sem půlkově spnil chci se ti omluvit za ten den co sem tě seřval sem deblil. Mám tě rád navždi.
Já: omluva se přímá.
Přiblížil se kemě blíš a objal mě i já jeho.
Ma: miluju tě😘
Políbil mě na rty dlouhóu pusou ale zastavila sem ho.
Já: musím jí Ahoj
Ma: neodcházej udělal sem něco špatně?
Já: ne brzi přijedu
Ma: zavoláš posím?
Já: jo neboj Ahoj
Dala sem mu na tvář pusu a odešla za chvíli sem byla u zadrady Eliška hnet šla za mnu.
E: tak co dobrý.
já: jo všechno vyřešeno pojedeme?
E: jo
já: ahoj Teto
Odešli jsme na vlak za hadinu sme byli ve městě. Nakopili sme si nové plavky a šati stejné. Eliška ještě nějaké věci. Kopili sme si oběd a jeli domů.
ahoj tak co jak se vám líbila tahle kapitole? Brzi víde další část.

můj životKde žijí příběhy. Začni objevovat