Chapter 11.

1.6K 69 5
                                    

Jennifer's P.O.V.

Vol afschuw bleef ik kijken naar Harry en Caroline. Ik kon gewoon niet geloven dat hij zo erg verandert was.. Ik ben er maar één vakantie niet geweest, en kijk waar hij mee aankomt.. Wat hem verandert, hoe hij de mist in gaat.

Zuchtend loop ik weg, naar de trap. Vanaf daar bleef ik nog even kijken. Louis liep de woonkamer binnen, en kuchte luid. Zelfs ik kon het horen, en ik stond op de trap?!

"PDA?!" riep Louis luid, en beide Harry en Caroline keken geschrokken, maar duidelijk geïrriteerd naar Louis. Ik grijns even, waarna ik verder naar boven loop, en vanaf daar meteen mijn kamer binnen ging. Ik was nog geen seconde binnen, of mijn iPhone ging af. Ik herkende het geluidje van Skype.. Dus het was mijn familie, of Amber.

Ik zocht mijn iPhone, en zucht diep als ik hem niet kan vinden, ik loop naar het nachtkastje toe, en kijk erop, erin, en eromheen.

Geen iPhone.

Ik kijk met een schuin oog naar mijn bed, en draai me ernaar toe. Ik haal alles door elkaar, de kussens, de dekens, het matras..

Geen iPhone.

Het bellende geluidje, wat ondertussen was gedempt, begon zich weer af te spelen. Ik volg het geluidje naar de badkamer, en frons even. Ik loop naar binnen, en zie mijn iPhone liggen.

Gotcha.

Ik pak hem weg van het randje van de wasbak, en neem op. Een videogesprek. Ik glimlach als Amber in beeld komt, en loop snel de badkamer uit, waarna ik op mijn bed ging zitten.

"AmbiiBambiiii!" riep ik blij, en keek naar het blije gezicht van mijn beste vriendin.

"JenniiPenniiii!" riep ze net zo enthausiast terug, terwijl ze even goed het scherm bekeek. "Je bent in een zomerhuis, met de hotste boyband van nu.. En je zit op je kamer?" ging ze grijnzend verder.

"Yep. Ruzie met Harry, geen zin in Caroline ook. Niall praat ik niet echt mee, geen idee waarom eigenlijk.. Hij lijkt me niet zo te mogen, en de andere jongens zijn super, maar meer op een vriendelijke manier, een familie manier, snap je?" glimlachte ik. Amber wist niets over Niall en mij.. Niemand wist het, enkelt Niall zelf.

"Waarom ruzie met Harry? En oh my god.. One happy family in a summerhouse.. Perfect filmmoment." glimlachte Amber dromerig. Amber hield van One Direction, maar hield het hier en daar wat voor me achter, omdat ze wist dat Harry mijn neef is.

"Hij lijkt me wel niet meer te vertrouwen, en is verandert. En tuurlijk groeit hij ook op, maar.. Dit had ik gewoon niet verwacht, dat juist hij de domme beslissingen zou nemen." zuchtte ik. Amber knikte begrijpend. "Hoelaat is het eigenlijk?" ging ik verder.

"7 uur, 's avonds." knikte Amber.

"6 uur voor mij dus.." grinnikte ik.

Niall kwam mijn kamer binnen lopen, en ik zuchtte.

"Momentje." mompelde ik tegen Amber, terwijl ik de microfoon uitzette. "What do you want?" zuchtte ik naar Niall toe. Hij keek naar mijn iPhone, maar ik haalde mijn schouders op, terwijl ik mijn iPhone neerlegde tussen de dekens, zodat er niets zichtbaar zou zijn door de camera. Nog altijd had ik geen idee tot wat Niall in staat zou kunnen zijn.. Veel, heel veel.. Dat wist ik wel, maar meer ook niet.

"You've got something for a hangover?" mompelde hij. Ik keek hem fronsend aan, en stond op. Ik liep naar de kast toe, waar van alles in stond, en pakte er pillen uit. Ik scheurde er ééntje vanaf, en liep naar Niall.

"Why should I give you this?" vroeg ik simpel.

"Because you don't wanna do things you're gonna regret. Give it to me, now." Hij spuugde de woorden bijna in mijn gezicht, zo kwaad leek hij. Ik drukte de pillen bij hem in zijn hand, en duwde hem richting de uitgang van mijn kamer.

Rules Are Meant To Be Broken » One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu