יום ראשון, 09:28, 8 ביוני.

180 14 6
                                    

רוז ואני נפגשנו עם סטפני וסופיה. ברני נסע עם אבא שלו. הלכנו לפצרייה קרובה, לא המקום של לו. ישבנו וחיכינו שהבחורה בקופה תודיע לנו שהיא מוכנה.

הבטתי ברוז. היא נראתה בסדר. אבל זה לא אומר שהיא בסדר. רציתי לשאול לשלומה, אבל הבנות היו איתנו. אז לא שאלתי. הנחתי את ידי על שלה. רק לשניה, אבל זה הספיק. היא הרימה את מבטה אלי והחלפנו חיוך.

"אז חשבתי על זה," סטפני התחילה. כולנו התחלנו לצחוק. כשסטפני אומרת ש- "היא חשבה על זה", היא מתכוונת שיש לה רעיון ממש מטופש שאנחנו חייבות לעשות.

היא גלגלה עיניים וצחקה. ואז הסתכלה עליי ואמרה, "אנחנו צריכות לעשות בוק ביחד."

סופיה התלהבה, "כן!"

סטפני המשיכה, "אנחנו בכיתה יב' ובקרוב כול אחת מאיתנו תפנה לדרכה."

זה באמת היה רעיון טוב. מזכרת לכולנו, משהו שנחזיק קרוב ללב ויעודד אותנו כשנהיה בודדות.

"זה יכול להיות ממש מגניב." צחקתי. "יש לי מצלמה ומספיק כישורים! אבל צריך מקום..."

אמרתי וניסיתי לחשוב על מקום שנוכל לצלם בו. מקום סגור.

"הייתי מציעה את הבית שלי, אבל אי אפשר להעיף מתוכו את כול האחים שלי." סטפני אמרה. לסטפני יש תשעה אחים גדולים ממנה. "אמת." צחקתי.

"אפשר להשתמש בחנייה שלנו." רוז אמרה. "היא ריקה ואין לנו רכב."

"מגניב! אז מחר בערב, אצלך." סטפני אמרה, "לוקה, צילום עלייך. סופיה תדאגי לאיפור ולשיער."

היא אמרה, ואז הוסיפה "אני אדאג לתלבושות."

"תלבושות?" רוז שאלה. "כן, נו, בגדים תואמים וכאלו. אה, והכי חשוב, גלימות של הארי פוטר," היא קרצה. צחקתי. "אבל אני לא מכירה הארי פוטר." סופיה אמרה.

"לא נורא, תהיי גריפינדור." רוז ענתה לה. חייכתי. סופיה גלגלה עיניים וצחקה. "כבר נסביר לך." אמרתי ונשפתי, מאוכזבת מהבורות שלה. למה היא לא ראתה את הארי פוטר?!

"Cheese!"Where stories live. Discover now