Byla tam Andrea, s Petrem v posteli! (A rozjíždeli akci😂) To ne, zrovna když jsem si začala užívat života, tak se stane tohle. ,,Andreo!" křikla jsem po ní, hned se zakryla a hodila na sebe triko a šla ke mně ,,Mario omlouvám se.. Já..." švihla jsem jí facku. Vypěnila jsem, za mnou stáli kluci.
Nejradši bych jí umlátila, a víte co? Proč ne? Shodila jsem jí na zem a začala jí mlátit, snažila se mi bránit, alenešlo jí tovyrvala jsem jí snad všechny vlasy. ,,Honey! Honey nech jí!" křičel na mě Martin, když se mě snażil odtrhnout vrazila jsem mu facku. Hned na to jsem ho obejmula.
Mrkala jsem abych zahnala slzy. ,,Martine promiň" dala jsem mu pusu na tvář. Petr šokovaně seděl. ,,Tebe už v životě nechci vidět! Už nejsme kamarádky! Věděla si, co k němu cítím a udělala si tohle! Nesnášim tě Andreo!" křičela jsem po ní. ,,Andreo vezmi si věci a vypadni" řekl David klidně.
Chtěla něco namítat, ale znovu jí David okřikl, sebrala se a vypadla. ,,A ty?! Tvoje sladký řeči o tom, že mě miluješ a uděláš tohle! Já si myslela, že můj život má zase hodnotu, a že bude všechno krásný a ty! Tohle ti neodpustím" zakřičela jsem a vypadla odtamtud.
Slyšela jsem za sebou Petrovo křičení mého jména. ,,Honey počkej, buď tu kvůli nám" usmál se Martin. ,,Nestojí ti za to" přidal se Marek. ,,Kluci mají pravdu" kývl David. Nadechla jsem se přikývla jsem ,,Jěště jednou se ti omlouvám, bylo to v zápalu vzteku" koukla jsem na Martina.
Ten si mě stáhl do objetí ,,To je v pořádku, nic se nestalo Honey" usmál se a dal mi pusu do vlasů. Ano třeba pusa na tvář, nebo polibek do vlasů pro nás nic neznamenají, bereme se pouze jako přátelé. ,,Mám vás ráda" usmála jsem se. ,,A vlastně jsem vás o něco přišla poprosit." koukla jsem po všech.
David nazmačil ať mluvím. ,,Potřebuju si sem přestěhovat věci, a nechci k matce sama, nemůžete jet se mnou? " koukla jsem na ně. ,,No jasně, počítej s náma" kývl Marek. ,,Díky" usmála jsem se. ,,Co jet hned?" navrhla jsem. Všichni kývli s kladnou odpovědí.
Nasedli jsme do auta, naštěstí jsme se vešli. Já seděla ve prostřed mezi Martinem a Dejanem. Přemýšlela jsem nad Petrem proč mi to udělal?... ,,Měla bych zavolat tetě, takže tiše" usmála jsem se. Všichni chápavě přikývli. Volala jsem, teta to ihned zvedla.
,,Copak zlato?" ozval se láskyplný hlas tety. ,,Jen že jsem s klukama jela k Beatě (matka, Mari jí říká jménem) pro moje věci, tak abys neměla strach" usmála jsem se, což teta nemohla vidět. ,,Zapoměla jsem říct, že jsem na týden jela za mojí kamarádkou, takže jsi na to sama" řekla teta. ,,Dobře a nevadilo by, kdybyu nás spali kluci?" zeptala jsem se, jako by to byla hotová věc. ,,Nevadí, a né aby si tam rozhížděla nějaký párty!" zasmála se teta ,,Neboj, tak teto já budu končit, mám tě ráda" řekla jsem s úsměvem ,,Měj se a dávej na sebe pozor" řekla teta starostlivě.
Položila jsem hovor a kluci na mě koukli ,,Takže, jak jste slyšeli, tenhle týden budete spát u mě, jelikož tam sama nebudu" zasmála jsem se. ,,Jasněěě na souhlas se neptej'' smáli se kluci. ,,Taky že ne, je to hotová věc " zasmála jsem se. S klukama jsme si cestou povídali.
Po chcilce jsme dojeli. Přišla jsem a odemkla jsem dům. Ihmed se na mě podívala zhnuseně matka, ani jsem jí nepozdravila. Hoši jako slušně vychovaní jí řekli ,,Dobrý den" matka si je změřila pohledem. ,,Jakou bandu šašků jsi to dovedla?" koukla se na mě.
Zavraždila jsem jí pohledem. ,,Takhle onich nemluv! Navíc jsem si přišla sbalit a zase vypadnu" prskla jsem po ní a naznačila jsem klukům, ať jdou za mnou. Kluci se rozešli, došli za mnou do mého pokoje ,,Omlouvám se za ní" řekla jsem ,,To je v poho" usmáli se kluci.
Balila jsem a kluci mi pomáhali. ,,Tyvole to jsou frajeři" zastavil se Martin u plakátu jeho a Dejanovi písničky LALALA ,,Že jo?" zasmála jsem se. Jakjsme měli všechno dobaleno, nasedali jsme do auta a jeli jsme. Opřela jsem se o Martinovo rameno a usla jsem.
A máte tady další. Tak co říkáte, Andrea je docela svině co? Miluju vás💚
~Jenny❤️
ČTEŠ
Čistě kamarádsky! |Stein27| //DOKONČENO//
Teen FictionMariana se zase sejde po třech letech s nejlepším kamarádem, představí jí jeho partu, vznikne z toho láska?💛 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexuální scény 1. V stein27🔐 1. V dorian🔐