Arkadaslar begeni gelirse cok daha guzel olucak. Puanlarinizi bekliyorum.
Multimediada: ela var.Boradan
off ben nerden bu kızı başıma bela aldım ya. Merdivenlerden yukarı çıktık. Elanın odasına vardıgımızda yatagin üzerine oturarak '' işte burası benim odam'' yatağı çift kişilikti odası oldukça büyüktü evide oldukça büyüktü. Sallanan kahve rengi bir sandalyeye oturup. '' kimle yaşıyorsun'' dige sordum oda kafasını duvara yaslayip ayaklarını uzattı '' kimseyle, tekim.'' Oldukça şaşırdım ama belli etmedim. ''Evi nasıl aldın baban mı ödüyo''dige sordugumda suratı düşmüştü
kafasını aşağıya eyip örtüsünün desenlerine bakıyodu. Cevap vermedi sorumu tekrarlayıp '' sesim sana geçmi geliyo evi diyorum nasıl aldın. '' Kafasını kaldırdı ve bana bakarak gülümsedi. Bu kız ne bicim bisi, bi agliyo bi gülüyo. Ayaga kalkıp dolabın basina geçip siyah bir esortman üstüne tek kolu düşük olan üstünde ayıcık fotoğrafı olan kazak çıkarıp yatağın üstüne koydu.
Alt çekmeceyi açıp icinden iç çamaşırlarını çıkartıp yatağın üstüne koydu ve '' ben duşa giriyorum sen evde takıl mutfakta pasta flan var yemek istersen ye. Uyumak istersen uyu, ama yatagımda degil. Git başka yerde uyu. '' fena halde sinirlenmistim. Ama hic bisi demedim ve suratımı burusturarak '' kolumu gösterdim''
Elini anlına vurarak '' ah tabi ya ben onu unuttum. Tamam dur duş alıp gelicem pasuman yapcam tamam. '' Kafamı salladım ve gitti saat 23.40 dı ve benim fena halde uykum geliyodu.
Oturdugum koltuktan kalkıp tişörtumu cikardim ve pantolonumu çıkartıp yatagin içine girdim ve gelmesini bekledim.
Eladan
Ahh inanmıyorum. Odada fazlasıyla tatlı bir çocuk var ve banyoya gelmedi. Hayla odada beni bekliyo. ayy canım ya kolu acıyodur şimdi. Saclarimdaki şampuanı güzelce duruladiktan sonra havluyu bedenime sardım ve banyodan çıktım.
Odaya girdigimde bora yatagımdaydı ya ben bu çocuğa yatağıma girme demedim mi. tişörtunu çıkarmış. yuhh pantolonunuda çıkarmış hayvan.
Yataga yaklastigimda bebek gibi uyuyodu. Çok masumdu öpmek istiyodum. Gözümü sag koluna kaydı. Yarasının üstü iltap kapmıştı. Sessizce kıyafetlerimi aldım ve sandalyenin üstüne koydum. Üstümü giymek için havluyu açtığımda ahh diye ses duydum hemen havluyu tekrar bedenime sardiktan sonra arkamı döndüm.
Tuhaf bu çocuktan utanıyorum. Utanıyorum. evet utanıyorum. Utanmak ahh özlemişim bu duyguyu '' ne oldu''diye sorduğumda eliyle kolunu tutuyodu. Aldırış etmeden güldü ''gerçekten burdamı soyunucaksın.''
Gözlerimi kisarak '' Hayır.. yani evet. Yani sen uyuyodun bende Üstümü değiştirim diyicektim. Her neyse senin ne işin var benim yatagımda. sana yatağıma gecmemeni söylemiştim.'' Ellerini havaya kaldırarak '' yatacak yer bulamadım. Ve ben yerde yatmam kolum yaralı.
Off bekle dedim ve kıyafetlerimi alıp aşağıya indim. Üstümü giydikten sonra eczane dolabindan ilk yardım çantamı alıp yukarı çıktım. Odamın solundaki kapıyı açıp icinden erkek esortmanı aldım bu esortman babamındı.
O aşağılık adamın babamı öldürmeden onceki esortmanı babamla annemin eşyaları bu odada kalırdı bütün ailemle yaşadığım o güzel hatırlarım.
Odadan çıktıktan sonra kendi odama girdim ve esortmanı verip ''şunu altına giy'' dedim.
Oda inkar etmeden giydi. Yataktan çıktıktan sonra bütün vücudum eridiğini flan sandım vücudu mükemmel ötesi bişidi.
Koltuğa oturdu. Ve yarısını gösterdi. Dudagı patlamisti bunu nasıl fark etmedim. Yemin ederim bi göz doktoruna gözükmem gerek. Kendime laf sokmamda üstüme yok.
Koluna pasuman yaptıktan sonra sargı bezini sardim. gık bile cikarmadı. simdi ben olsam uzun havaya Girmiştim herhalde.
Dudagina pasumam yaparken nefesini hissettim. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Çok saçma bir çok kişiyle öpüştum. bu cocukta ne var. Dudaklarım dudaklarına daha çok yaklastigimda nefesim düzensiz bi şekilde hızlı hızlı atiyodu. Sol elini belimde hissettim. Ahh aman tanrım her an Bayıla bilirdim. Sol elimi göğsüne götürdüm. Onun kalbi normal atıyodu. Oysaki benim kalbim yerinden çıkacaktı. Hiçmi heycanlanmadı.
Dudaklarıma bakarak '' hastanedeki teklifin hayla gecerlimi'' dediginde pamuğu yarasına sertce bastırdıktan sonra elini belimden cekip ayaga kalkarak ''pisligin tekisin'' Dedim ve ilk yardım çantasını toparlmaya başladım. Kolumdan tutarak gözlerime baktı. Bende onun gözlerine baktım açık kahve gözleri ona çok yakışıyodu. İlk yardım çantasını aldığım gibi '' asagida. Salonun yaninda. Bir oda var misafir odası orda yatak var git orda yat.''
Kafasını salladi ve benimle birlikte aşağıya indi. Beraber misafir odasına gittik. Ilk yardım çantasını dolaba koydum. Ve hiç suratına bakmadan '' ben yukardan yastık yorgan getiriyim.'' Kolumu tuttu ve '' ela ben...'' evet sen. Sen ne'' diye sorduğumda kafasını kaldırıp bana baktı. '' bunu birine söylersen seni.. '' tamam söz soylemicem'' ''ben senin odanda yatsam olur mu? Ha söyle ya rica et kölen olayım. ''Yatakta ben yatarım.'' Diye cikistigimda '' tmam'' dedi ve yukarı çıktık.
Yukarı çıktığımızda beraber yere yatak yaptık. Yastığıda koyduktan sonra ben kendi yatağıma geçtim. Borada yere yattı. Lambayı söndürdükten sonra gözlerimi kapattım. Bir süre sonra sık nefes alış sesleri geliyodu. Aldırış etmemeye çalıştım ama imkansızdı. ''Bora iyimisin'' cevap yoktu. Nefes alışları git gide hızlanmaya başlamıştı.
Ortalık alaca karanlık olduğu için göremiyodum. Ayaga kalktım lambayı yaktığımda bora yataginda degildi yerde oturmuş başı sandalyenin üstünde ve gözleri kapalıydı.
Çok endiselenmiştim. Saat gecenin biriydi ve her yer kapalıydı yanına gittim elimi anlına koydum ve çok fena ateşi vardı. Baygındı '' Bora iyimisin '' Kafasını kaldırdı ve bana baktı. Ter içinde kalmıştı. Yanına gittim yere çömdüm
'' Bora iyimisin ne oldu '' hiç cevap vermeden ayaga kalktı ve odadan çıktı peşinden gittim. '' Bora dur. Nereye bu saat te'' geriye dönüp bana bakarak '' Bak tanismamiz bir hataydı bundan sonra birbirimizi tanımayalım'' oldugum yerde kaldım. Sadece dış kapıyı kapatıp çıktığı anı gördüm
Hiç bir şey anlamadım. Bir saatte neler değişti. Çok sacmaydı Hemen yukarı çıkıp üstüme hırka aldım. Anahtarıda alıp kapıyı cektim ve peşinden gittim.
Onu göremiyodum gecenin yarısında dışarıda tek basımaydim. Hayatımdan öylece cekip gidemez di. Ona ihtiyacım var. İyileşmem için ona ihtiyacım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Любовные романыaşık olmak için özel bir günü veya anı Bekleme.. belkide aşık olmuşsun'dur. ama özel bir anda veya günde degildir.