meraba multimedia ki şarkı var.
Off acaba hata mı yaptım ya bu kızı eve getirmekle. Ama o iğrenç erkeklere de bırakıcak kadar da vurdum duymaz degilim.
Aşağıya inip yiyecek bir şeyler hazırladım ve Hirayı uyandırmak için yukarı çıktım. O kadar masum ve güzel uyuyodu ki sırf bu yüzden bile onu yalnız bırakmam lazım.
Ben kötüyüm. Ona zarar verebilirim. En kötüsü ona aşık ol... mırıldanarak başım dedi. Kahvaltıdan hemen sonra onu evine bırakıp gidicem. Evet aynen öyle.
Beni gördüğüne şaşırmıs olmalıki '' se..sen ben.. ahh bu.. burda.. ahh ben nerdeyim. ''
Bu hali gülme istegimi uyandırıyor du ama dudaklarımı birbirine bastırıp gülmedim. Ahh çok özlemişim. Gerçekten şuan sarılıp bir daha asla bırakmak istemiyorum.
Ellerimi birbirine vurarak ''benim evimde şimdi git ve eliyüzünü yıka aşağıya in kahvaltı hazır. ''
Cevap vermesini beklemeden aşağıya indim. Çayları koyduktan sonra mutfağa girdi. Benim Eşofmanlarımı giymiş.
Hiç bir şey demeden sofraya oturduk gözleri beni süzüyodu bunu anlamamak için aptal olmak gerekir.
Yalancı bir öksürükten sonra
'' eee şey ben hiç bir şey hatırlamıyorum. Neler oldu '' dedi.
'' kahvaltını yap, sonra seni eve bırakıcam. '' dedim. Onu sinir etmek hoşuma gitmedi değil.
Çatalını vurarak '' madem beni terk ediceksin o zam.. ''
Sözünü bitirmeden '' ben seninle birlikte olmadım ki terk ediyim ''
Sinirlenmis olmalıki elindeki Çatalı fırlatarak yukarı çıktı. Ah gerçekten anlamıyo.. uzun bir süre sonra bende mutfagı toplayıp, yukarı çıktım.
Kapıyı açtıgımda ellerini arkada birleştirmis, camdan dışarı bakıyodu. Üstünü değiştirmiş. Gece giydigi kıyafetlerini tekrar giymiş.
kolundan tutup cevirdim.
'' Artık evine gitmen gerek'' dedigimde itiraz etmeden
'' Tamam '' dedi. Şaşırmadım degil.
Merdivenlerden aşağıya inerken '' senin gelmene gerek yok. Daha fazla yanımda durma giderim ben'' vaov 15 dk da ne oldu buna böyle.
'' iyi sen bilirsin kapı orda. ben odadayım'' dedim ve yukarı çıktım bir de peşinden gelcek değilim ya.
Kapı vurma sesinden sonra Kulaklıgımı taktım ve kendimi uykuya hapsettim.
Hiradan ( Elanın diger adı. )
Aşağıya iner inmez ayakkabılarımı elime aldım. Onun odaya çıktığından emin olunca yalandan kapıyı açıp kapadım.
Eee beni evden gitti sanmasi lazım dimi... :D
Yukarıda tek başıma uzun uzun düşündüm de bu çocugu tek başına bırakmak yok. O yüzden evde bir yerde akşama kadar gizlenicem.
Biran kendimi filmden fırlamış gibi hissettim. Ayakkabımıda alıp gizli gizli asagidaki her hangi bir salona girdim.
Salonda daha çok krem ve fuşya hakimdi. Mükemmel bir görüntü saglıyodu. Hemen gidip koltugun arkasına saklandım.
Odada çok fena kamofilo olunurdu valla çok iyi bir yere saklandım. Baya bir süre orda kaldım ve gerçekten canım sıkılıyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
Romanceaşık olmak için özel bir günü veya anı Bekleme.. belkide aşık olmuşsun'dur. ama özel bir anda veya günde degildir.