Je ráno a já vstávám a judu do kuchině kde už je Eliška.
Já: ahoj v kolik vstáváš?
E: nevim asi v osm.
Já: aha
E: dáš si taky vafle?
Já: jo klidně udělám pití co chceš udělat?
E: asi kafe.
Já: ok a tvůj táta tu je?
E: jo je na notebuku a kafe už má.
Já: aha
Udělala sem kafe a vafle už byli. Když sme se najedli šla sem se převlíknou a vzala si kalhotové kraťasi a tričko s košilí. Vzala sem tažku a šla do objeváku kde byla Eliška a její táta.
Já: v kolik se jede?
ET: tět ať tam sme dříve.
Já: A Eliška jede?
E: ne nejedu jdu do školy odnést papíry kvůli zítřku je výzo.
Já: aha.
Jeli sme ke škole kde vystoupila Eliška a Pak do nemocnice. Vystopila a šli sme na chirurgi. Za chvíli sme šli na řadu.
D: Tak co ruka?
Já: dobrý ale někdy my padají z ní veci i když to nechci.
D: aha tak pojť si sednout a vyhrn si rukáv.
Sedla sem si na Lehátku k doktorovi. Chvíli my s ní cvičil.
D: báli sme se toho.
Já: čeho?
D: máš v ruce spomalení reakce a to znamená že klidně tu věc neveměš i když chceš. Po operaci problém nebyl ale až teť. A končky prustů máš oslabení. Budeš sní cvičit.
Já: takž rehabilitace?
D: zatím ne napíšu ti jednu věc. Vemeš jí do ruky a budeš sní híbat. A ještě rukavici kde ti sama bude híbat. Napíšu ti recept v lékárně to máš zdarma. Vemte sestro ještě krev.
Sestra my vzala krev. Dostala sem dva recepty a šli jsme.
D: za týden na kontrolu.
Odešla jsem a šla sem do kanceláře Elišky táti.
D: chvíli počkej musím si něco probrat.
Odešel a já byla na mobilu a pak nějdo přišel přišel primář.
P: aha on tu není já ho hledám nevíš kde je?
Já: ne řikal že jde něco prabrat.
P: aha tak já tu počkám hledám ho po nemocnici a už mě to nebaví ukážeš my ruku?
Já: jo
Šel ke mě a pohyboval my s rukou.
P: ti si pravák?
Já: jo proč?
P: vruce asi neudržíš propisku?
Já: moc né
P: aha tvá ruka je zpomalená a konečky prsu bez reakce. Chvíli potrvá než bude zase jako dřív.
Já: to vim už my to řikali.
Ruku my nechal být a šel ke stolu k notebuku.
P: můj syn je kvůli tobě neštastní co si mu udělala?
Já: nic on se začal chvat jako kdyby mě neznal a nevíte jestli dnes odpoledne učí potřebuju mu něco dát?
P: dneska jo má rozločení se třídou která odchází ale zítra je doma. Doporučuju aby si zítra přijela za ním.
Já: tak děkuju zítra přijedu a neřikejte mu to prosím.
P: jo neboj
Co sme si všechno řekli tak přišel.
P: hledám tě potřebuju aby si promluvil s jednou pacientku tady máš papíry musím operovat.
ET: jo dnes tam přídu. Elizabeth za chvíli přijede Taxi a pojedeš domů oběd vám obědnám přijede kolem jedné hodiny.
Já: jo ok já du do lékárny. Tak zatím naschledanou.
Odešla sem šla do lékárny měla sem dvě malí krabice a jela domů. Doma sem byla sama. Šla sem do obejváku dodělat tablet a napsala my třídní:
Ahoj Elizabeth tvoje písemné práce dopadli dobře přiď prosím zítra do školy pro Vysvěčení a domlůvíme se co dál s pozdravem Tichá třídní učitel. Odpověděla sem že přídu. Za chvíli přišla Eliška s objedem.
Já: ahoj Eli tak co ve škole?
E: jo dobrý na stole máš objed je čína.
Najedla sem se a šla do pokoje kde sem šla na mobily.
Já: nechceš jít nakupovat?
E: ne musím něco dodělat.
Já: aha tak já jdu sama zatí Ahoj.
Odešla jsem na Autobus jela sem si nakoupit věci. Kopila sem si: černou sukny a košili na výzo, Dvě trička a Kraťasi a Ještě spojené tílko a kratási s Unicornem pro mě a pro Elišku dala sem tam ješte náramek a kryt na mobil všechno sem dala do dárkové tažky. Po chvíli sem byla zase zpátyk. Doma byl i její táta.
