13| kış balosu

629 52 175
                                    

|Sirius|

Saat tamı tamına 5.30tu. Normal bir insan tatil günü hayatta bu saatte uyanmazdı. Ama ne ben normal bir insandım. Ne de bugün normal bir gündü! Bugün çok uzun süredir herkesin beklediği kış balosu vardı.

İşin en iyi yanı ise Tuna profesörlere saatlerce yalvarıp balonun ikinci yarısını kendisi hazırlamaya ikna etmişti. Yalvarış sesleri hala bile kulağımda çınlıyordu 'profesör biz genciz ya! Bırakın da bari yılın bir günü eğlenelim. Sizlerin kürsüden bizi izlediği bir partide nasıl eğlenebiliriz ki, nasıl içki içip tehlikeli oyunlar oynayabiliriz?' bunun gibi konuşmalarla zaten gençleri sıkma taraftarı olmayan Dumbledore'u ikna etmeyi başarmıştı ve bizde kalan bir hafta balo için hazırlık yapmıştık.

Saat sekizde başlayacak olan baloda önce yemekler yenecek resmi konuşmalar yapılacaktı. Ardından profesörler eşliğinde sakince dans edecektik. Birinci sınıfların bile katılacağı bu kısım saat onda bitecek sonrasında sadece dört, beş, altı ve yedinci sınıfların katılabileceği parti başlayacaktı. Buna katılmak ise tamamen isteğe bağlıydı. Profesörlerin katılmayacağı bu parti Hogwarts'ın yasak ormana bağlı olan geniş bahçesinde yapılacak katılmak isteyenler daha bahçeye girmeden yemin edecekti ki orada tamamen rahat bir ortam kurulsun. Dışarısı tarafından duyulmaması ve görülmemesi adına etraf büyü ile donatılmıştı. Slytherinlerden bile fikir alarak herkesi memnun edecek bir gece hazırlamıştık.

James Luciusla gitmek için elinden geleni yapsada diğerleri öğrenmemesi adına Lucius kabul etmemişti. Bu nedenle James Lilyle, Lucius Xowie ile gidecekti. Tuna ise Laila olaylarından sonra kimseyi davet etmek istememiş ortalarda kafasına göre takılacağını söylemişti. Frank uzun süredir aşık olduğu Alice'i bizim çabalarımız sonucu davet etmişti. Şimdi ise çıkıyor kadar yakınlardı ve muhtemelen baloda sevgili olacaklardı.

Şu an şato sessiz olsada birkaç gündür bütün Hogwartsı saran heyecan bulaşıcıydı. Herkes kendine uygun bir eş bulmanın derdindeydi ve beni Remus davet etmişti. Evet REMUSSS!

Merlin, o kadar heyecanlıydım ki, bütün gece uyuyamamış ardından bu saatte ayağa dikilmiştim. Ama herkes mışıl mışıl uyuyordu. Bu yüzden yataktan çıkıp ilk önce banyoya gittim. Aynayla karşı karşıya gelme anımsa felaketti. Bugün herkesten daha yakışıklı olmam gerekirken en pasaklı günlerimden bile çirkin duruyordum. Bütün gece uyuyamadığımdan göz altlarımda mor halkalar çıkmıştı. Tenim soluk, saçlarım karmakarışık duruyordu.

Derin derin soluklanıp kendimi sakinleştirirken hızlı adımlarla havlumu alıp başkanlar banyosuna ilerledim. Remus başkan olduğundan şifreyi hepimiz biliyorduk. Filch'e yakalanmamak adına hızlı olmaya çalışsamda yarım saatte ancak işim bitebilmişti.

Geri Gryffindor yatakhanesine döndüğümdeyse herkes hâlâ uyuyordu. Ama ben baştan başa panik içindeydim. Sessiz olmaya gayret ederek Tuna'nın yatağına ilerledim. Şu tipi düzeltmeme yardımcı olacak tek kişi oydu.

"Tunaa, Tunaa uyan hadi! Çok kötü bir şey oldu. Bana hemen yardım etmen lazım" hafifçe sarsarak çekiştirdiğim çocuk hızla gözlerini açıp korkuyla doğruldu.

"Bir şey mi oldu Siri, iyi misin?" ellerimi yüzüme çıkarıp sağa sola çekiştirirken bu korkusuna güldüm.

"Pisi, şu tipe bir bak ya! Daha önce hiç olmadığım kadar çirkin hissediyorum. Üstelik bugün Remusla baloya gideceğiz. Bana bir tek sen yardım edebilirsin"

"Off bu muydu amk? Bende bir şey oldu sandım. Ayrıca abartıyorsun Siri, aynı duruyorsun" ben gözlerimi kaçırıp stresle oflarken yüz ifadesi yumuşadı.

"Beni sabahın altısında uyandırmana bir şey demeyeceğim. Çünkü belki sonunda becerip Remusla çıkmayı başarabilirsin bugün ve benim favori shipim gerçek olur" o kısık sesle konuşurken gülümseyip ayağa kalktı. Bende gözlerimi hâlâ mışıl mışıl uyuyan Remusa çevirdim. Melek gibi duruyordu. Karamel saçları yatağına dağılmış, göz kapakları yine karamel olan gözlerini saklamıştı.

marauders gaywartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin