BÖLÜM 6:GÜVEN

19 1 0
                                    

.....

1gün sonra

.....

    1 gün boyunca odamdan hiç çıkmadım. Arada bir annem yoklasada beni kendimi iyi hissetmiyor deyip geçiştirdim. Aslında evet gerçektende kendimi iyi hissetmiyordum. Aklımda o mesajlar, Atakanın derste söyledikleri hepsi aklımı kurcalıyordu.

Sonra annem içeriye girip:

"Nilya dün kendini iyi hissetmiyordun fakat kendini toparlaman lazım birşey mi oldu? "

Biranda annemin boynuna sarıldım

"Anne çok korkuyorum."

"Neden kimden"

O an anneme o kadar çok içimi dökesim geldi ki ama dünden beri ağlamaktan seslerim kısılmıştı.

"Anne sana başından beri anlatmak istiyordum fakat beni önemsemezsin diye çok korkuyordum. Bu yüzden sana söylemedim fakat artık aklımdan çıkmıyor çıkaramıyorum."

"Nilya hemen bana ne olup bittiğini anlatıyosun. Seni bu hale getiren olayı ben nasıl önemsemem hadi şimdi ağlama sakinleş ve bana olup biteni anlat."

"Bir hafta kadar önce gizli bir numaradan mesajlar gelmeye başladı. Heryerde ne yapsam beni uyaran, etrafımdakilerden uzaklaşmam gerektiğiyle ilgili mesajlar gelmeye başladı. Eğer onlardan uzaklaşmazsam zarar verebileceğini yazdı. Son..."

"Nilya tamam. Seni anlıyorum. Ama biz senin hep arkandayız. Gidip hattını değiştirelim şikayette bulunalım. Her kimse seni üzmeye, korkutmaya hakkı yok. "

Hayatımda ilk defa annemin benim için bu kadar endişelendiğini görmüştüm. Boş boş yere bakarken annemin sesiyle irkildim.

"Şimdi git elini yüzünü yıka. Biz babanla bu sorunu halledeceğiz."

Kendimi çok güvende hissetmiştim. Bu güvene benim çok ihtiyacım vardı. Sonra telefonum çalmaya başladı.

ARAYAN:TANER

Tanerin aramasını ne kadar istesemde sesim ve ben kötü haldeydim bu yüzden telefonu meşgule aldım. Sonra telefonum titredi.

MESAJ: KİMDEN? TANER

"Nilya senin için çok endişeleniyorum. Kaç gündür yüzün asık dün okulada gelmedin. Neler oluyor sana?"

Tanerin mesajına cevap vermek isterdim fakat başım çatlıyordu. Ama yinede kalbini kırmamak için yazabildiklerim sadece şunlar oldu:

"Başım ağrıyo sadece önemli bişey yok merak etme yarın görüşürüz."

GÖNDERİLDİ.

Mesajı gönderdikten sonra elimi ve yüzümü yıkamaya gittim. Biraz toparlanmış gibiydim. Ama aklımdan çıkmıyordu beni umursamaz anem neden şimdi bu kadar öfkelenmişti? Bu beni düşündürürken babam seslendi.

"Nilya kızım mutfağa gel"

Babamın seslenmesiyle aşağı indim.

"Nilya kızım biz annenle herşeyi halledeceğiz."

"Teşekkür ederim babacım."

Annem anlatmış olmalıydı yoksa babam anlatmamı benden isterdi. Annemin benimle bu kadar ilgilenmesi aslında beni çok mutlu ediyordu.

.....

Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Yeni bölüm yakında gelecek.

İYİ OKUMALAR...

UnutulmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin