Hello there
Ten rozdział to będzie jakaś moja ocena poszczególnych momentów i postaci z 2 sezonu The Umbrella Academy, także zawiera SAME SPOILERY. Wiem, że nie każdy jest w stanie obejrzeć serial tak szybko po premierze, nie każdy ma Netflixa. Dlatego właśnie informuję, so once again SPOILER ALERT! Nie chcę zruinować nikomu serialu i wyników plot twistów, więc jeśli ktoś nie oglądał to polecam odpuścić sobie ten rozdział.
Jeszcze raz dla tych co nie umieją czytać SPOILER ALERT heh
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•Dobra, powiem tak:
Jak Five powiedział "mafia z Ikei" to mnie rozwaliło XD
Polubiłam w sumie bardziej Diego i Luthera. Miło widzieć, że Luther czuł się winny za apokalipsę i potraktowanie Vanyi tak jak widzieliśmy pod koniec 1 sezonu.
W ogóle to Vanya to ma przewalone w każdej sytuacji w jakiej się znajdzie heh. W 1 sezonie całe dzieciństwo, leki, Leonard, Luther, a w 2 sezonie amnezja i wzięli ją za komunistkę. Szkoda trochę, że nie zobaczyliśmy jej grającej na skrzypcach w 2 sezonie. I ciekawe co dalej z Harlanem. Jak miała jechać mu pomóc i rodzinka ją olała to było mi tak przykro, a jak nagle wbili do auta to tak miło, że w końcu są z nią.
Handler jest kuźwa nieśmiertelna XD chociaż w końcu ją chyba zabili. (To zdanie faktycznie ma sens XDDDD)
No i btw to oni wszyscy powinni już dawno umrzeć XD jak nie od apokalipsy w 2019 to od różnych innych rzeczy, ale Five ciągle skacze w czasie. I w ogóle RIP Agnes /*Allison jest taka kochana. W ogóle słuchałam jakiegoś podcastu umbrellowego i tam Gerard powiedział "I put the most of myself in Allison". Geezu, no jest kochana. Jak się z Vanyą przytuliły to się wzruszyłam.
Moment gdy Ben rozmawiał z Vanyą był piękny. Tez się wzruszyłam.
Miałam mindfuck jak ogarnęłam, że Lila też ma te moce i jest jedną z tych extraordinary dzieci urodzonych 1 października. No i to, że Reginald to nie człowiek czy coś.
No i Sparrow Academy? What the fuck? Przeczytałam komentarz, że Reginald ich poznał w tym 63 i ich nie polubił, więc później zaadoptował inne dzieci. No popierdolili cały timeline i jestem ciekawa jak to się dalej potoczy.
I fajnie, że w serialu poruszono wątek miłości Vanyi i Sissy oraz Black Lives Matter.
Stay alive, dziekuje za uwagę i wracam do słuchania odgłosów imprezy, na którą mnie nie zaprosili heh
CZYTASZ
Fangirlu dalej się nie wyleczy
AcakKontynuuję mój fangirlowy shitpost • dużo tu TØP • dużo tu MCR • dużo tu ogólnie muzyki • Star Wars i jakieś seriale też są No to enjoy ^^ photosy z okładki by Pinterest