⋄ hangi karaktersin? ⋄

223 36 103
                                    

HANGİ KARAKTERSİN? ―

hazırlayan: querenciaconcreta

Bu sefer,  özellikle magazin dergilerinin en eğlenceli bölümlerinden biri olan test bölümü ile karşınızdayız. Testi çözün ve hangi karakter olduğunuzu öğrenin!

. . . 

1) Boş vakitlerimde...... yapmayı severim.

a) kitap okumayı

b) yeni yerler keşfedip maceralara atılmayı

c) uyumayı


2) Domuz Kafası'nda otururken olay çıksa, ilk ne yapardın?

a) olayın ne olduğunu öğrenip ona göre hareket ederim.

b) ne olursa olsun ilk önce arkadaşlarıma öncelik veririm.

c) ilk bir kendim kurtulayım da sonra arkadaşlarımı (varsa tabii) düşünürüm!


3) Aralarında en sevdiğim ders....

a) tılsım

b) karanlık sanatlara karşı savunma

c) ders ne, yeniyor mu?


4) Eğer zor durumda kalırsam danışacağım ilk kişi .....'dır.

a) profesör

b) kimseye danışmam!

c) ee... arkadaşlarım?


5) Eyvah! Arkadaşımın bir buçuk metrelik parşömenine su döküldü ve ödevin neredeyse tamamı okunmuyor!

a) geri getirmek için tüm büyüleri dene

b) suçunu itiraf et ve azar için kendini hazırla

c) çabuk, çabuk! bu parşömen'i sakla ve hiç görmemiş gibi davran!


6) Quidditch ne kadar da zorlayıcı bir dersmiş öyle! Eğer takımda yer alsam şu pozisyonda oynamak isterdim.....

a) quidditch bana göre bir ders değil ne yazık ki...

b) arayıcı veya kovalayıcı!

c) vurucu! böylelikle sevmediğim insanların kafasına istediğim kadar Bludger atabilirim!


7) Yasak Orman'a yasak diyorlar ancak biraz önce, tam oradan geçerken, yanımdan bir şeyin koştuğunu gördüm!

a) umursama ve yoluna hiçbir şey olmamış gibi devam et

b) ben meraklı bir insanım, onun ne olduğunu öğrenmem lazım!

c) KAÇ KAÇ KAÇ! EĞER O YARATIK PEŞİMDEN GELİRSE NE YAPACAĞIM BEN?!


8) Hogwarts Ekspresi'nde Bertie Bott'un şekerlemelerinden deneyeceksin, şansına hangisi çıkar?

a) sabun

b) sümük

c) kulak kiri


9) En sevdiğim müzik grubu kesinlikle ....

a) Weird Sisters

b) Nick Cave & the Bad Seeds

c) Zombie Ghost Train


10) Hogwarts'ta en sevdiğim yer kesinlikle....

a) hogwarts kütüphanesi

b) sırlar odası

c) ortak salonum

.

TEBRİKLER! TESTİ BAŞARIYLA BİTİRDİN!

Şimdi hazırsan test sonuçlarına bakalım.

a çoğunluktaysa;

Hermione Granger'sın!

Gerek kötü durumlarda zekanla, gerek olaylara yaklaşımınla gerekse şans ve müzik seçimlerinle kesinlikle bizim çalı saçlı Hermione'mizsin!

b çoğunluktaysa;

Harry Potter'sın!

Tamam, evet, senin gerçek Dünya'da Seçilmiş Kişi olmadığına emin miyiz? Verdiğin sonuca göre tam bir Harry Potter'sın çünkü! Meraklısın, kendini ister istemez bir maceranın içerisinde buluyorsun ve arkadaşlarına da sonuna kadar bağlısın!

c çoğunluktaysa;

Gregory Goyle'sun!

Bunu beklemiyorsan, üzgünüm ama Gregory Goyle'u çok tanımasak da onun böyle bir izlenimi olduğunu inkâr edemeyiz, değil mi? Uyumayı, dersler harici bir şeyler yapmayı çok seviyorsun! Arkadaşların kesinlikle var ancak kendi hayatından sonra onları düşünmen gerektiğinin sen de farkındasın (yine de bazı zamanlar hayran duyduğun kişiler oluyor.)

GECEKUŞU | ağustos 2020, sayı 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin