Harry's P.O.V.
Rustig liep ik naar beneden, vanaf Jennifer's kamer. Ik ben bij dat ze er is. Het heeft me nooit gerust gesteld, dat ze in Nederland zat, en ik in Engeland zat, of op tour was met de jongens. Ja, Ik voelde me duidelijk meer als haar grote broer dan haar neef. Buiten alles, had zij er eerder als mijn zusje uit kunnen zien dan Gemma?! En mijn zorgen waren terecht, kijk maar naar die Jake.
Het is een klootzak, tuurlijk heb ik haar dat vanaf het begin vertelt, maar luisteren.. Nee, dat doet ze niet. Niet naar mij, niet naar haar beste vriendin, niet naar haar ouders, niet naar haar verdere familie, naar niemand niet. Ze was dan al wel 18, maar in mijn ogen blijft ze altijd mijn kleine nichtje.. Ondanks dat ik weet dat ze 18 is, en dat ze voor zichzelf kan zorgen, ergens voel ik me toch verantwoordelijk voor haar. Zal wel door het verleden komen. We waren samen, altijd, tenzij we sliepen, totdat ze naar Nederland verhuiste toen we 14 waren.
~ Flashback ~
Rustig liep ik naar beneden. Het was al laat, en Jennifer zou hier blijven slapen, aangezien haar moeder ook hier bleef. Haar vader was op zakenreis naar Nederland, en haar zusje was bij een vriendin. Alyssa kan soms een enorme bitch zijn, dus erg was het niet.
''Anne! It's official! We're gonna move! Michael found a nice house in Holland!'' hoorde ik tante Rose zeggen. Mijn ogen werden groot. Zei ze nou dat ze gingen verhuizen?!
''Rose, that's amazing! I'm gonna miss you, Michael and the kids a lot, but it's amazing you've found what you've wanted!'' zei mijn moeder blij. Zonder nog eraan te denken wat ik beneden wou gaan halen, rende ik terug naar boven, naar mijn kamer waar ik een film lag te kijken met Jennifer.
''Jenn! You never told me that you're going away?!'' Iets in mijn stem klonk wat boos. Het was niet mijn bedoeling, maar wel hoe ik me voelde, dus liet ik het gaan.
''Am I?'' Ze keek me een beetje vaag aan.
''Yeah! You Are?!''
''Am not. Like, I'm having a good time here, so put your freaking ass back on this bed and start the movie. Where's the popcorn?''
''You don't get me, are you?''
''No.'' antwoorde ze grijnzend. Ik schudde mijn hoofd, er was hier echt niets grappigs aan?!
''You're here because your own home is getting packed. You're moving to The freaking Netherlands?!''
''Nice Joke Haz.. Next one, now for real?''
''This is freaking real Jennifer?!''
''NoNoNoNo. This can't be real, this just can't be true.'' Ik zag hoe haar ogen zich vulde met tranen en woede, en ze sprong op. Voordat ik haar tegen kon houden, stormde ze naar beneden. Snel ging ik erachteraan, en keek naar hoe Jennifer en haar moeder, mijn tante, met elkaar oog-in-oog stonden.
Als blikken konden doden, was haar moeder nu weg van hier.
''How can you do this to me?! How can you take my freaking life away?! My friends, my life, my school, my family, my cousin who's my best friend at the same time?! Do you have any idea's how this must feel for me?! Everytime I've told myself to go on, that everthing's gonna be alright because I have my best friend on my side, that's gone now! If we move, I don't have anyone around me. Just my slutty sister, and yes, I love her, deep inside of me, but I can't stand her for the most of the time?! I don't even have someone around me, with two arms, who's there for me when I don't wanna be at home anymore. You know how much time I spent at Auntie Anne's house, and now you're telling me that we're freaking moving, and I can't walk to her, Harry and Gemma anymore, because we're living on the other side of a god damn ocean?! You are crazy, out of your mind! There's something mental inside of you, and it's no good!'' Jennifer bleef maar schreeuwen.
JE LEEST
Rules Are Meant To Be Broken » One Direction
Fanfiction✔️;[DUTCH] Jennifer Styles.. Het nichtje van Harry, of je zou het zijn zusje ook wel kunnen noemen. Net zoals bijna elke vakantie, gaat ze terug naar haar geboorteland; Engeland.. Alleen ging deze vakantie iets anders dan geplant. Deze vakantie zou...