I know ur American and it's slightly impossible for you to understand this, but, dedicated to my American Mrs. Styles, Stephanieeeee. :)
__
Jennifer's P.O.V.
"Harry, please.." Ik merkte hoe mijn stem brak, maar probeerde me in te houden. Opnieuw zag ik hoe Harry het mesje aan zijn arm zette, maar hij deed niets. Ik liep naar hem toe, en probeerde het mesje uit zijn handen te pakken.
Zonder geluk.
Op het moment dat ik het mesje vast wilde pakken, trok hij het weg, langs mijn arm. Ik bijt op mijn lip van de pijn, en kijk naar mijn arm die rood begint te gloeden.
"Harry, I'm pretty serious right now. Give. Me. The. Damn. Knife." Ik keek hem aan, en op het moment dat hij het niet verwachtte, pakte ik het mesje uit zijn handen, en gooide het naar de andere kant van de kamer.
"What?!" Riep hij gefrustreerd.
"Harry, I'm sorry.. I forgot it.. I forgot that you don't take things well, if people don't tell it on a nice way.." mompelde ik zachtjes. Ik pakte een shirt van de grond af, en ging naast hem zitten. Ik pakte zijn arm vast, en draaide hem mijn kant op.
"Jenn, don't do this. I know, you're mad and stuff.. So don't." zei hij vrij zacht, terwijl hij zich terug draaide.
"Harry, I'm not mad, I'm hurt. I love you more than anyone in this whole family, and I don't have a boyfriend who can stand above you.. You're so important to me, it hurts when you act like you don't trust me.." zuchtte ik, en op dat moment draaide hij zich terug. Ik bond het shirt wat ik in mijn handen had om zijn bloedende arm, en glimlach klein.
"Here." Hij legde met zijn goede arm zijn iPhone op mijn schoot neer. "And sorry.. For your arm." mompelde hij.
"Haz, promise me. Never do this again, okay?"
"It's just that.. First the fight with you, after that, you wake me up, and you don't wanna talk, after that, you tell my.. I don't know, mental girlfriend, or something on that way, that I cheated on her with my cousin? What was on your mind, Jenn?" zuchtte hij.
"I don't even know why I did that last thing.. I just.. Didn't liked her.. She changed you, Haz. And I can know, because I know how you used to be. I miss my cousin being my cousin.. You know what I mean? Ever since I moved, and since you're in One Direction, I'm reading like.. Bad things all over the internet, and then.. Finally after one year, I'm here to visit you, I find out some of them are true.. Harry, you've never even looked to older women?! And you know..? Caroline? Like, okay.. Less then 5 years older, okay.. But.. More then 10? What's wrong with you, Hazz.." fluisterde ik op een rustige toon, zodat hij het niet verkeerd zou aannemen.
"I'm sorry, Jenni. I think.. I've grown up? Or.. I cared about what other people thought of me.." hij stopte met praten, en staarde voor zich uit. Ik keek kort naar mijn arm, en keek naar het bloed wat er een beetje omheen zat. Ik liet het gaan. Ik schoof meer naar Harry toe, en sloeg mijn armen om hem heen.
"Don't say you're sorry.. I am. I destroyed your.. freaky relation with Caroline, but I'm sorry, I still believe she's bad for you." fluisterde ik opnieuw. Hij reageerde er niet op, en sloeg zijn armen ook om mij heen, ondanks het shirt om zijn rechterarm.
"Let's forget about it, okay? Maybe you're right." mompelde hij.
"Love you, curly." glimlachte ik.
"Love you too, curly." hoorde ik Harry terug zeggen. Glimlachend liet ik hem los, en pakte zijn goede arm vast. Ik trok hem mee naar de badkamer, en haalde het t-shirt van zijn arm af. Ik keek hem aan, en zag aan zijn gezicht dat hij zich groot hield. Ik grinnik klein.
JE LEEST
Rules Are Meant To Be Broken » One Direction
Fanfic✔️;[DUTCH] Jennifer Styles.. Het nichtje van Harry, of je zou het zijn zusje ook wel kunnen noemen. Net zoals bijna elke vakantie, gaat ze terug naar haar geboorteland; Engeland.. Alleen ging deze vakantie iets anders dan geplant. Deze vakantie zou...