6 . bölüm

241 36 3
                                    

Sabah kahvaltısında ben çağrı, simay kahvaltı yaptık. %50 boradan %50 çağrı& simay ikilisinden bahsettik. Ve kahvaltı bitti. Sonraki iki gün boyunca instagramdan boranın fotoğraflarına baktım. Tipik ergen kafası işte. Yani daha 18 yaşındayım. Ekimde 19uma gireceğim ama daha iki ay var.

Cuma günü gelmiş ve ben iki gün boyunca randevu evine gitmiştim. Ama sadece gitmiştim.

Kimseyle birlikte olmadım. Yani gitmesem olmaz bi sefer bir bulurlar bir daha dışarı çıkarmazlar.

Gittim ama insanlara kendimi tiksindirttim. Sürekli soğan tarzı şeyler yedim.

Banyo yapmadım ki kurtulmak için 1. Kural. Veee tabiki en önemlisi regl olduğumu söyledim. Bunun üstünde fazla durmak istemiyorum. Gerçekten midemi bulandırıyor.

Pazartesi günü simayla lafladık. Boktan olan hayatım üstünde konuştuk. Salı günü evde takıldım. Çarşamba günüde evde takıldım. Çalışmam gereken bir ödevim yok. Ama ben yine gidip lise 1 kitapları aldım.

Neden 9.sınıf derseniz biraz daha 8. Sınıf konularına yatkın. Yani tekrar gibide denebilir. Zamanımı geçiştiriyordum işte.

••°○°●°○°●°○°●°••

Boradan

Hayat çok... saçma. Evet fazlasıyla saçma belki benim dünyam saçma.. ama önemli olan benim için her neyse saçma.

Evet itiraf etmeliyim ki eladan yani diğer adıyla hiradan sonra eski hayatıma geri dönmüştüm.

Sıkıcı dar sokaklar hayatı, Yalancı insanlar. Bla bla işte. kısa bir duş aldıktan sonra üstüme lacivert bir tshirt geçirdim, Altımada pantolonumu giydim ve koluma saatimi taktım.

parfümümü sıktım , Yatağımın üstündeki telefonumu alıp evden çıktım. Arabama atladığım gibi hemen bir çiçekciye gidip beyaz karanfil alıp mezarlığa gittim.

Annemi gerçekten özlemiştim hemde çok. yolda giderken o.. o ahh bunu kendime yediremiyorum. Ama annem bunu yapmamalıydı. Ama anne o anne.

Mezarlığa geldigimde annemin mezarını buldum. Mezarlığın başında kuyu vardı oradan şişeyle su koydum. Başına gidip toprağına su döktüm elimdeki çiçekleri de toprağın üstüne koydum.

Başında ki mezar taşının yanına oturup. Ona son zamanlarda olan olayları anlattım. Hiradan bahsettim. Çünkü ondan başka hiç farklı bir olay olmamıştı. Belkide yapmacık olmayan tek insan..

Ahh banane ya ondan sıradan biri işte. Annemle biraz vakit geçirdikten sonra arabanın yanına gittim. Mezarlığın orda

Hirayı gördüm. Ne işi var onun burada kim ölmüştü. Ahh onu özlemişim. Gerçekten gidip sarılmak istiyodum. Hemde her şeyden çok.

Ama onu terk edip giden bendim. Ve asla yanına gitmeyecegim. BİR DAKİKA.. lan bu benim annemin mezarlığına neden gidiyor.

Ela (ikinci ismi olan hira)

Bora buradaydı. Ahh çok özlemişim. Mezarın başında durduğu kişi kimdi acaba aslında yanına gidecektim ama tersler diye gitmedim. O mezarlıktan çıktıktan sonra anneme veda ettim ve boranın bulunduğu Mezarlığın yanına gittim leyla tunç ruhuna el fatiha

Ahh annesi ölmüş çok üzüldüm. Gerçekten çok üzüldüm. Bora daha yeni suladığı için sulama gereği duymadım.

Mezar taşının başına geçip '' biliyor musun leyla teyze senin bu oğlun gerçekten kendini beğenmiş. Egoistin teki, bir de gelmiş beni beğenmiyor. Ben ne olursa olsun onun yanında ola cağım ama o iz..

Sözü bitirmeme izin vermeyen şaheser kişi kim diye döndüm ve boraydı. '' evet izin vermiyorum. '' elini uzatıp ''defol bir daha da annemin mezarına gelme.''

Bu çok sert oldu. Beni sinirlendirmişti. Evet gerçekten bencilin tekiydi bu adam.

'' sen.. sen nasıl bir insansın. Ya aklım basmıyor seni bırakmam diyorum. Ama sen her seferinde uzaklaşıyorsun.'' Yanıma yaklaşıp " Cünkü korkuyorum !"."Neyden korkuyorsun ?"."Sana aşık olmaktan !!"

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin