Jennifer's P.O.V.
De volgende morgen werd ik wakker in Liam's armen, met mijn gezicht naar het zijne toe. Ik wist dat er niets gebeurt was- Liam zou zoiets niet doen, en was er zeker nog niet klaar voor.
''Liam?'' fluisterde ik zachtjes. Ik wou hem niet wakker maken, maar hij had zijn armen vrij strak om me heen en ik zou het bed niet uit kunnen komen door zijn grip. Liam bewoog een beetje, waardoor ik kort grinnikte. ''Li?'' zei ik opnieuw. Niet veel later opende hij zijn ogen, en het duurde enkele seconde voordat hij doorhad hoe hij lag.
''S-Sorry.'' stotterde hij, en liet me los. Ik grijns even, maar blijf gewoon liggen.
''Doesn't matter. Did you sleep well?'' vroeg ik soft. Hij knikte.
''Thanks Jenn,'' glimlachte hij klein. ''And sorry for how you woke up.. I'm not used to waking up next to someone other then Dani.'' mompelde hij.
''I already told you, it doesn't matter.'' lach ik zacht, en druk een kus tegen zijn wang. ''If you need anything, or you can't sleep, just tell me, okay?'' Hij knikte op wat ik zei, en glimlachend ging ik overeind zitten, en stapte ik uit zijn bed. ''I can't sleep anymore, but you look tired. Sleep well, Liam.'' zei ik rustig, en liep de kamer uit.
''Good morning, Jenn.'' hoorde ik Liam nog mompelen toen ik de kamer uit liep. Ik stormde de trap af naar beneden, en keek kort naar de klok. Acht uur; veelste vroeg. Ik loop rustig door naar de keuken, en zonder rond te kijken loop ik meteen af op de koelkast.
''Goodmorning to you too, Jenn.'' Hoorde ik iemand grinniken, en met een klein verschrikt sprongetje draai ik me om. Zodra ik zie dat het Zayn is laat ik een opgeluchte zucht los.
"Goodmorning, Zayn." grijns ik klein, waarna ik me terug draai naar de koelkast. Ik pak een pak chocolademelk eruit, waarna ik die op het aanrecht zet, en de deur van de koelkast weer dicht doe. "Want some?" vroeg ik, terwijl ik wees naar het pak chocolademelk.
"No thanks, I have coffee." antwoordde Zayn, terwijl hij het kopje oppakte en er een slok uit nam. Ik knikte, waarna ik zelf een glas pakte, en het met chocolademelk vulde. Niet veel later had ik het pak drinken terug gezet, en was bij Zayn aangeschoven aan het keukeneiland.
"How did you sleep?" vroeg ik na een tijdje. Het was een stomme vraag, maar ik kon niet tegen de stilte.
"Good, actually. How about you? And how's Liam?" vroeg hij terug. Je kon de bezorgde blik voorbij zien flitsen in zijn ogen toen hij Liam's naam uitsprak. Ik begreep dat ook wel.. Het is praktisch zijn jongere broertje, en om te weten dat het niet goed met hem gaat zal wel vreselijk zijn.
''I'm fine, and Liam is better then yesterday. It's to him to tell you guys.'' glimlach ik klein, en Zayn knikte begrijpend. Louis kwam de keuken binnenlopen, en het verbaasde me dat er ook een meisje achter hem aanliep; Een meisje wat ik herkende als Eleanor.
''Goodmorning.'' zei Louis, precies op hetzelfde moment dat Eleanor het ook zei. Ik grinnikte eventjes, waarna ik een slokje van mijn chocolademelk nam.
''Goodmorning, Lou, El.'' grijnsde Zayn, en het was niet moeilijk om te raden waarom hij zo grijnsde.
''Goodmorning guys, and oh my gosh, Zayn. No.'' mompelde ik, schudde lachend mijn hoofd. Zayn reageerde simpel door zijn schouders op te halen. Louis en Eleanor waren met hun rug naar ons toe gedraaid, dus daar kregen we ook geen reactie van.
Ik stond op nadat ik mijn chocomel op had, en zwaaide nog even naar Zayn, Louis en El, waarna ik de keuken uit liep door naar de woonkamer. Ik grijns als ik Harry op de bank zie zitten, en ren naar hem toe, waarna ik op zijn schoot spring.
JE LEEST
Rules Are Meant To Be Broken » One Direction
Fiksi Penggemar✔️;[DUTCH] Jennifer Styles.. Het nichtje van Harry, of je zou het zijn zusje ook wel kunnen noemen. Net zoals bijna elke vakantie, gaat ze terug naar haar geboorteland; Engeland.. Alleen ging deze vakantie iets anders dan geplant. Deze vakantie zou...