Bölüm 2: BoyutlarArası Bilezik

491 6 0
                                    

°•○●

Çeviren: T

°•○●

"Evren" birden çok evrenin var olmasıyla olur. Hem tek hem de çoğul bir kavram olarak kullanılır ve çok fazla farklı boyuta ve özelliğe sahip olabilir.

Bütüne bakınca bağlı olan ama neresinden bakarsan bak aradaki bağlantıyı göremeyeceğin farklı şeylerin hepsi "Evren" kavramını destekler.

Mesela Amazon Yağmur Ormanlarındaki bir kelebeğin kanadı UA-Texas'taki kasırgaya neden olmuş olabilir. Kelebek etkisi, herhangi bir küçük değişikliğin geleceğe etkisini de sonsuza kadar abartarak hissettirebilir. Hatta küçücük şeyler çok farklı evrenler oluşturabilir. Ve alakasız şeyler birbirleriyle evrensel bir şey yüzünden bağlantılı olabilir.

Yaşadığımız evrende zamanı, olayları ve evrenin mantığını anlamak zordur. Bu nedenle, geleceğin anlaşılması oldukça zordur. Gelecek tam olarak nedir?

Geleceğe gitmek mümkün müdür?

...

Jiang Chen, Erkek, 23 yaşında. Bir üniversite mezunu.

Mezun olduktan sonra bir giyim mağazasında satış elemanı olarak biraz zaman geçirdi, ancak işten çıkarıldığından beri bir süredir işsiz. Artan mali baskı, onu zor bir karar vermeye zorladı; Wanghai Şehrinde başka bir iş aramak veya memleketine geri dönmek..?

Kişisel olarak bu şehirdeki hayatından bu kadar kolay vazgeçmek istemedi. Wanghai Şehri gibi büyük bir metropolde yaşamak çocukluğundan beri hayaliydi ve aynı zamanda ebeveynlerinin beklediği de buydu.

O da henüz dünyayı tecrübe etmemiş biri olarak dünyanın neler sunabileceğini keşfetmeye hevesliydi. Ancak şehirde kalıp uzun ve yorucu bir savaşa girmeye karar verse de bu kararının çok zor ve yorucu sonuçları olacağını da biliyordu.

Sarhoş oldu. Mezuniyetten bu yana ilk kez, bayılıncaya kadar yalnız içti. Tüm hayal kırıklığını ve üzüntüsünü bıraktıktan sonra baş dönmesi başına vurdu ve hemen bilincini kaybetti.

O sırada bilinmeyen bir metal-nesne doğrudan koluna çarptı ve onunla kaynaştı. Göründüğü zaman çok kısaydı ve geldiği gibi de ortadan kaybolmuştu. Kimse bu garipliği fark etmedi. Nesne sanki ilk başta bile hiç var olmamış gibiydi.

Ama Jiang Chen sonradan tuhaf bir yetenek keşfetti - Uzay ve Zaman'da Yolculuk!

Elbette bu kadar büyük bir şeyin farkına varması birkaç ay sürdü.

Sarhoş olduktan sonra tuhaf görünümlü bir desen sağ bileğini bir saat yada bileklik gibi kuşatmıştı. Hem ince hem de kalındı. Sıradan biri dikkatlice incelerse, bilezik şeklinde garip görünümlü bir dövme gibi gözükebilirdi. Ama temelde bileğini ve etini saran garip bir şeydi.

Jiang Chen ilk kez gördüğünde bile bir şeylerin yanlış olduğunu hemen anladı çünkü hiç dövmesi yoktu ve dövme yaptırmaktan hep korkmuştu. (Ne kadar sarhoş olursa olsun gidip dövme yapma cesaretine erişeceğini sanmıyordu)

Zamanla gariplikleri birer birer fark etti.

Neden seçildiğini bilmiyordu. Ancak, o anda, bu hediyenin bir ömür boyu etkisini hissettirecek bir fırsat olduğunu anladı.

Zaman yolculuğu? Boyutsal seyahat? Bu garip olayları anlayacak kadar bilgisi yoktu. Kolundaki şey de açıkça işlevini söylemiyor ya da önemli olduğunu belli etmiyordu. Sadece bu aletin nasıl kullanılmaya başlayacağını keşfetmesi bile aylar sonra şans eseriyle oldu.

I have a Mansion in the Post-Apocalyptic World-TÜRKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin