Episode 21
Pastu...pastu..d-dia..dia dah b-buka s-seluar
Huwaaaa!!! Mameh mata suci I!!!
"Yun! Kenapa awak cuci tandas ni?!" jerit cikgu Kim seraya menzipkan semula seluar dia.
"kan cikgu yang suruh saya cuci tandas!!!" mata aku tutup serapat rapatnya.
"korang okay tak tuuu?" cikgu Park menyoal sinis.
"diamlah!!"
"o-okay... Aku keluar dulu.."
Selepas mendengar pintu tandas ditutup, aku kembali bersuara.
"eyyy pegilah kencing dekat luar!"
"t-tapi saya nak berak.."
"ish! Berak je kerja! Patutlah handsome! Tepilah!" aku bangun lalu menolak cikgu Kim ketepi.
"Kim YunHee, tunggu." dia menahan tangan aku dari terus pergi.
"awak marahkan saya Yun?" soalnya.
Aku diam, tidak menjawab soalannya. Tanpa berlengah, aku merentap tanganku yang dipegangnya dan segera keluar dari tandas
_
Kereta diparkir di perkarangan rumah. Aku dan Taehyung keluar dari perut kereta.
"Yun, awak kenapa diam je dari tadi?" soal Taehyung yang sedang menekan kata laluan di pintu rumah.
"bukak jelah pintu tu, tak payah banyak cakap." kataku.
Ktik
Pintu terbuka, aku terus berjalan menuju ke bilik.
Beg diletakkan di atas meja belajar, aku menggapai tuala yang tergantung di dinding.
"Yun, awak kenapa monyok je ni?" soal Taehyung yang entah bila masuk dalam bilik aku.
Dia mendekati aku. Sedikit saja lagi tangannya dilingkarkan di pinggangku, aku menolak badannya kuat.
"jangan dekatlah! Saya busuk!" tengkingku tanpa basa basi.
Aku segera melangkah masuk ke dalam bilik air.
Skip
Seusai makan malam, aku terus baring di atas katil. Taehyung yang baru masuk ke dalam bilik aku hiraukan.
"Yun, nak tidur dah ke? Latihan math ni tak buat lagi."
Aku diam, tidak menjawab soalannya.
"saya dah print beberapa latihan math, cepat buat. Takkan nak skip lagi kelas malam ni."
Aku masih berdiam diri.
"Yun, awak taknak lulus peperiksaan nanti ke? Soalan ni tak banyak pun, kalau awak tak boleh jawab, saya boleh to--"
YOU ARE READING
[H]Seonsaengnim: Kim Taehyung
Fanfiction"berkahwin dengan cikgu sendiri, yang handsome, dah ada bini plus gatal nak mampos." -2020-