BÖLÜM 7: TOKAT

19 0 1
                                    

〰〰〰

Bir sabah yine uyandım. Hazırlanıp okul yoluna koyuldum şimdiden okula gittiğimde Taner ve Busenin bana tonlarca soracakları sorular geldi aklıma. (Bir okul yolculuğunuda hiçbirşey düşünmeyerek geçiriyim ya.)

Okuldayım ilk önce taneri gördüm.

"Nilya nasılsın seni çok merak ettim."

Tanerle konuşurken onun mavi gözlerinde kaybolmamak için kendimi zor tuttum. Hatta dalmışta olabilirdim.

"Nilya , nilya burdamısın"

"Ha..ha evet burdayım"

Gözlerimi irice açmıştım çünkü onu dinlemediğimi zannetmesini istemedim.

"Ne düşünürsün gidelim mi"

Nereye gidiyoz ya.

"Nereye "

"Beni dinlemediğin belli"

Demekki göz açma tekniği işe yaramamış.

"Yok ben seni dinliyordum gideriz tabi"

"Tamam o zaman"

Ne⁉ Ben tabi gideriz mi demiştim. Nilya senin çok salak olduğun kanıtlanmıştır.

Ben böyle kendi salaklığımı ilan ederken Tanerin yanağıma kondurduğu öpücükle irkildim. Hiç bir erkek beni yanağımdan öpmemişti.

Öptü ve "Görüşürüz izmirli" deyip el sallayarak gitti. Bense onun arkasından devenin öküze bakarmış gibi bakış atıyordum. Yanımdan geçen bütün kızlar bana kin ve nefret dolu gözlerle bakıyordu.

Bense elimi yanağıma götürerek "Beni öptü" diye fısıldayarak söyleniyordum. Bu şoku Atakanın berbat araba kornasıyla ayıldım.

"Nilya çekilsende okula girsek"

"Çekilcez heralde bütün gün burda durcak değilim."

"Neden hala dikiliyosun peki"

"Çekilmiyorum ne yapacaksın"

"Ben çekmesini bilirim"

"Nasıl olacakmış o"

Arabadan indi eyvah bana doğru geliyo!!

Beni bir hamleyle kucağına aldı, indirdi ve duvara iktirdi. Canım acımıştı.

"Yavaş hayvan canımı acıttın."

"Şimdi hayvan olduk öyle mi "

"Hayır sen baştan beri hayvandın hem hem sen kimsin ya beni kucağına alma cürretini kim veriyo sana"

"Kendim"

"Ha... Evet evet.,Bak benim...."

"Ha değil canım efendim biraz kibarlık öğren"

"İstediğim gibi konu.."

"Hayır istediğin gibi benimle konuşamazsın‼‼."

"Sende o zaman bana bağıramazsın. Hem sen kimsin ya ne zannediyosun kendini bi havalısın falan araban var diye mi bütün bunlar. Bende otobüsle geliyorum nolmuş sanki"

Bunu en yüksek sesimle bağırarak söylemiştim. Atakanın gözleri ateş fışkırıyordu. Ve inanın bu beni çok korkutuyordu.

Biranda gözlerini gözlerime kenetleyip omuzlarımdan tutarak duvara tekrar iktirdi ve yüzüme bir tokat yapıştırdı. Bir tokadıyla yere yığılmıştım. Beni yerdeyken göz ucuyla acındırıcı bir şekilde baktıktan sonra arabasına yöneldi. Etrafıma baktım daha 5 dakika önce kıskançlıkla bakan kızların gözleri şimdi alay edermiş gibi bakıyordu. Şuan çok sinirliyim. Pislik kaçtı hemen arabasına. Taner nerdesin ya.

UnutulmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin