Už bydlím zpátky u Elišky.

10 0 0
                                    

Dneska jsem naposledy v nemocnici snat tu nebudu zase.
Je ráno a jedu ze sestrou na rengen a sono nohy a sono ruky. Když sem pak přijela na pokoj čekala tam Eliška.
Ja: ahoj oni tě sem pustili a jak dlouho si tu?
E: Ahoj jo půstili ale jen na chvíli. Sem tu jen chvíli. Potřebuju s tebou mluvit osobně.
Ja: ok tak mluv.
E: chci se ti omluvit za všechno a nechci, aby sme se hádali kvůli tátovi.
Ja: jo klidně taky mě to napadlo, ale sem zpátky tady a jak to víš?
E: od tvé tety. Oni ti psal táta?
Já: jo aby sme se usmířili a ať se vrátím a pokoj je hotoví.
E: aha to má pravdu pokoj je jak noví po tom co se zpamatoval pracoval na něm i můj pokoj je noví.
Ja: tak to je dobř a co řekl že si to mu jen řekla o tom co sem přišla?
E: ne domluvili jsme se a sám nabídl že se o tebe postará. Ale našel si ženskou a šíleně se změnil uplně na mě zapoměl.
Ja: aha otom sem nevěděla. Jesli chceš tak se vrátím ale pod podmínkou že my uděláš tvoje palačinky.
E: já se s tebe zbláním ti si v nemocnici a myslíš na palačinky klidně ti je udělám.
Já: já je dlouho neměla a ti tvoje sem si zamilovala.
E: tak zpátky kšmošky na vždy?
Já: jo
Povídali sme si a přišel primář s výsletky.
P: prosím necháte nás osamotě?
Já: ne alespoň tu nebudu sama mluvte ať to mám za sebou.
P: ok začnu rukou žíli a šlachy drž a nezhoršilo se to odpoledne ti vyndáme stehy. V noze žádný nádor ani útvar není a kos je pořádku sundáme ti ortézu a na rehabilitace nemusíš chdit. Jen kdyby se to zhoršilo.
Já: pane bože spadl mě kámen ze srdce tolik dobrých zpráv a ta jizv zmizí nebo ne?
P: jizva ta zatím je velká trochu se zmenší. V doslělosti si jí mužeš necht zmizet a platit nic nebudeš.
Já: děkuju nevím zatím co sní ale možná si jí nechám na památku ale to si pak rozhodu. Kdy půjdu domů?
P: bojíme se tě pustit domů aby si tu nebla zase jak minuel.
E: nebojte nevrátí já jí budu hlídat.
P: ok takže tě pustíme dnes odpoledne ale budeš opatrná.
E: moc děkuju jo budu opatrná skoro rok sem tu strávila a už mě tu nebaví.
P: nebojte sestra za váma příde vyndat kapačku a pak se jen stavíte vyndat stehy nebo jestli chcete tak je vyndáme v 10:00 odpadla my operace tak je vyndám.
já: tak jo
Primář odešel a pak přišla sestra a měla sem snídani a Eliška odešla měla jít do školy. Martinovi sem chtěla oznámit ale nebral mi mobil ani neotpovídal na zprávy celé dopoledne sem to zkoušela. Přišla my zpráva od Elišky.
E: ahoj nevyzvednu tě v nemocnici potřebuju něco vyřídit ve škole. Přijede Táta on tě odveze k nám.
Já: ahoj nevadí ale potřebuju se stavit k těte a u nás prověci.
E: ok já mu to řeknu musí ahoj
Já: ahoj.
Když sem dopsala zprávu šla sem se zbalit tažku a převlíknout. Po chvíli přišla sestra a donesla papíri a dopis. Dopis nebyl od koho jen pro mě blo to divní tak sem to otevřela a bylo tam napsáno tohle: Ahoj promiň ale nemůžu s tebo mluvit snad máš dobré zprávi já se ti pak odzu sám Ahoj.
Možná vím kdo to napsla asi Martin ale nechápu co mu je snad nic. Pak přišel Elišky táta vzal mi tažku a šli jsme do auta.
ET: Děluju že ste se usmířili Eliška je konečne pořádku.
Já: není zač.
Odjeli jsme první sme jeli k Babičce po zbytk věcí a klíče od Bytu Mámy a táty. Rozločila sem se a když sme šli k autu něco mě napadlo.
Já: nepojedem do tě bytu pojedu tak zítra s Eliškou. Potřebuju ještě někam jí prosí chvíli tu počkejte.
TE: ano
Podešla sem ke škole přemí šlila sem jesti učí. Tak sem šla do školy jde my řekli že uklízí tělocvičnu. Šla sem tam.
Já: to se ti tam nevejde.
Ma: já se tě lek co tu děláš a proč nejsi v nemocnici?
Já: z nemocnice mě pustili a tu tvojí zprávu sem nechápala. A nechápu co se stalo už od včerejška nebereš mobil co sem ti udělala.
Ma: nic se nestalo a běž nemám čas ještě učím.
Ja: ne neučíš viděla sem plán a nepujdu dokut mi to nevisvětlíš?
Ma: nechci aby sme se bavili neznáme se jen skrz tátu. Nechci už tě vidět.
Ja: ne na tátu to nesváděj. Já ti nic neudělala.
Ma: ne pořád tě obímám a si na mě  malá a nejsem uchil a nespim s dětma.
Já: aha já sem pro teme dítě sme jen kamarádi nevi co ti je jstli chceš tak zmizím a už se neuvidíme tady sem na posled. Díky co si pro mě udělal nemusel sto. Ahoj spíš naschledanou.
Odešla sem naštvaná a hnet sem šla k autu kde sem začala brečet. Hnet sem se uklidnila a zavolala sem Elišky tátovi a hnet sme jeli končne už ho neuvidí. Chvíli sme jeli bylo to jen chvíli vzala sem tažku a šla dovnitř.
ET: ne počkej musí to být překvápo chvíli počkej zavážuti oči.
Já: já se bojím
Zavázal mi oči vím jeno že sem venku.
E: neboj sem tu taky.
Hnet sem jí objala a už sem neměla strach. Vešli sme dovnit šla sem chvíli a pak sem zastavila a sunadli mi šátek.

můj životKde žijí příběhy. Začni objevovat