Já: kde je Eliška?
TE: byla nahoře a poslouchala písničky.
Šla sem do pokoje položila na postel tažku a vzala tažku pro Elišku a Šla nahóru.
Já: Ahoj Eli mám pro tebe dárek.
E: jo ok díky položíš my to na stůl.
Já: jo ty se do toho nekoukneš?
E: jo Hnet
Položila sem to na stůl a šla dolů a rozbalila samohíbací rukavici a basadila sem jí a nechala ruku cvičit a šla do pokoje uklidit věci a pak na tablet kde sem si pustila Film. Po hodiňe my to oznámilo že skončilo to tak se to sundala a dala navýt do kuchině. Pak sem si sedla na gauč.
ET: holky!! dáte si studenu nebo teplo večeři??
Já: já asi studenou.
ET: a co Eliška?
Já: nevim před hodino sem sní mluvila.
ET: aha už si něco vyskoušela?
Já: jo tu rukavici cvičí to hodinu a je příjemná.
ET: aha tak to je dobře
E: studená prosím večeře
ET: tak studená udělám salát s masem.
Já: já du mezitím do pokoje.
Odešla jsem do pokoje pro tablet a šla nahóru kam pak přišla Eliška.
Já: ti si to ještě nerozbalila.
E: ne nemám na to čas.
Ja: co sem ti udělala na tátu si hodná a na mě naštvaná?? Haló Eli co je??
E: nic neruš.
Odešla sem dolu do pokoje kam pak přišel její otec.
ET: co se stalo?
Já: nevím asi sem jí něco udělala ale nevím co.
ET: aha ale na mě je v pohodě.
Já: nevím za jak dlouho bude věčeře?
ET: asi za půl hodiny
Já: aha jdu mezitím na trampolínu tam bude sama.
Odešla sem s Tabletem na trampolínu kde sem si lehla a pustila písničky a cvičila s rukou uchop tužky. Za chvíli za mnou přiběhla Elišla a byla zase naštvaná.
E: tak co si spokojená?
Mluvila na mě jako Máma když se pohádali a já byla naštvaná.
Já: proč?
E: hele co mi je to tě nemusí zajímat.
Já: tak promň že sem se zeptala.
Popadla sem tablet a šla si sednot na židly.
ET: hej holky nehádej te se a ti si sedni na zadek a řekni co ti je??
Sedla si a nic neřekla.
ET: mluv?? Eliško Hajlíková mluv!!!
E: no jo už mě nebaví jak se staráš o Elizabeth pořád dokola jak kdyby byla tvoje dcera.
ET: nestarám se o ní jako moje strám se o tebě jako o valstní o jí se strám jako o pacintku.
E: to není pravda
Já: a co je pravda já za to snat můžu že semnou ruka nesporacuje . Tak si to ti někdy vyskoušej jaký to je pustit tužku a nic nevzít do ruky i mobyl už v ní nemám.
Odešla sem do pokoje naštvaná. Sedla si na postel a pozorovala ruku jak kdybych jí neměla.
ET: co ti je pořád se ti něco nelíbí. Seřvala si i svojí kamarádky která i klidně pro tebe udělá cokoliv koukni se na krk co tam máš řetízek s polovinou srdce.
Taky odešel ale do kuchině dodělat obět.
E: ty nevíš co je za den?
ET: den nenávisti?
E: ne dnes umřela tvoje díťe a manželka.
ET: to je možní ale víš co je ještě za den?
E: ne?
ET: dens si měla první kamarádku co ti pomohla zvládnout smr a zachránila ti život. Moje dcero dnes ses chtěla pořezat a pořezala si někoho jeného a to jméno máš na krku je to už 2 roky minulí rok si řekla s to osobou dáte si něco významného co ti udělá rado ti si ho dostala je nahóře.
E: pane bože já sem Kráva a magr jdu za ní.
Odešla za mnou a sedla si.
Ja: už ti to došlo jo ještě si řekla minulí rok že nebudeš dodržovat její smutek.
E: promiň jsem kráva promiň otpustíš my to prosím??
Já: jo pod podmínkou že vemeš ten dárek otevřeš končně??
E: jo jdu po něj
Šla po něj a otevřela ho a byla ráda najedli sme se a šli zpát.
Ahoj jak se vám líbila tahle kapitolo? Brzi bude další. Ahoj