40-Epilog

1K 49 10
                                    

Hledala jsem je už asi deset minut a furt nic. Vytočila jsem Petrovo číslo, po chvilce mi to vzal, domluvili jsme se, že se sejdeme u KFC. Měla jsem to kousek, takže jsem tam byla asi dřív. Sedla jsem si ke stolu a čekala na kluky, kteří se po chvilce konečně přiřítili s taškama.

Nemohla jsem tomu uvěřit, protože kluci a nakupování? Jako fakt?. Zasmála jsem se a počkala až dojdou, vstala jsem a objala jsem Petra.
,, Halooo neviděli jste se tak maximálně hodinu tak nedělejte a pojďte si dát jídlo, mám hlad" zasmál se David a my všichni s ním.

Já jsem si objednala b-smart s longrem, hranolky a pepsi. Doufám, že to sním.
,, Ještě než začne jist, koupila jsem vám dárky" řekla jsem a začala jsem vytahovat dárkové taštičky. Rozdala jsem jim je a oni se usmívali, asi tomu neucerite, ale taky pro mě měli drobné dárky.

Třeba Martin mi dal fakt nádhernou Louis Vuitton mikinu. Musela být asi fakt dráha. Ale já na nich taky nešetřil, protože dárky se kupují od srdce a ne aby se koukalo na cenu. Poděkovala jsem a naházela jsem si to do vaku.
,,Taky jsem ti něco přinesl" usmál se Petr.

Vytahnul malou krabičku, v ktere byl pravděpodobně náhrdelník. ,,Je tak strašně nádhernej, jako jsi ty. Ikdyz tvoji kráse se nevyrovná nikdo. " řekl a dal mi ho do ruky. Otevřela jsem to a v tom byl fakt luxusní zlatý náhrdelník/řetízek. ,,To si nemůžu vzít" řekla jsem rozhodnutě.

Petr se na mě lehce zamračil. ,, Vezmi si ho prosim" udělal na mě psi oči. Povzdychla jsem si a vzala jsem si ho. Byl nádhernej, ode mě si ho vzal Petr. Odhrnul mi vlasy z krku a nasadil mi ho, řekla bych že mi padnul jako na míru. ,, Děkuju " septla jsem a dala jsem mu pusu.

Ještě jsme chvilku seděli s klukama, kupodivu jsem to všechno snědla. Vydali jsme se už domů, byli jsme fakt utahany, bylo toho teď na nás poslední dobou fakt moc. Jsem, ale ráda že to dopadlo tak jak to dopadlo, protože vím že bez Petra bych nebyla tak šťastná.

Dojeli jsme domů, Petr mi gentlemansky otevřel dveře a já se usmála. Vyšla jsem z auta a šli jsme ke klukům domu. Vím, že bych teď měla být s tetou, ale ještě chvilku chci zůstat s Petrem. Však ona to pochopí, jak jsem říkala, beru ji jako tu nejvhodnější mámu na světě, ikdyž to moje máma není.

Aby jste pochopili, teta nemá děti. Nemůže je totiž mít, měla chvíli přítele, ale ten se k ní choval hnusně a tak raději zůstala sama a tak trochu si lrivlastbola mě, ale nemám ji to za zlé, ba naopak. Došli jsme ke klukům a šli jsme rovnou k Petrovi do pokoje. Petr se rozvalil na posteli.

Musela jsem se zasmát, vypadal strašně roztomile. Jak viděl, že se mu smeju, okamžitě si mě stáhl k sobě na postel a začal mě lechtat. Začala jsem sebou svihat a smát se. Petr se začal taky smát a po chvilce toho nechal. Sedla jsem si na něj a usmála jsem se.

Dala jsem mu pusu. ,, Na vždycky tě budu milovat a nikdy nepřestanu. Moje srdce už patří jenom tobě" řekla jsem. ,, Cítím k tobě to samé. Strašně tě miluju. Navždy?" řekl takovou otázkou. ,, Navždy" ujistila jsem ho a políbila jsem ho.

A je to tady dámy a pánové. Je tu finále, nejprve začnu tím, že bych vám chtěla poděkovat za úžasné komentáře a hvězdy. A to nejen u tohohle příběhu, ale i u mých dvou předchozích. Jste moje milované lásky. Děkuju za všechno, Myslela jsem že tohle nebude nikdo číst, ale mylila jsem se. Mám tu i věrně fanoušky. Už zítra u mě na profile najdete novou story o Nik Tendovi a pak začnu dělat na pokračování.
,,Ani na ní nekoukej! 2". Jste fakt úžasný, když mi píšete komentář v jakémkoliv tvaru, vždycky mě to potěší a nebo vaše hvězdičky. No nic, naposledy u tohohle příběhu. Miluju vás🧡

~Jenny❤️

Čistě kamarádsky! |Stein27| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat