4.BÖLÜM

1.2K 53 5
                                    

Kuzenin bu sorusuyla ne diyecegini bilemeyen WonJo anlamayan gözlerle kuzenine bakıyordu.EunHee bunun üzerine

"Dün üzerine meyve suyu döktüğün çocuk varya,gömleğin parasını ödeyene kadar onun kölesi olacakmışsın.Ha bir de bugün onun doğum günüymüş ve biz organize edecekmişiz."diyerek açıkladı.Konuşmasına devam ederek "Ha bu arada cocuğun adı HwangWooy'muş." diye ekledi.

Eunheenin tek bir nefeste anlattiklarini sindirmeye calişan WonJo

"Ne yani,kendi dogum gününü bize mi organize ettirecek?"diye sordu.

EunHee "Hayir.Dun yanindaki arkadaşı vardı ya hani bize bagıran suratsız cocuk.İste o supriz dogum gunu hazirlayacakmis.Daha dogrusu bize hazirlatacakmis.Cok isi varmışta."dedi.

WonJo bu kadarini beklemiyordu.Biraz da kendi sakarligina kızıyordu.Onun yüzünden ne hallere düşmüştüler.En kötüsü de bunun daha baslangıç oldugunun farkında olmasıydı.EunHee'ye yakınarak

"Ama bizim paramız yok ki..Nasıl halledicez onca isi.."dedi.

EunHee irkilerek"Ben bunu hic düşünmemiştim.O kadar da değil.Hadi gidip şu çok düşünceli arkadaştan para isteyelim."dedi.

WonJo EunHee'ye korkunç bir bakış atarak"O kendini beğenmiş,ukala suratsız çocuktan para mı isteyeceğiz? Lütfen saka olduğunu söyle,saka di mi"diye sordu.

Bu durumun utanç verici oldugunun EunHee'de farkındaydı.Ama baska çareleri yoktu.O yüzden acıklamaya basladı

"Bak canım bende böyle birşeyi istemem.Ama o kadar paramız yok.Üstelik olsa bile bu onun arkadaşının doğum günü bizi ilgilendirmez, elini cebine atmak zorunda! " dedi.

WonJo ise bütün ümitsizliğiyle "Haklısın,gidip şu çocuğu bulalım."dedi.

Tabi ki ilk bakacakları yer kantindi. Hızla merdivenlerden inerek kantine geldiler.Evet suratsız çocuk tam da oradaydı.Ama bir problem vardı.Yanında uzun boylu arkadaşı HwangWoo da oturuyordu.Bu yüzden sadece suratsızın dikkatini çekecek hareketler yapmaya basladılar.Ama kantinin yarısının da dikkatini çekmişlerdi.

Suratsız çocuk onları farkederek "Salak bunlar" diye mırıldandıktan sonra arkadaşına "Ben sınıfta birşey unutmusum,alıp gelirim." dedi.

Arkadaşı da ifadesiz bir sekilde kafasını sallayarak "Tamam."dedi.

Suratsız çocuk hızla kızların yanına gitti.Onları dışarı çekti ve EunHee'ye donerek

"Süpriz kelimesinin nesini anlamadın?"diye azarladı.

EunHee ise

 "Sankı gelip doğum gününü kutladık, niye bu kadar abarttın ki?"diyerek kendini savundu.

Suratsız çocuk "Her neyse ne istiyosunuz?"diye sordu.

EunHee elini havaya kaldırıp çocuga uzattı.Çocuk tabi ki hiçbir şey anlamamıstı.

"Ne var?"diye sordu.Bu sefer WonJo söze karışarak

"Bu kadar işi biz nasıl halledelim, para lazım!"dedi.

Suratsız çocuk sinir bozucu bir tavırla

"Hiii şimdi anladım."dedi ve cebinden kredi kartinı çıkararak uzattı."Her şeyin en iyisi olsun."diye uyardı ve şifreyi söyledikten sonra kantine dogru yürümeye basladı.

Kızlar ise kredi kartinın etkisiyle birbirlerine bakıp gülmeye basladılar.Suratsız çocuk arkasını dönerek

"O kartın hesap kesim faturası bizzat bana mesaj olarak geliyor."dedi sanki kizların ne düsündüğünü anlamış gibi..

Bana Bir Gülümseme VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin