როგორც იცით, ესაა ვანშოთების კრებულია. ამ ვანშოთს, როგორც მეორეს, არანაირი კავშირი არ აქვს დანარჩენ ერთმანეთზე აწყობილ ვანშოთებთან, უბრალოდ არ მინდა 50 რაღაც ცალ-ცალკე მქონდეს დადებული, თან იმას თუ გავითვალისწინებთ, რომ ამ ბოლო დროს ხელი ამაღეთ.
---------
-თუ ხვდები მაინც, რომ მის ხსენებაზე მთლიანად იცვლები?-ჯიმინი ბრაზიანი მზერით აშტერდება ჯონგუკს, რომელსაც თეთრი პერანგი და შავი ჯინსი აცვია, ყელზე ჰალსტუხი შეხსნილი აქვს.
-ნუ ამბობ სისულელეებს!-იღრინება ჯონი და ისევ აგრძელებს ეზოში მოსიალურიე ჯონ ჰოსოკის თვალებით ბურღვას, ჯონს ჰოსოკი საერთოდ არ აინტერესებს, უბრლოდ ის მისთვის სიანტერესო გოგონას ესაუბრება.
-ჯუდი ჰოფს აქ ხარ?-კარი ჩუმად იღება და კოლეჯის ფორმაში გამოწყობილი კიმ თეჰიონი და მინ იუნგი შემოდიან.
-ის თუ ჯუდი ჰოფსია შენ მელია ნიკი გამოდიხარ.-ვარდოსფერთმიანი საყვარლად იღიმის და ფეხს ფეხზე იდებს.
-არ გინდა რამე დალიო, ვარდესფერო?-თეჰიონი ორი თითით უწვდის საფულედან ამოღებულ ბარათს ჯიმინს.
-მადლობა, სიამოვნებით.-პაკი ბარათს სტაცებს ხელიდან და კარში უჩინარდება.
-იუნგი, ხომ არ გაყვებოდი,-ჯიმინი უსიამოვნოდ შფოთავს პატარა მინ იუნგის დანახვაზე.-თუ იუნი არ წამოვა, არც ბარათს წაიღებ.
-კარგი.-ფრუტუნებს პაკი და პატარა იუნგისთან ერთად უჩინარდება კარიდან.
-მომენატრე, პატარავ.-თეჰიონი ცხვირში მუშტს იღებს და მსხვერპლიც უსხლტება.
-მე არ მომნატრებიხარ,-ჯონგუკი ფორმის პერანგს ისწორებს და ბოლო მერხზე იკავებს ადგილს, რადგან აუდიტორია ნელ-ნელა ივსება.
-აბა ლამაზი თვალები რატომ გაგიფართოვდა?-კიმი მერხის მეორე მხარეს მჯდომ გოგონას უღრენს და ადგილს ჯონის გვერდით იკავებს.
YOU ARE READING
ჭირვეული
Fanfictionვანშოთების კრებული ჯონგუკი ომეგაა, რომელიც ვერ იტანს თავის ალფას, თუმცა თეჰიონის გარეშე სიცოცხლეც არ შეუძლია.