Herkese yeniden merhaba!
Bana inanmadınız, "Umarım 5 sene içinde ikinci sezona başlarsın :dd" diye dalga geçtiniz, beni yerdiniz, onurumu kırdınız... :D Ve ben, sizi daha fazla bekletmemek ve yaratıcı esprilerinize en uygun cevabı vermek adına tam da şu an, resmi olarak Crafty 2'ye başlıyorum.
Hepinizi çok seviyor, beni bu hikayemde de yalnız bırakmayacağınızı biliyorum. Duyduk duymadık demeyin, Pa Do Young geri dönüyor! *kalp*
Bildiğiniz üzere Crafty'nin birinci sezonu beni şoka uğratarak 1M görüntülenmeye yaklaştı. Ve ben 14-15 yaşlarında yazmış olduğum her bölümü gördükçe ufak çaplı bir kalp krizi geçiriyor; yapılan onca hataya, onca saçmalığa rağmen kitabı nasıl bu kadar benimsediğinize hayretler ediyorum. Bunun için gerçekten çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde yazmak benim için bir tutku haline geldi ve bundan geçen yıllara rağmen vazgeçemiyorum.
Ayrıca sizi prolog ile baş başa bırakmadan önce Crafty 2'nin sizi ilk sezonundan çok daha fazla güldüreceğine, çok daha fazla eğlendireceğine garanti veriyorum. Bu kitabı elimden geldiğinde sizi sıkmamaya çalışarak, güzelce ve profesyonel bir şekilde ilerleteceğim.
Şimdi... keyifli okumalar!
Divörz.
Birçok kişi, dünyaca ünlü bir idolle sevgili olunca hayatın harika olacağını, her şeyin yolunda gideceğini ve insanın, karşısına nadiren çıkan sorunları kolaylıkla aşabileceğini sanır. İtiraf etmek gerekirse makneyle- Pardon! Kendisine artık böyle seslenmemi istemiyordu; o yüzden yeni lakabıyla JK'le; geçirdiğimiz uzun bir süre problemlerim o kadar azdı, hayatım o kadar yolunda gidiyordu ki artık ne yazık ki 'velet' veyahut 'maknae' diye hitap edemediğim bu erkeğin, doğuştan kara, talihsiz kaderimi düzene sokabileceğimi düşünmüştüm.
Fakat yanılmışım. Çünkü dünyaca ünlü idollerin kız arkadaşları için bu durum bir ihtimal geçerli olsa da, annemin artık müstakbel damadı olarak gördüğü Jeon Jungkook, ne yazık ki dünyaca ünlü bir idol olmadığından mütevellit benim için geçerli değildi. Keza benim erkek arkadaşım, bir international süperstardı. Kendi deyimiyle aynı zamanda international playboyluğu da vardı tabi, ancak zamanında aylarca peşimden koştuğunu hesaba katarsak buna kendisi ve elbette "That's my boy!" diyen hain Namjoon hariç pek bir inanan olduğunu sanmıyordum.
International playboymuşmuş.
Karşımda tir tir titreyerek, "Sorun şu ki ben artık seni sevmiyorum, Young. Ben sana aşık oldum." derken hiç de international playboy değildi ama.
Her neyse, makneni- JK'in, kurduğu bu iki cümleyi hala harfi harfiyen hatırladığım ve beni rahatsız eden bu gerçekle ilgilenmeyi kesersek, ilk defa gerçekten uzun süreli bir ilişkim olmuştu. Birkaç ay sonra dördüncü yılı kutlayacak kadar. Tabi siz ilişki dediğime bakmayın, çünkü ilişki demek için bin şahit değil zibilyon şahit falan gerekiyordu; öyle bir sevgililikti bizimki. Artık BTS üyeleri birer international süperstar sayıldığı ve first lady'nin bile bir ARMY olduğunu hesaba katarsak zaten normal bir ilişkiye sahip olmak, hayal gibi bir şey olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAFTY 2 |Jungkook| ✓
MizahBen, bildiğiniz üzere Pa Do Young. Bangtan'ın çatlak ve mertebesi geçiciden kalıcıya yükseltilmiş; kurnaz menajeri Pa Do Young. Ve evet, artık resmi olarak olmasa da gayrıresmi olarak Jeon Jungkook'un sevgilisi olan Pa Do Young. Bakalım bu sefer kim...