Herkese tekrar Selamm💜İyi okumalar:)
Sıradan bir günde sabahın 5'inde yataktan yere sürüklenerek zorla kalkmıştım. Yüzüme suyu çarptım. Ayılmam zor oldu ama her zaman ki gibi üstümü giyinip, yüzüm renk alsın diye bir kaç bir şey sürdükten sonra kahvaltı yapıp dışarıya çıktım. Nereye mi? Tabi ki metroya gidiyordum. Lanet olası okulum o kadar uzaktı ki. Metroya kadar her gün yarım saat yürüyordum. Yürümek güzeldir severim. Kulaklığımı takıp en sevdiğim Mozart'ın 40. Senfonisini açmış dinliyordum.
Lanet olası metroya geldim. Nefret ederim metrolar dan. Allah'tan bu sefer kalabalık değil, çünkü bir keresinde o kadar kalabalık ve sıcaktı ki sıcağa dayanamayıp bayılmıştım. Ay ne gündü ama.
Metroda boş bir yere oturdum. Müziğimi dinlemeye devam ettim. En zoru da metro da uyuya kalmak. Of ne başıma gelmedi ki cehennemin öbür ucunda ki yerlere mi gitmedim. Bu yüzden okulu aksattığım oldu ama artık alıştım. Başlarda zordu tabi.
Nihayet okula varmıştım. Her zaman ki rutinim işte ne beklersiniz. Çok sıkılmıştım. Okuluma tam girecekken biri arkamdan beni tuttu....
İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN BİRAZ AMATÖR OLDU AMA DİĞER BÖLÜMLER DE İŞLER KARIŞACAK:)
OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.
💜💜💜